Tak sumiennych i życzliwych pracowników serwisu przełożeni powinni nagradzać premiami a kierowcy tacy jak ja: serdecznymi podziękowaniami i ukłonami w uznaniu Ich pracy, co oczywiście uczyniłem . Będąc 300km od domu i 30 km przed celem podróży autobus Iveco 30 , którym kierowałem uległ awarii na trasie A1 . Mistrz zmiany P. Bartosz profesjonalnie wykonując swoją pracę pomógł mi w ściągnięciu Iveco do serwisu w Skoczowie wysyłając po mnie pomoc drogową, gdyż awaria uniemożliwiała dalszą jazdę. Następnie p. Bartosz zadbał i zabezpieczył części zamienne konieczne do usunięcia awarii i skierował mechanika wraz z pomocnikami do naprawy auta. Nadmieniam, że awaria nastąpiła po godz 16ej, ok godz 19ej Iveco było już w serwisie, a w chwilę przed godz 21.00 wyjeżdżałem naprawionym autem z warsztatu. Wielkie Slowa Uznania dla operatywności mistrza zmiany p. Bartosza oraz kunsztu mechanika jego zespołu zasługują oni bowiem na uznanie premią pieniężną przez kierownictwo firmy . Udzielenie mi pomocy zasługuje na miano: ogromnej życzliwości i profesjonalizmu w wykonanej pracy. Jeszcze raz Serdecznie Dziękuję i przedstawiam Panów, jako Wzór do naśladowania w Waszym i innych Serwisach, nie tylko w Iveco.....
Dział części to jest jakaś porażka. Chcesz części to albo nie ma albo powiedzą że to już za stare auto a jak poprosisz żeby czego kolwiek poszukali to jest tragedia zero jakiegokolwiek zaangażowania. Zdecydowanie nie polecam szkoda czasu i nerwów.
Samochod Iveco Daily zakupiony 2023r z przebiegiem 230tys z Siltruck Skoczow. Do dzisiaj przejechane niecale 290tys ( czyli kolo 50tys) wtym czasie do dzisiaj włożone w serwisie w naprawy 37tys zł. Aktualnie samochod po kolejnym błędzie silnika wrócił do mnie ze stukotem w silniku (a jechal tylko ze spadkiem mocy bez zadnych stukniec) zabrałem go na własną rękę. Uważam że serwis chodz chce być pomocny strzela po omacku i brak mu kompetencji. Aktualnie silnik jest w remoncie na szczęście nie w siltruck. Osobiście nie polecam samochodów używanych oraz serwisu.