Miałem okropne doświadczenie z Talixo w Atenach w Grecji. Nasz lot był opóźniony, a kierowca nigdy nie odbierał naszych telefonów po wylądowaniu. Sprawdzanie opóźnień lotów jest częścią opłaconego z góry transferu lotniskowego, aby zapewnić płynną obsługę klienta. Jak tylko wylądowaliśmy, zacząłem dzwonić do kierowcy na numer, który otrzymałem z serwisu rezerwacyjnego. Kierowca nie odbierał moich licznych telefonów przez godzinę i musiałem znaleźć numer do ich biura. Po zadzwonieniu do ich biura twierdzili, że kierowca dzwonił do nas 7 razy, a my nie wybraliśmy i że ich polityka polega na odczekaniu 45 minut po wylądowaniu i ten czas minął, więc nie są zobowiązani do świadczenia nam usługi, którą opłaciliśmy z góry. Całe doświadczenie z operatorami taksówek było przygnębiające i straciliśmy czas i pieniądze pierwszego dnia naszych wakacji. Ogólnie rozczarowujący dostawca transferu na lotnisko. Jeśli podróżujesz do Aten, nie rezerwuj taksówki. Uber kosztuje 40 € z lotniska do centrum miasta.