Odradzam zakupy w sklepie internetowym Tchibo. Złożyłam i opłaciłam zamówienie, które ze względu na błąd strony internetowej Tchibo się nie utworzyło, a pieniądze zostały pobrane. Nie otrzymałam żadnego potwierdzenia, ani informacji, ze tak się stało, dopiero jak sama się skontaktowałam, to się o tym dowiedziałam. Po kontakcie telefonicznym oraz mailowym, nadal (minęły dwa tygodnie) nie otrzymałam zwrotu środków, mimo iż sklep nie ma żadnej uzasadnionej przyczyny, aby te pieniądze trzymać. Poziom obsługi klienta jest poniżej krytyki, właściwie tej obsługi klienta po prostu nie ma. Odradzam.
Niestety produkty w cenach nieadekwatnych do jakości. Zakupione fotele ogrodowe z certyfikowanego drewna po kilku tygodniach zaczęły się rozklejać. Proces reklamacji to był koszmar. Wymiana okazała się niemożliwa, konieczny był zwrot. Najpierw pojawiły się problemy z odbiorem foteli, a potem ze zwrotem pieniędzy. Ponowny zakup nie był możliwy, bo fotele się sprzedały i mimo zapewnień, że lada chwila znów się pojawią, nie ma ich do dziś. Nie polecam sklepu.
Nie polecam sklepu internetowego, od ponad miesiąca nie oddali mi kasy, zmiana opinii bo po napisaniu na Messenger firma wreszcie oddała kasę. Najlepiej zamawiać z odbiorem osobistym w sklepie Tchibo.
Nie polecam sklepu internetowego. Przede wszystkim za nieuczciwość względem nabywających poprzez moderowanie opinii innych niż 4* i 5*. Wystawiłem takową na 3* za nabyte rękawiczki wskazując rzetelnie na mankamenty - zbyt słabe szycie przy gumce na nadgarstku, niezbyt precyzyjny krój na palcach z warstwą dotykową co utrudnia korzystanie z telefonu. Do tego dodać należy absurdalnie długi czas realizacji zamówienia, które miało trafić do ich sklepu stacjonarnego i realizowane już długo po Świętach.
Moje pierwsze i ostatnie zakupy w tej firmie! Kupiłem online na prezent zapalniczkę plazmową.. Po tygodniu przysłali mi produkt używany, zniszczony z napisem na opakowaniu "defekt"! Jak można klientowi, który kupuje nowy produkt, wysłać używany sprzęt z defektem?! Nigdy więcej zakupów online w tej firmie, jak już to tylko w sklepie stacjonarnym po dokładnym sprawdzeniu przedmiotu.
Ekspres Tchibo super awaryjny, trzy razy reklamowany bo proces odkamieniania się nie chciał zakończyć, Ostatnia reklamacja złożona 23 listopada( trzecia !!! ) ekspres odebrany przez kuriera 25 listopada, żadnej informacji od serwisu, dzisiaj poinformowano mnie że ekspres odebrany 25 listopada dotarł do serwisu 8 grudnia i od tego dnia firma ma 3 tygodnie na załatwienie reklamacji . Stanowczo odradzam zakup tego ekspresu.
Reklamacja złożoana 23 listopada, a do dzisiaj (21 grudzień) nie załatwiona mimo wielu monitów mailowych i telefonicznych.
3 styczeń 2023 i reklamacja nadal nie załatwiona .
Jestem mega zawiedziony. Poraz pierwszy skusiłem się na zakup w sklepie internetowym Tchibo. 31 Lipca zakupiłem leżak, wpłaciłem pieniądze... Po kilku dniach po braku jakichkolwiek informacji zadzwoniłem na infolinię, tam nikt nic o zamówieniu nie wiedział i poinformowano mnie że to zapewne dlatego iż zakupiony przezemnie towar jest wyprzedany (??? no ja właśnie go kupiłem). Kazano mi wysłać potwierdzenie przelewu, co uczyniłem. 5tego sierpnia nagle w skrzynce pojawia si informacja o paczce przygotowanej dla kuriera, ale jest to jedynie numer zarejestrowany, kurier go do dziś nie otrzymał.
Dziś mamy 10 sierpnia, wysłałem serie maili
wnioskując o zwrot środków bo towaru już nie chce zresztą wyjeżdżam na urlop...totalna cisza.
Firma Tchibo ma klienta w głębokim poważaniu co potwierdzają opinie na ten temat i żałuję że podczas tych zakupów nie sprawdziłem opinii.
Pozostaje mi zmarnować trochę czasu i pozglaszac sprawę w różne miejsca.