Obsługa w pokoju 133 bardzo nie miła. Wymagają od petenta by wiedział wszystko, a to chyba urząd jest dla ludzi, a nie ludzie dla urzędu. Jeśli ktoś przychodzi do pracy za karę to może warto pomyśleć o zmianie pracy.
Dno jakich mało. Na stronie otwarte od 8-16 pn-pt ale mają dni wewnętrzne bez interesantów. Czyli bierzesz urlop specjalnie żeby coś załatwić i nie jesteś obsłużony. Płacisz na ich utrzymanie i tak traktują człowieka. Napisał bym coś innego ale niestety nie da się.
Życzę Ci, abyś mógł zadzwonić do kogoś lub jakiejś organizacji, kiedy tego pilnie potrzebujesz, tak jak ja to robiłem, kiedy nie możesz po prostu ruszyć tyłka, po prostu przyłożyć telefonu do ucha i zapytać, czego chce klient, praca tam jest Ci surowo zabroniona z Twoim podejściem do ludzi
Pobilem wlasny rekord skoczni w najszybszej rejestracji auta w zyciu. Poszlo tak sprawnie ze godzine czasu do siebie dochodzilem ze mozna tak szybko to zrobic. Calosc dzieki ogarnietej Pani z pokoju 36 stanowisko 2. Cala operacja razem z pójsciem do kasy zajeła uwaga 11 minut . Wydzial komunikacji w Skierniewicach powinien sie od nich uczyć bo tam zawsze to trwa 40-50minut.
Pani zajmująca się sprawami dotyczącymi prawa jazdy jest bardzo chamska, nie potrafi na spokojnie pomóc, wytłumaczyć jak należy wypisać dany wniosek, odnosi się w sposób arogancki. Mam wrażenie jakby za bardzo szczyciła się swoim stanowiskiem i traktowała wszystkich z góry. Na dodatek gdy załatwia twoją sprawę w trakcie dzwoni przez telefon, a tobie karze czekać ponad 15 minut. Gdy mogło by to potrwać 5 minut, trwa to 20-30 ponieważ pani jest bardziej zajęta rozmową telefoniczną niż obsługą klienta, stąd właśnie te kolejki.