STALMARK Sp.z o.o. sp.k.

5 ocen
Bogdan Niewiński
25 kwiecień 2025 20:31
Jestem instalatorem od ponad 30 lat. Jestem zadowolony z kotłów firmy STALMARK, nie spotkałem się z żadnymi problemami z tymi kotłami. Ostatnio STALMARK wprowadził kotły z wężownicą na ciepłą wodę, super sprawa. Jednym słowem polecam.
pokaż więcej...
Łukasz Kozłowski
18 marzec 2025 07:29
Piec Ecosliver 2 24 kw...cześć problemów to nieudolny montażysta , ktory nie wiedział gdzie co podłączyć w samym już piecu,co do samego pieca - praca głośna ,kiedy w domu jest cicho słychać pracujący ślimak,piszczy i strzela.Piec bardzo wrażliwy na najmniejsze zanieczyszczenie ,zaraz piszczy i przerywa proces grzania,( sąsiad do jakiegoś starego typu peleciaka wrzuca dużo gorszy pellet i śmiga mu to ,pomijając kwestie eko- jest to wkurzajace.)Piec na gwarancji - uszkodzony ślimak - czas naprawy - W ZIMIE, w domu gdzie są dzieci - lakonicznie pan stwierdził - mamy na to kilka tygodni!!!!! Ale łaskawie postarają się szybciej ....no żart....!!!!

Piec miał być ,"bezobsługowy " a ciągle przy nim siedzę bo coś nie halo! Ślimaki wykonane tak, że mniejsze kawałki pelletu mielą się na pył który zatyka kanały.....porażka.Nie polecam ani pieca,ani - szczególnie - serwisu!
pokaż więcej...
Ada Adam
02 styczeń 2025 22:39
Nie polecam.kupilem piec na ekopellet silver.piec od początku nie działa jak powinien.nie czyści się sam.gasnie.trzeba rozpalać ręcznie.serwis tylko przez telefon haha żenada.z całego serca nie polecam ! Teraz już nie działa.
pokaż więcej...
Ola Góra
23 październik 2024 15:13
Jestem bardzo zadowolona z usług tej firmy. Jestem klientką od lat.Polecam wszystkim znajomym, ponieważ jeszcze nigdzie nie spotkałam się z takim ekspresowym rozwiązaniem problemu i podejściem do klienta. 10/10
pokaż więcej...
Justyna Bochynek
03 październik 2024 13:06
Rok temu zakupiony kocioł na pellet firmy stalmark, kocioł dobrej jakości a sam w sobie nie wydawał się ciężki w obsłudze. Minął rok od zakupu i milion telefonów do serwisanta z powodów awarii i musieliśmy sobie sami z awariami radzić bo serwisant nie raczył nawet odebrać telefonu. Rok, tyle czasu zajęło dodzwonienie się do serwisanta który zajmuje się naszym rejonem i zbył nas. Wiem ze medal ma dwie strony i prawdopodobnie Pan serwisant ma dużo pracy i zgłoszeń i naprawdę ciężko jest to wszystko pogodzić w krótkim czasie ale jestem w domu bez ogrzewania z rodzicami w podeszłym wieku i z rocznym dzieckiem dwa dni czekamy na kontakt z serwisantem. Zero szacunku do klienta. Dno i sto metrów mułu
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про STALMARK Sp.z o.o. sp.k.

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії STALMARK Sp.z o.o. sp.k.
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości