Fatalna obsługa, opóźnienia, pomylone zamówienia. Zamówienie dotarło opóźnione i do tego nie moje. Pani na infolinii (nie raczyła się przedstawić) w czwartek rano oferuje przesyłkę właściwego zamówienia dopiero w kolejnym tygodniu (bo o 9 rano nie zdaza przygotowac wysylki na kolejny dzien xd), albo zwrot pieniędzy ale też dopiero w kolejnym tygodniu! I nie gwarantuje, że tym razem będzie poprawne, bo ona nie pracuje na magazynie. Co więcej, bezczelnym tonem opowiada, że 99% zamówień jest poprawnych. Na info, że na social mediach i Google coraz więcej niezadowolonych klientów, odszczekuje że po co zamawiałam. Dno i metr mułu. Nigdy więcej i każdego będę przestrzegać. Lepiej zapłacić kilka złotych więcej w innym sklepie, mieć prawidłowe zamowienie na czas i obsługę na normalnym poziomie, a nie jak w mięsnym w PRL. Cóż, jeśli nie dostane karmy w kolejnym terminie, zgłoszę wyłudzenie.
Składasz zamówienie, dostajesz niekompletną przesyłkę, dzwonisz z reklamacją, dowożą cześć brakujących produktów, dzwonisz po raz kolejny, znowu czegoś nie dostarczą, a obsługa na infolinii wyjątkowo niesympatyczna