Brilen Nowy Sacz porażka zamówiłam okulary 18.08 2025 wplacliam połowę ceny 649 zł i do dziś nie otrzymałam wiadomosci co dalej mało tego poleciłam dwie osoby które też zamówiły zapłaciły jedna osoba dostala sms odebrać w Nowym Sączu a tam cisza zamknięte żadnej informacji gluchy telefon chyba muszę zgłosić na policję wasza firmę bo nikt nie umie udzieluc informacji co się dzieje
Słaba, typowo niemiecka jakość, nie ma sensu wydawać żadnych pieniędzy na ich soczewki, a szczególnie progresy i fotochromy, które zabarwiają się chyba o ok.10%
Staram się nie pisać negatywnych opinii, ale ta firma to dramat w najgorszym tego słowa znaczeniu. Nigdy w życiu nie spotkałam się z takim ignorowaniem klienta, brakiem jakiejkolwiek wiedzy pracowników. Nie odpisywanie na reklamacje, nie odbieranie telefonów. Zero poczucia odpowiedzialności jeżeli wykona się źle okulary. Także jeżeli ktoś zamierza wydać swoje pieniądze na okulary polecam każda inną firmę.
Miałam bardzo przykrą sytuację związaną z pracownikami. Jadąc z narzeczonym ponad 600km stanęliśmy na pierwszym lepszym miejscu postojowym, który należał właśnie do zakładu brillen, narzeczonemu zrobiło się słabo i prawie stracił przytomność, więc nie zwracaliśmy uwagi gdzie parkujemy, po prostu pierwsze lepsze miejsce, ponieważ droga była wąska. Co więc wydarzyło się na parkingu? Trzech pracowników wyszło z pracy przed godziną zamknięcia, zwracając uwagę że to TEREN PRYWATNY i że ,, nie mają państwo prawa tu parkować”. Nikt nie zainteresował się że ktoś może potrzebować pomocy bo najważniejsze dla nich było to że to prywatna posesja, która i tak nie należy do nich bo są zaznaczę TYLKO zwykłymi pracownikami za najniższą krajową. A panu któremu powiedziałam że wiem że jest prywatna posesja bo już dwie osoby nam to powiedziało to podkreślił że jak wiemy to mamy jechać. Tak więc nawet jeżeli są mili w pracy to przekraczając próg wyjścia z pracy pokazują nienawiść do drugiego człowieka by tylko komuś dopiec. Sytuacja miała miejsce z dwoma kobietami i jeden mężczyzna który wyjeżdżał samochodem. Dodam jeszcze że pierwsza kobieta która zwróciła uwagę i by się pobiła o ten parking była na pieszo. Komiczne… patrząc na wasze opinie nie macie zbyt dobrych…
Nie polecam. 18 grudnia 2024r. w ramach uznanej reklamacji zwróciłem do salonu Brillen okulary. Nadal nie otrzymałem zwrotu gotówki. Okulary progresywne Brillen All Inclusive za 1089zł nie nadawały się do czytania ani do komputera. W trakcie chodzenia pojawiały się silne bule głowy i zawroty. Obraz zwłaszcza na komputerze był zniekształcony. Na wiadomości o braku gotówki nie dostaje odpowiedzi.
Za okulary zapłaciłem 1089 zł., które nie nadają się ani do czytania, ani do komputera, ani tym bardziej do prowadzenia samochodu. To nie ma nic wspólnego z okularami progresywnymi. Zostałem bezczelnie oszukany. Podam ich do Sądu bo nie ma zwrotu.
Polecam. Przemiłe miejsce fachowa obsługa świetny wybór okularów i doskonale przystępne ceny. Za progresy w których wszystko widzę zapłaciłem 959 złotych razem z oprawa i szkłami przyciemniakacymi się na słońcu. Wspaniałe. Polecam
Polecam to miejsce. Miła fachowa obsługa duży wybór okularów i świetne ceny. To mój ulubiony optyk. Polecam i do zobaczenia wkrótce bo już mam upatrzone kolejne okulary.
Koszmar, zamawiałam okulary 24 stycznia br. Do optyka dotarły 9 lutego, tylko..... każda soczewka o innej średnicy. Optyk reklamował i czeka. Jest już 2 marca br reklamowanej soczewki ciągle nie ma. Ja usiłuje się porozumieć z info linia brillen i od pół godz nie mam polaczenia. Gra muzyka.