Został mi sprzedany voucher, zrealizowałam jeden zabieg po czym przychodząc na kolejny „pocałowałam klamkę”. Specjalnie biegiem jechałam z zajęć, żeby zdążyć na czas a na drzwiach wisiała kartka z napisem „awaria prądu”.
Nikt nie raczył mnie nawet poinformować…
Zmarnowany czas i pieniądze…
Zwrotu za voucher nie dostałam do dziś, usługi niewykonane. Porażka !
Tydzień temu zarezerwowałam termin poprzez aplikację Booksy na pedicure hybrydowy. Termin został potwierdzony i wczoraj również otrzymałam przypomnienie o umówionej wizycie.
Niestety w dniu dzisiejszym, na dwie godziny przed, moja wizyta została anulowana z tłumaczeniem "jesteśmy podczas przeprowadzki". Takie sytuacje jak przeprowadzka ustala się znacznie wcześniej i zamyka kalendarz, a nie odwołuje chwilę przed umówione wizyty!
Jestem strasznie poirytowana i zszokowana zaistniałą sytuacją, ale jak widzę nie ja pierwsza zostałam wystawiona do wiatru przez ten salon. Takie zachowanie jest poniżej jakiejkolwiek krytyki i świadczy tylko o tym jak niepoważnie i nieprofesjonalnie są traktowani klienci. Dobrze, że tutaj można dodać prawdziwą i szczerą opinie na temat tego "Salonu", bo na Booksy można dodać opinię tylko po wykonanej usłudze, a jeśli moja wizyta została przez nich anulowana to już nie mogę tego opisać.
Przy przeprowadzce na nowe miejsce warto pomyśleć o zmianie nazwy, bo za "Bonitą i Hermoso" będą szły złe opinie i rozczarowani klienci.
Przez awarię prądu moja wizyta u fryzjera odbyła się u kogoś innego, zostałam postawiona przed faktem dokonanym po przyjeździe do studia, myślałam, że idziemy tylko w inne miejsce, okazało się, że przyjmować będzie ktoś inny (bez zapytania, czy mi to odpowiada, bez przeprosin, nic). Pani, która mnie przyjęła została poproszona o to na pół godziny przed wizytą, gdyby miała klientki zostałabym bez fryzjera na tydzień przed ślubem (widząc dzień wcześniej kartkę na drzwiach prosiłam o informację czy awarie udało się usunąć). Podejście do klienta fatalne, awaria prądu to sytuacja losowa ale trwała od dnia poprzedniego, zero informacji, pani z uśmiechem poinformowała o zmianie na 3 min przed wizytą, żadnego kontaktu z jej strony wcześniej. Poziomu świadczonych usług aż strach sprawdzać. Salonów w mieście sporo, ten polecam omijać.
Niestety nie lubię dawać negatywnych opinii. No cóż w tym przypadku jestem zmuszona. Umówiłam się na paznokcie .Dotarłam do salonu na umówioną godzinę. Pani zapytała co robimy ?Odpowiedziałam to co było ustalone przez tel... Pani
zatwierdziła,że nie ma czasu .!! Taka usługę Paznokcie złe wykonane słabe, brak doświadczenia. Brak ilości kolorów i oraz żeli. Proponuję dalsze szkolenie !!
Nie polecam tego miejsca. Miałam mieć dzisiaj wizytę, która się nie odbyła z powodu awarii prądu. Pani nie raczyła mnie o tym poinformować, więc odbiłam się od drzwi, widząc tylko wywieszoną kartkę. A awaria jest podobno od wczoraj, więc było dużo czasu na zadzwonienie lub wysłanie sms-a. Po skontaktowaniu się z salonem zero wyjaśnień, a o przeprosinach już nie wspomnę. Pani miała mi zwrócić za paliwo, ale pieniędzy brak.
Straciłam tylko pieniądze na dojazd, a już o zmarnowanym czasie nie wspomnę. Mogłam umówić się do innego salonu, których jest w Tarnowskich Górach wiele, na pewno nie byłabym tak potraktowana.
Dodatkowo moja wizyta na booksy została anulowana, przez co nie mogę tam wystawić opinii. Pewnie robi tak zawsze dlatego jest tam taka wysoka ocena.