Dzisiaj zrealizowałem swoje pierwsze zamówienie z tej Firmy. Absolutnie brak jakichkolwiek zastrzeżeń. Przemiła obsługa, i arcyszybki czas realizacji zamówienia. Od uiszczenia opłaty do odbioru paczki w punkcie nie minęły 24 godziny !!! Współpraca z Paniami na infolinii była prawdziwą przyjemnością. Jak dla mnie w skali ocen pięciu gwiazdek bezapelacyjnie zasługują na pięćdziesiąt !!!
Polecam, zamówiłem tytoń we wtorek wieczorem, dojechał w czwartek koło południa. Paczka tytoniu z tego roku, sam tytoń również najwyższej jakości i dobrej wilgotności. Widać że przechowywany w odpowiednich warunkach, z pewnością jeszcze nie raz skorzystam z usług tego sklepu :)
Złożyłem zamówienie za 111 zł na wiskey Ballentine's 1 butelka oraz 2 spirytusy spożywcze - 200 ml
Po przyjściu paczki kurierem od Tabak Grupa dostałem paragon, który wygląda jakby coś na niego było rozlane i tylko 2 spirytusy spożywcze.
Niestety whiskey w środku nie było...
Rozumiem, że teraz nie mam jak Państwu udowodnić, że przesyłka nie została wysłana w całości (przy kwarantannie kurier zostawia przesyłkę pod drzwiami i nie można przy nim otworzyć - przedmioty muszą swoje "odleżeć"), jednakże pragnę zgłosić to mocne zaniedbanie.
Albo ktoś wyciągnął alkohol przy zapakowywaniu albo przez pomyłkę go nie zapakował...
Po prostu będę unikał Państwa sklepu i pozostaje bardzo duży niesmak, daje mi to sygnał na przyszłość, aby zawsze nakręcać wideo z otwierania tego typu pakunków...
W załączeniu zdjęcia jak to wyglądało...
p.s. Mogliście Państwo chociaż odpisać na mój email odnośnie tej rażącej (domniemywam i mam nadzieję) pomyłki. Niestety zostałem całkowicie olany. Odradzam w 100 %!
Niezadowolony Klient
edit: Rzeczywiście , dzisiaj odebrałem flaszkę i jestem zadowolony. Mam nadzieję, że następnym razem sprawę Państwo rozwiążecie przez email i nie trzeba będzie wypisywać negatywnych opinii w internecie, aby być zauważonym.
Ocena 3 z tego względu, że Państwo zachowaliście się z twarzą na koniec