SUUS Expert Sp. z o.o.

5 ocen
Jarek Bejnar
23 wrzesień 2025 22:25
Dostawa i złożenie kanapy z Agata meble. Dostawa przełożona na dzień następny z powodu braku kierowcy. Informacja o zmianie terminu przekazana po kilkugodzinnym oczekiwaniu na towar, jeden dzień stracony. Po zapewnieniu, że z racji niedotrzymania terminu będę obsłużony w pierwszej kolejności czekam cztery godziny. Kierowca z pomocnikiem najwidoczniej nie miał zbyt dużej styczności że składaniem mebli, pomagam w procesie. Finałem jest porysowana podłoga i brakujące elementy kanapy. Firma odrzuca reklamację twierdząc, że jej pracownicy zza wschodniej granicy nie dokonali zniszczeń. Odradzam korzystanie z usług.
pokaż więcej...
Beata Pie
22 wrzesień 2025 13:58
Opinia o firmie Suus Expert (oddział Szczecin, przy Agata Meble)

Moje doświadczenie z firmą Suus Expert oceniam bardzo negatywnie. Od 12 września próbowałam ustalić koszt i termin transportu kanapy. Codziennie wydzwaniałam po kilka razy na infolinię, za każdym razem słysząc jedynie obietnicę, że ktoś oddzwoni w ciągu dwóch godzin – oczywiście nikt się nie kontaktował.

Mimo że transport został przeze mnie opłacony (386 zł) i zarezerwowany przez stronę internetową na czwartek, 16–20, nikt nie podjął żadnych działań, a kontakt z oddziałem w Szczecinie graniczył z cudem. Konsultanci wielokrotnie wprowadzali mnie w błąd – jeden z pracowników nawet "kazał się nie rozłączać", po czym zostawił mnie na linii na ponad półtorej godziny.

Dopiero 20 września, po wielu reklamacjach, połączyłam się z kompetentną panią oddelegowaną z Torunia, która w ciągu pół godziny znalazła dowód wpłaty i ustaliła szczegóły transportu. Dzięki jej profesjonalizmowi i zaangażowaniu sprawa została wreszcie rozwiązana. Jej naprawdę należą się słowa uznania – gdyby nie ona, prawdopodobnie dalej bezskutecznie prosiłabym o realizację usługi.

Natomiast obsługa klienta w Szczecinie to dramat – brak kompetencji, brak chęci pomocy, wprowadzanie w błąd i jawne lekceważenie klienta. Jestem oburzona poziomem usług. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy i zdecydowanie odradzam innym.

Na plus mogę dodać jedynie, że panowie kurierzy byli w porządku – zadzwonili pół godziny przed dostawą, wnieśli narożnik i sprawnie go zmontowali. Gdyby cała firma działała na takim poziomie jak oni oraz pani z Torunia, opinia wyglądałaby zupełnie inaczej.
pokaż więcej...
Bartek Szczesny
10 wrzesień 2025 14:39
EDYCJA:

Po publikacji opinii skontaktował się ze mną dział kontroli jakości Suus Expert. Otrzymałem zwrot kosztów dostawy, a firma wykazała się realnym zainteresowaniem całym zajściem i wyjaśnieniem sprawy. Jasno zadeklarowano, że opisane sytuacje nie są akceptowane, a firma podejmuje działania naprawcze.



Podkreślam, że moja ocena dotyczy konkretnej realizacji tej jednej usługi – dlatego jej nie zmieniam. Jednak dzięki tej reakcji widzę, że firma dba o klienta i bierze odpowiedzialność za błędy, co zasługuje na uznanie i daje nadzieję, że był to wypadek przy pracy. Z tego powodu daję firmie szansę na poprawę i chętnie zaktualizuję ocenę, jeśli kolejne doświadczenia będą pozytywne.



OPINIA

Zamówienie w Media Markt z 13 sierpnia, termin dostawy na 14 sierpnia pięknie, prawda? Dlatego wybrałem właśnie Media Markt, bo termin był dostępny. Niestety, to był dopiero początek kabaretu w wykonaniu firmy Suus Expert.

14 sierpnia wieczorem dzwoni kierowca: “Wie pan co, ja jestem daleko… może przyjadę jutro?”. Zgodziłem się mimo że to było święto – moja wina, dałem się nabrać. 15 sierpnia Cisza jak makiem zasiał. Zero telefonu, zero sms, zero informacji. Po prostu “nie pracujemy i co nam Pan zrobi?”

16 sierpnia – sms od Suus Expert, żebym umówił dostawę. Naiwnie myślałem: “Okej, to pewnie dziś przyjadą”. Ha! Niespodzianka! Kierowcy nie mają, nie mogą nic zrobić, a ja mam sobie poczekać do poniedziałku. Tak właśnie wygląda “profesjonalna logistyka” w ich wydaniu.

Poniedziałek 18 sierpnia – wysyłam prośbę o dostawę rano. I co? I klasyka gatunku – “a po co rano, skoro można o 18?”. Wisienką na torcie było podsunięcie dokumentu odbioru, gdzie chytrze zaznaczone, że niby klient nie chciał, aby zabrali opakowanie. Dopiero po fakcie to zauważyłem, a kierowca rozpłynął się jak duch.

4 dni opóźnienia, żadnej próby zadośćuczynienia – żadnego rozpakowania, instalacji, nawet zwykłego “przepraszamy”. Ale hej, może to u nich standard: klient to problem, nie partner.

Podsumowując: firma Suus Expert to totalna pomyłka, brak profesjonalizmu, brak szacunku dla klienta, brak absolutnie wszystkiego poza opóźnieniami. Jeśli Media Markt współpracuje z tą firmą, to naprawdę szkodzi własnej marce. Następnym razem sprawdzę w sklepie, kto dostarcza towar – jeśli Suus Expert, to wybieram konkurencję bez wahania.



Konkurencja może spać spokojnie – Suus Expert nie jest żadnym zagrożeniem dla Was



Moja rada: trzymajcie się od tej firmy z daleka i każdego sklepu kożystającego z ich usług.
pokaż więcej...
Piotr Strzelecki
05 czerwiec 2025 12:31
Chłopcy wnosili meble aż miło. Grzeczni i kulturalni. Kożystam z tej firmy już któryś raz. Szczerze polecam.
pokaż więcej...
Pawel Borowicz
22 maj 2025 20:37
Meble dostarczone na czas z pełnym profesjonalizmem rozpakowane i złożone.

Bardzo kulturalna i miła ekipa stanęła ponad moje oczekiwania.

Polecam.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про SUUS Expert Sp. z o.o.

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії SUUS Expert Sp. z o.o.
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości