Katowice, 2 tyg temu osiedle napełniło kaloryfery i zgłosiło gotowość do sezonu grzewczego. 24.09.2020 miał rozpocząć się sezon grzewczy. 28.09.2020 Tauron odkrywa u siebie awarie ??( super bo 2 tyg czasu na to mieli ). Dzwonie 28.09 na informację do Tauron. Pan dyspozytor 1wszej zmiany w sposób niegrzeczny mówi iż NIE udzieli mi informacji, ponieważ nie jestem zarządem ani administracją, i dla niego nie jestem jego klientem i on nie będzie ze mną rozmawiał.. ....Fajnie, tylko że to ja płacę temu panu A nie zarząd, ani moja moja spółdzielnia...29.09.2020 nadal kaloryfery zimne. Od tygodnia w dzień 10 stopni A w nocy kilka...Ja naprawdę nie chce nic za darmo, ja za to płacę i to duże pieniądze. Pomijam fakt iż powinnam w dowolnym momencie mieć możliwość skorzystania z CO , a trzeba się prosić nawet w sezonie grzewczym o dostarczenie ciepła....I w dodatku wręcz skrajnie niegrzeczna rozmowa Pana na informacji. Tauron zaskoczony i nieprzygotowany, że we wrześniu trzeba rozpocząć sezon grzewczy..
Modernizacja? Zima? Serio? W wolnym tłumaczeniu: nasz infrastruktura to żart, rozpada się gdy tylko zima zaatakuje znienacka (grudzień, styczeń-kto by się spodziewal?) zamiast zająć się faktyczną modernizacja w lato wolimy poczekać aż cos rozwali się zima, bo zima nikt przecież nie potrezbuje ciepłej wody, trzeba się hartować.
A tak całkiem serio to już nawet nie jestem. W stanie policzyć który raz nie ma ogrzewania i ciepłej wody. Płaci się chyba nie tylko za zużycie ale i za gotowość cieplna?
Katowice Ligota, 5.12.2018r strona Tauron Ciepło informuje o awarii w godzinach od 7 do 19. O 19:30 dostaje informacje że awaria jeszcze potrwa do 21 i tak w ogóle to podawany czas awarii jest orientacyjny. O 21 informują mnie że że nie są w stanie podać mi kiedy skończy się awaria.