Absolutnie nie polecam firmy SYMFONIA. Zaraz po złożeniu zamówienia zaczęły się problemy – w trakcie rozmów nie zostaliśmy odpowiednio poinformowani o tym, że wersja stacjonarna pozwala na pracę tylko w obrębie jednej sieci a przejście w wersję chmurową jest dwa razy droższe. Pozostaliśmy postawieni pod ścianą - musimy korzystać z programu w zakupionej stacjonarnej wersji (ponieważ nie możemy zrezygnować z dwuletniej subskrypcji) lub możemy złożyć reklamację…… Reklamacja rozpatrywana jest od stycznia 2025 a ponadto (mimo wydanych pieniędzy) nie mamy możliwości korzystania z programu …. Wszystko wygląda ładnie do momentu „złowienia” klienta a potem sprawa jest przeciągana w nieskończoność….. Radzę omijać firmę z daleka….. brak kompetencji, nastawienie na pozyskania klienta nie ważne czy zadowolony czy nie ważne żeby płacił, utrudniony kontakt.
Przestrzegam wszystkich przed zakupem. Natniecie się! Przy
zakupie programu Pani milutka, pomocna i na tym koniec. Potem radź sobie człowieku. Problem z rejestracją licencji. Na infolinii człowiek jest olewany. Mejle są olewane, tak na prawdę to nie ma do kogo się zgłosić w razie problemów. Do dzisiaj kupiony program mi nie działa. Bez wykupienia dodatkowych usług (ukryte koszty) nawet nie ma możliwości zarejestrowania licencji. Był czas, że zrezygnowałam z nich parę lat temu, bo stosowane były nieuczciwe praktyki w postaci ukrytych odnawialnych kosztów. Nie wiem co mnie podkusiło, żeby znowu wybrać tą firmę.
Jak to jest że od miesiąca jest nowa wersja Symfonii 2025.1 ale już np. moduł mobilny magazyn jest dalej w wersji 2025.0 i tym samym nie można wykonać aktualizacji w firmie?
Dramat jesli chodzi o obsluge klienta. Nie ma kontaktu z infolinia tylko na emailach. Odpowiadaja w przeciagu 24 h. I przyklad: odzyskanie hasla: 1 platna usluga. 2 nie da sie tego zrobic szybko 3 trzeba wypelniac jakies formularze i odsylac skanybo ema ze zgloszeniem. Problemu to za malo. 4 trzeb im wysylac kopie bezpieczenstwa. Na razi utknelam na tym co jeszcze wymysla? Chyba czas opuscic firme.
Chciałam skorzystać z oferty Black Week, i o ile konsultantka zadzwoniła w przewidzianym czasie 28 sekund, to sprecyzowanie oferty miało się odbyć podczas rozmowy z wyznaczoną inną osobą, która niestety nie wyrobiła się w 5 dni z telefonem. Termin promocji mija dzisiaj, więc spodziewam się,że zainteresowanie potencjalnego klienta nikogo nie interesuje w tej firmie
Kontakt z tą firmą jak i obsługa klienta jest fatalna. Odradzam! Nie da się dodzwonić bez podania numeru id klienta lub bez numeru oprogramowania, na formularz kontaktowy na stronie lub tez na maili nikt nie odpowiada. Jedynie w miarę szybką dostaniecie odpowiedz tu gdyż zostawicie złą opinie (1*).
Rok temu automatycznie bez naszej na to zgody przedłużyli nam Faktura Start i za 84 pln w zamian dostali od nas setki negatywnych „polecen” wśród znajomych i koleg. Nie wiem ile zyskali od tak małej kwoty, ale napewno stracili więcej …
NIE POLECAM. Symfonia przejęła firmę, w której kupowałem oprogramowanie. Wkrótce wycofali ten program księgowy i zaproponowali swój: nie dość, że gorszy, mniej intuicyjny, to jeszcze dużo droższy. Zrezygnowałem i kupiłem gdzie indziej. Ale Symfonia nie zrezygnowała ze mnie. Zasypuje mnie wciąż ofertami i zaproszeniami. Moje prośby i groźby nie skutkują. Nie podawajcie im swoich danych, bo zasypią Was spamem. Próbowałem się dodzwonić, do Inspektora ochrony danych osobowych, bo wysłanie maila niczego nie dało. Dostałem odpowiedź, że usunięto moje dane, ale maila nadal przychodzą. Na stronie internetowej nie podają telefonu do Inspektora. Dodzwonienie się przez biuro obsługi klienta graniczy z cudem, nawet jeśli wybierze się opcję, że chcę kupić produkt. Traktują ludzi instrumentalnie tylko do wyciągania pieniędzy.
Totalny dramat. Pomimo wykupienia wsparcia technicznego, wsparcie nie istnieje. Programy archaiczne z licznymi błędami. Na szczęście zmieniłem programy do fakturowania i księgowości.
Symfonia (Sage) to totalny dramat i pomyłka. Nikomu nie polecam.
Także jestem z grona osób, które od lat pracują na Symfonii. Korzystam też z innych produktów, innych firm i wiadomo, że w KAŻDYM systemie występują jakieś błędy.
Jednakże to JA muszę umieć liczyć, a program jest tylko narzędziem. Jeśli ktoś nie zna zasad, nie weryfikuje na bieżąco to żaden program mu nie będzie odpowiadać.
A jeśli chodzi o obsługę klienta, to jest na prawdę zadowalająca. Czasami dłużej czeka się na odpowiedź, ale ta firma ma pewnie tyłu klientów, że ciężko to wszystko "od razu" załatwić.
Absolutnie odradzam tą firmę, totalna ignorancja po zakupie oprogramowania, brak jakiegokolwiek wsparcia. Nie da się dodzwonić, nikt nie odbiera telefonu. Numery nieaktualne. Czat nie działa. Odpowiedź na maila nie związana z tematem. Koszmar.
Jedna z najgorzej zorganizowanych firm, z jaką się spotkałam. Rezygnacja z usług jest komplikowana i utrudniana na dosłownie każdym kroku. Nie polecam nikomu.