Jestem instalatorem od ponad 30 lat. Jestem zadowolony z kotłów firmy STALMARK, nie spotkałem się z żadnymi problemami z tymi kotłami. Ostatnio STALMARK wprowadził kotły z wężownicą na ciepłą wodę, super sprawa. Jednym słowem polecam.
Piec Ecosliver 2 24 kw...cześć problemów to nieudolny montażysta , ktory nie wiedział gdzie co podłączyć w samym już piecu,co do samego pieca - praca głośna ,kiedy w domu jest cicho słychać pracujący ślimak,piszczy i strzela.Piec bardzo wrażliwy na najmniejsze zanieczyszczenie ,zaraz piszczy i przerywa proces grzania,( sąsiad do jakiegoś starego typu peleciaka wrzuca dużo gorszy pellet i śmiga mu to ,pomijając kwestie eko- jest to wkurzajace.)Piec na gwarancji - uszkodzony ślimak - czas naprawy - W ZIMIE, w domu gdzie są dzieci - lakonicznie pan stwierdził - mamy na to kilka tygodni!!!!! Ale łaskawie postarają się szybciej ....no żart....!!!!
Piec miał być ,"bezobsługowy " a ciągle przy nim siedzę bo coś nie halo! Ślimaki wykonane tak, że mniejsze kawałki pelletu mielą się na pył który zatyka kanały.....porażka.Nie polecam ani pieca,ani - szczególnie - serwisu!
Nie polecam.kupilem piec na ekopellet silver.piec od początku nie działa jak powinien.nie czyści się sam.gasnie.trzeba rozpalać ręcznie.serwis tylko przez telefon haha żenada.z całego serca nie polecam ! Teraz już nie działa.
Jestem bardzo zadowolona z usług tej firmy. Jestem klientką od lat.Polecam wszystkim znajomym, ponieważ jeszcze nigdzie nie spotkałam się z takim ekspresowym rozwiązaniem problemu i podejściem do klienta. 10/10
Rok temu zakupiony kocioł na pellet firmy stalmark, kocioł dobrej jakości a sam w sobie nie wydawał się ciężki w obsłudze. Minął rok od zakupu i milion telefonów do serwisanta z powodów awarii i musieliśmy sobie sami z awariami radzić bo serwisant nie raczył nawet odebrać telefonu. Rok, tyle czasu zajęło dodzwonienie się do serwisanta który zajmuje się naszym rejonem i zbył nas. Wiem ze medal ma dwie strony i prawdopodobnie Pan serwisant ma dużo pracy i zgłoszeń i naprawdę ciężko jest to wszystko pogodzić w krótkim czasie ale jestem w domu bez ogrzewania z rodzicami w podeszłym wieku i z rocznym dzieckiem dwa dni czekamy na kontakt z serwisantem. Zero szacunku do klienta. Dno i sto metrów mułu