Signal Iduna

13 ocen
Agnieszka Lichodziejewska
25 marzec 2025 17:51
DRAMAT !!!!!!!!

Zgłoszenie z 10.03 do dzisiaj żadnej informacji o sprawie. Musieliśmy sami się dodzwonić i zapytać co się dzieje z wyplata ubezpieczenia za rezygnacje z wycieczki. Pan Nas poinformował że dzisiaj zostało wysłane pismo pocztą i pewnie dojdzie do 2tygodni, wiec zapytaliśmy czy wysłali to gołębiem pocztowym że przewidują dwa tygodnie. W środku nocy 27.02 zmarła moja siostra, niespodziewanie. Wyjazd rodziców na wycieczkę miał nastąpić 3.03.2025, jakby logiczne że w takiej sytuacji musieli zrezygnować bo chyba nikomu w głowie wycieczka kiedy umiera ktoś bliski. Po wysłaniu potrzebnych dokumentów Pan Nas dzisiaj informuje że mamy dosłać dokumentację medyczna z leczenia, bo jeśli chorowała i można było przewidzieć zgon to się ubezpieczenie nie należy. Tylko co to ma za znaczenie, skoro to nie jest ubezpieczenie na życie mojej siostry a ubezpieczenie od rezygnacji z wycieczki rodziców?

Nie Polecam!!!!!
pokaż więcej...
Ewelina Jakubowicz
14 marzec 2025 11:58
Firma robi problemy z wypłatą ubezpieczenia biletów w wypadków choroby i komunikuje się w mało przyjazny sposób- maile jak do petenta.

Ubezpieczyłam bilety na koncert dla siebie i dziecka. Koncert w sezonie grypowym, dziecko w przedszkolu i uznałam że w razie choroby wolę mieć ubezpieczenie. Pech chciał, że dzięki było chore. Będąc u lekarza poprosiłam o zaświadczenie , że dziecko jest chore i są przeciwskazania, żeby pójść na koncert. Zaświadczenie byłot niewystarczające. Zostałam poproszona o dokumenty gdzie będzie informacja o lekach, które zostały przepisane. Po dostarczeniu takiego podsumowania z wizyty gdzie była lista leków o kod do recepty Signal Iduna pisze że brakuje pełnej dokumentacji medycznej z rozpoznaniem choroby nie ma problemu wyciągnęłam kolejne dokumenty. Natomiast podejście jest mega nieprofesjonalnie i nie proklienckie. Odszkodowania jeszcze nie dostałam więc nie wiem jaki będzie final
pokaż więcej...
Monka
17 luty 2025 15:14
Liczyć na umôwienie wizyty przez Signal to jak liczyć na cud. Od tygodnia nie oddzwonili, nie odpisali z umówieniem terminu na jakiekolwiek ze zleconych badań/wizyt. Jak uda mi się połączyć z nimi w tej sprwie odpowiadają, że mogę sama obdzwonić placówki z którymi współpracują. Na przestrzeni 5 lat obsługa klienta bardzo się pogorszyła
pokaż więcej...
Darya Nehaychik
03 luty 2025 14:47
Nieprofesjonalna obsługa. Ubezpieczyłam bilet na koncert i nie mogłam przyjść, bo zachorowałam. Powiadomiłam ich w dniu koncertu, pytając o dalsze kroki. Odpowiedzieli prawie tydzień później, wysyłając mi zepsuty link do formularza zgłoszeniowego. Kiedy nadal przesłałam wymagane informacje, zaczęli czepiać się faktu, że lekarz, diagnozując u mnie zapalenie płuc, nie opisał, jak dokładnie mnie badał. :D To jest zabawne. Ich drugi argument jest jeszcze bardziej absurdalny: poszłam do lekarza dopiero po zdarzeniu. Wyjaśniłam, że poszłam do lekarza, jak tylko udało mi się wstać z łóżka i chodzić, ale ich to nie obchodziło. Bardzo żenujące.

Poczytałam tutaj opinie i zrozumiałam, że jeszcze wielu ludzi znalazło się w podobnych sytuacjach. Ciekawe, jak długo jeszcze ta firma będzie funkcjonować.
pokaż więcej...
Aleksandra D
15 styczeń 2025 18:34
Korzystam, a raczej nie korzystam z ubezpieczenia pracowniczego w Signal Iduna, bo problemy z realizacją usług i badań są po prostu notoryczne. Często już w trakcie wizyty okazywało się, że jednak trzeba coś dopłacać, by usługa została wykonana (mimo tego, że w teorii znajduje się ona w wykazie świadczeń w ramach opłacanego przez pracodawcę pakietu).



Cały system umawiania wizyt jest bardzo toporny i czasochłonny.



Naprawdę nie polecam tego ubezpieczyciela
pokaż więcej...
X YZ
14 maj 2023 10:23
Cóż, mamy ubezpieczenie rodzinne. Wczoraj wieczorem, sobota, córka doznała bolesnej kontuzji barku. Chciałem dowiedzieć się czy w ramach ubezpieczenia mogę uzyskać konsultację i ewentualnie rentgen w niedzielę, np. w szpitalu Enel-Med. Infolinia podobno dzisiaj (niedziela, 14 maja), czynna od 9 do 17. Cóż, po 45 min oczekiwania, będąc cały czas pierwszym w kolejce (9:20 - 10:05), poddaliśmy się. Nie wierzę, że konsultant tak długo obsługiwał poprzedniego klienta, po prostu go nie byłona stanowisku. To już, drugi raz pod rząd, kiedy w nagłej sytuacji i pomimo informacji na stronie o tym, że infolinia jest czynna, nie ma możliwości dodzwonienia się w niedzielę. Bierzcie to Państwo pod uwagę wykupując ubezpieczenie w SI.
pokaż więcej...
Oleksii Furhal
12 luty 2023 13:39
pokaż więcej...
Magdalena Zawadzka-Badura
31 styczeń 2023 17:58
Bałagan na całego. Wizyta umówiona przez konsultanta. W placówce nic nie wiedzą o mojej wizycie, a mnie wypada kontrola tego dnia :/

Spoko, zapłacę
pokaż więcej...
darekkossak
19 styczeń 2023 04:11
Polecam.Szybka wypłata odszkodowania.
pokaż więcej...
Sylwia Tyszka
28 grudzień 2022 18:56
Nie polecam. Na wyjeździe miałam problem z uchem i po zgłoszeniu problemu zainteresowali się mną, jak już zdarzyłam wrócić, przez co dostałam zapalenia ucha i byłam na dwóch antybiotykach. Po złożonej reklamacji co prawda zwrócili koszty poniesione w Polsce, ale stresu i planów, których nie mogłam zrealizować nikt mi nie zrezompensuje. Do tego szybkość ich reakcji to jakaś kpina. Jeśli tak szybko działają w sytuacji zagrożenia życia to człowiek może umrzeć zanim doczeka się jakiejkolwiek pomocy.
pokaż więcej...
Dorota i Maciej P.
13 grudzień 2022 17:40
(ZERO) Trzymajcie się z daleka. Ich ubezpieczenie zdrowotne to wyciąganie pieniędzy. W razie potrzeby ciężko się umówić do lekarza. Decyzje o wyborze ubezpieczenia podjęliśmy w oparciu o ich mapę placówek(tylko wirtualna), w razie potrzeby okazuje się , że ze 130 placówek które były na mapie w Warszawie możemy skorzystać z kilku po drugiej stronie miasta.
pokaż więcej...
Oliwia Owczarek
03 listopad 2022 11:22
Niestety minimalna ilość gwiazdek jaka można dac to jedna, najchętniej dałabym -100!! Najgorsza firma z jaka miałam przyjemność się spotkać. Nie polecam ani korzystać z ich usług ani u nich pracować. Śmiech na sali, żałuje ze nie pozwalam o mobbing który był stosowany.
pokaż więcej...
Karolina Przygoda
25 październik 2022 15:41
Jakby można było dać 0 gwiazdek, było by to dla nich gwarantowane. Signal Iduna to jest śmiech na sali. Czas oczekiwania na jakieś informacje min miesiąc, chyba ze samemu się upomnisz! Olewanie klienta to chyba u nich najwyższy priorytet. Miałam u nich pakiet i cały czas był problem z weryfikacja w placówkach. A przy chęci przedłużenia pakietu bo sam w sobie był ok, stwierdzili ze nie przedłuża bo chce korzystać z pakietu. Chyba człowiek bierze pakiet żeby z niego korzystać ale według signal iduny to raczej bierze pakiet osoba w pełni zdrowia która nie chce chodzić do żadnych specjalistów a im dawać tylko pieniądze. Jednym słowem NIE POLECAM. A agenci są opryskliwi i nie mili po tym jak już złożysz wniosek o ubezpieczenie.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про Signal Iduna

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії Signal Iduna
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości