W listopadzie zareklamowałam z partnerem ekspres do kawy do serwis. Czas to 3 dni przed wygaśnięciem gwarancji zadzwoniliśmy aby zgłosić usterkę po czym pani powiedziała, ze gwarancja zalicza się jeszcze bo liczona jest od dnia przyjęcia zgłoszenia włącznie telefonicznie. Na początku wszystko przebiegało sprawnie na drugi dzień był już kurier po odbiór sprzętu. Czekając na kolejne informacje musieliśmy pofatygować się sami z odpowiedzią czy nasz ekspres został zadeklamowany pod koniec grudnia ubiegłego roku zadzwoniłam doinformować się jak wyglada sprawa. Pani poinformowała mnie ze gwarancja została potwierdzona i dostaniemy nowy ekspres w innym kolorze lub zwrot gotówki (wybraliśmy opcje 1). Pani powiedziała, ze wyślą informacje do serwisu i do 7 dni roboczych dostaniemy list przewozowy czyli dokładnie do 8 stycznia. Po kilku dniach dostajemy list ze nasza gwarancja nie została pozytywnie rozpatrzona i albo zapłata 450xl za naprawę lub zwrot zepsutego ekspresu za 40 zł. Po ponownej rozmowie z panią z serwisu uzyskaliśmy informacje ze wystąpił błąd i ze reklamacja wciąż jest pozytywnie rozpatrzona i znowu przekazała informacje do serwisu o przesłanie przekazanie na e-maila listu przewozowego. Jest już 3 luty a listu wciąż jest brak. To są po prostu jakieś kpiny.
Polecam! Wszystko sprawnie, miło, szybko! Zmieniłam firmę obsługującą biuro, bo z poprzedniej nie byłam zadowolona. Teraz jest rewelacja, a to już prawie rok! Pozdrawiam Pana Kacpra z Lublina:) i zapraszam na pyszną kawę:)
Klient od 3 lat placi za dzierżawę, kupuje uczciwie kawę a gdy ma problem jest olewany. Nie polecam dla przyszłych przedsiębiorców, ani biur, ich ekspresy to jeden wielki złom. Firma kłamie i oszukuje, nie chcą nawet wskazać osoby odpowiedzialnej i kompetentnej do udzielenia rzetelnych informacji. Z taką okropną firmą jeszcze nie miałam do czynienia. Ich serwis do śmiech na sali !