Tchibo Warszawa Sp. z o.o.

23 oceny
monika a
20 sierpień 2025 18:11
Odradzam zakupy w sklepie internetowym Tchibo. Złożyłam i opłaciłam zamówienie, które ze względu na błąd strony internetowej Tchibo się nie utworzyło, a pieniądze zostały pobrane. Nie otrzymałam żadnego potwierdzenia, ani informacji, ze tak się stało, dopiero jak sama się skontaktowałam, to się o tym dowiedziałam. Po kontakcie telefonicznym oraz mailowym, nadal (minęły dwa tygodnie) nie otrzymałam zwrotu środków, mimo iż sklep nie ma żadnej uzasadnionej przyczyny, aby te pieniądze trzymać. Poziom obsługi klienta jest poniżej krytyki, właściwie tej obsługi klienta po prostu nie ma. Odradzam.
pokaż więcej...
ARTUR BROEKERE
02 lipiec 2025 13:54
Niestety produkty w cenach nieadekwatnych do jakości. Zakupione fotele ogrodowe z certyfikowanego drewna po kilku tygodniach zaczęły się rozklejać. Proces reklamacji to był koszmar. Wymiana okazała się niemożliwa, konieczny był zwrot. Najpierw pojawiły się problemy z odbiorem foteli, a potem ze zwrotem pieniędzy. Ponowny zakup nie był możliwy, bo fotele się sprzedały i mimo zapewnień, że lada chwila znów się pojawią, nie ma ich do dziś. Nie polecam sklepu.
pokaż więcej...
dzideex
12 czerwiec 2025 14:05
Odraszam kupna ekspresów w tej firmie.

Serwis i infolinia to porażka.

Ekspresy na serwis jadą do Niemiec.

Termin naprawy 21 dni.

Kontakt tylko email lub płatna infolinia na 801...

Na infolinii pracują niekompetentni pracownicy, każdy mówi co innego.
pokaż więcej...
Jakub Serafin
05 kwiecień 2025 06:35
pokaż więcej...
Jolanta Mojecka
22 luty 2025 19:08
pokaż więcej...
Katarzyna Staszak-Kuźma
05 listopad 2024 14:16
Nie polecam sklepu internetowego, od ponad miesiąca nie oddali mi kasy, zmiana opinii bo po napisaniu na Messenger firma wreszcie oddała kasę. Najlepiej zamawiać z odbiorem osobistym w sklepie Tchibo.
pokaż więcej...
Iza Iza
10 wrzesień 2024 20:21
Miłe miejsce ❤️
pokaż więcej...
Mac Stas
04 marzec 2024 12:49
Nie polecam sklepu internetowego. Przede wszystkim za nieuczciwość względem nabywających poprzez moderowanie opinii innych niż 4* i 5*. Wystawiłem takową na 3* za nabyte rękawiczki wskazując rzetelnie na mankamenty - zbyt słabe szycie przy gumce na nadgarstku, niezbyt precyzyjny krój na palcach z warstwą dotykową co utrudnia korzystanie z telefonu. Do tego dodać należy absurdalnie długi czas realizacji zamówienia, które miało trafić do ich sklepu stacjonarnego i realizowane już długo po Świętach.
pokaż więcej...
Bartosz Bartosz
22 styczeń 2024 19:25
pokaż więcej...
Tomasz Świętek
11 styczeń 2024 14:03
Moje pierwsze i ostatnie zakupy w tej firmie! Kupiłem online na prezent zapalniczkę plazmową.. Po tygodniu przysłali mi produkt używany, zniszczony z napisem na opakowaniu "defekt"! Jak można klientowi, który kupuje nowy produkt, wysłać używany sprzęt z defektem?! Nigdy więcej zakupów online w tej firmie, jak już to tylko w sklepie stacjonarnym po dokładnym sprawdzeniu przedmiotu.
pokaż więcej...
Emilia Graf
18 grudzień 2023 19:44
Nie jestem w stanie do Was się dodzwonić infolinia żart nie ma żadnego kontaktu.

Towar wysłany już dawno, do odbioru w sklepie czekam na wiadomość kiedy ?
pokaż więcej...
Maja Roszkowska
14 grudzień 2023 14:57
Jak to jest możliwe, że wszyscy konsultanci są zajęci przez cały czas??? Od 3 dni próbuję się dodzwonić i słucham tej idiotycznej melodyjki godzinami!
pokaż więcej...
Agnieszka Dryńska
09 maj 2023 12:24
pokaż więcej...
kso kso
03 styczeń 2023 08:30
pokaż więcej...
Stanisław Zbrojkiewicz
03 styczeń 2023 08:08
Ekspres Tchibo super awaryjny, trzy razy reklamowany bo proces odkamieniania się nie chciał zakończyć, Ostatnia reklamacja złożona 23 listopada( trzecia !!! ) ekspres odebrany przez kuriera 25 listopada, żadnej informacji od serwisu, dzisiaj poinformowano mnie że ekspres odebrany 25 listopada dotarł do serwisu 8 grudnia i od tego dnia firma ma 3 tygodnie na załatwienie reklamacji . Stanowczo odradzam zakup tego ekspresu.

Reklamacja złożoana 23 listopada, a do dzisiaj (21 grudzień) nie załatwiona mimo wielu monitów mailowych i telefonicznych.

3 styczeń 2023 i reklamacja nadal nie załatwiona .
pokaż więcej...
Jan Kowalski
11 listopad 2022 16:32
pokaż więcej...
Robert Firmowe
07 wrzesień 2022 10:29
pokaż więcej...
Gabriela Bar Rutkowska
02 wrzesień 2022 16:21
pokaż więcej...
Karolina Wołczek
02 wrzesień 2022 11:35
Super, fantastyczne miejsce
pokaż więcej...
Robert S
10 sierpień 2022 07:55
Jestem mega zawiedziony. Poraz pierwszy skusiłem się na zakup w sklepie internetowym Tchibo. 31 Lipca zakupiłem leżak, wpłaciłem pieniądze... Po kilku dniach po braku jakichkolwiek informacji zadzwoniłem na infolinię, tam nikt nic o zamówieniu nie wiedział i poinformowano mnie że to zapewne dlatego iż zakupiony przezemnie towar jest wyprzedany (??? no ja właśnie go kupiłem). Kazano mi wysłać potwierdzenie przelewu, co uczyniłem. 5tego sierpnia nagle w skrzynce pojawia si informacja o paczce przygotowanej dla kuriera, ale jest to jedynie numer zarejestrowany, kurier go do dziś nie otrzymał.

Dziś mamy 10 sierpnia, wysłałem serie maili

wnioskując o zwrot środków bo towaru już nie chce zresztą wyjeżdżam na urlop...totalna cisza.

Firma Tchibo ma klienta w głębokim poważaniu co potwierdzają opinie na ten temat i żałuję że podczas tych zakupów nie sprawdziłem opinii.

Pozostaje mi zmarnować trochę czasu i pozglaszac sprawę w różne miejsca.

Odradzam zakupy w tych sklepach.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про Tchibo Warszawa Sp. z o.o.

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії Tchibo Warszawa Sp. z o.o.
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości