Salon Toyoty Auto Park

5 ocen
Dan Dan
06 sierpień 2024 09:13
Mogę ocenić obsługę klienta, serwisu itp. Obsługę sprzedaży jak i pierwsze wrażenie oceniam na 5. Pan Tomasz objaśnił, wyjaśnił, wytłumaczył bardzo dobrze. Panie na recepcji też bardzo szybko podjęły działania żebym przypadkiem nie został pominięty. Schody zaczęły się po odbiorze. Auto niedopracowane. Tzn elementy spasowania to już całkiem klapa.. serwis najlepiej jak bym nie przychodził i nie prosił o podjęcie działań. Najlepiej powiedzieć tak ma być. Nigdzie nie zgłoszony mój problem bo i po co. Tak więc dwie gwiazdki to za dużo więc jest jedna. Umawiam się gdzie indziej na serwisy i na inne rzeczy bo niestety ale tutaj po zakupie klient już jest nie ważny.
pokaż więcej...
Bartosz Pyczek
31 lipiec 2024 16:03
No i niestety czar prysł, wcale nie jest tak łatwo spowodować zmianę bardzo dobrego zdania na temat firmy, jednak serwis AutoPark Lublin stanął na wysokości zadania. Pojawiłem się na umówiony telefonicznie serwis z kilkunasto minutowym zapasem czasu, niestety na miejscu dowiedziałem się od pracownika, że nie ma mnie w komputerze i nie zrobi mi przeglądu rocznego. Jestem w stanie zrozumieć sytuację, że pracownik infolinii zapomniał kliknąć, zaznaczyć mój samochód itp, w końcu nie myli się ten kto nic nie robi. Problemem było podejście pracownika w serwisie który nie dość, że nie zaproponował żadnego wyjścia z tej sytuacji (poza wyznaczeniem terminu za 4 dni) to wręcz był zdziwiony moim poddenerwowaniem, przecież zrobiłem tylko 100km i poświeciłem na całą operacje 2h, to nic wobec wieczności. Oczywiście jakiegokolwiek zdania w stylu "przepraszamy za zaistniałą sytuację" nie mogłem się spodziewać. Dla pracownika sytuacja nie miała kategorii problemu, w końcu on tam siedzi dzisiaj, i jutro i za dwa dni wiec co za różnica kiedy mi zrobią przegląd. Następnego dnia rano zadzwoniłem do kilku serwisów, w każdym termin był wcześniejszy niż w Lublinie. W serwisie Toyota Professional Wesoła, który serdecznie polecam, po przedstawieniu sytuacji (delikatne przekroczenie przebiegu) zaproponowano mi przegląd tego samego dnia w dodatku w wersji ekspres, po przybyciu na miejsce w serwisie zupełnie inny styl pracy, pracownik komunikatywny, uprzejmy, odpowiedział na wszystkie pytania i zabrał samochód na przegląd rzucając żart ze nawet kawy nie zdążę wypić. Nie żartował, całość pierwszego przeglądu trwała około 30 minut. Taki czas wystarczył, żeby zmienić nastawienie klienta w AUTOPARK, no coż, być może dla tej firmy klient zostawiający 150k nie jest wart zainteresowania.
pokaż więcej...
Pan Kuba
01 czerwiec 2024 10:13
Sobota, godzina 10 a ja od 15 min czekam na serwisie i nikt sie nie pojawia. Po co jest napisane że serwis jest czynny w Sobote ? Po spytaniu sie kogoś czy serwis dzisiaj pracuje usłyszałem że kolega zaraz sie zjawi.
pokaż więcej...
Agnieszka
16 maj 2024 11:52
Zdecydowanie polecam salon Auto Park Kalinówka 18. Trafiłam do salonu z polecenia i się nie zawiodłam. Jestem bardzo zadowolona z zakupu używanej Toyoty C-HR. Tu należą się podziękowania za profesjonalną obsługę doradcy ds. sprzedaży samochodów używanych, Panu Wiktorowi. Poleciłam ten salon i tego doradcę koledze, który wczoraj również bardzo zadowolony z obsługi wyjechał zakupioną Toyotą C-HR. Na pewno Auto Park dzięki obsłudze na najwyższym poziomie zyskało nowych klientów.
pokaż więcej...
Marek Szafirski
13 maj 2024 15:09
Przychodzi taki dzień, kiedy odbierasz samochód. Kupiłeś go za nie małe pieniądze, na które ciężko uczciwie pracowałeś. Nie stać Cię na nowe. Kupujesz używane ale - Pewne Auto! Chcesz się cieszyć z tego dnia a w kolejnych planować wyjazd na urlop...



Okazuje się, że po wyjeździe z salonu, w drodze do domu zauważasz problem. Zgłaszasz to Sprzedawcy i oczekujesz reakcji, która oczywiście - jest podjęta. Czujesz się spokojniejszy, zaopiekowany. W końcu nie kupiłeś byle czego od byle kogo. Wszystko się wyjaśni, tak myślisz.



Jeszcze tego samego dnia zostajesz poproszony o adres najbliższego serwisu do którego możesz pojechać. Ale... nie tak szybko. Sprzedawca ma moc sprzedaży a nie ogarniania problemów, więc angażuje w to nieznanego Ci wcześniej kierownika, który... musi to "zatwierdzić". Reasumując - masz czekać.



Następnego dnia otrzymujesz telefon od Sprzedawcy, że jednak to nie takie proste i "kierownik" się nie zgadza na sprawdzenie auta w najbliższym serwisie i auto możesz oddać prywatnie, żeby sobie je sprawdzić, ale... za swoje pieniążki. Ewentualnie możesz ryzykować dalszą jazdę 150km spowrotem. To przecież już Twój samochód i Ty masz problem, nie my. Czemu my mamy ponosić koszty? Zatankuj tylko, kup sobie bilet lub wynajmij hotel bo nie widomo ile to potrwa.



Rozmowa ze Sprzedawcą powoduje, że nie wiesz czy rozmawiasz już z przedstawicielem autoryzowanego salonu Toyoty, czy Panem Czesiem, który sprzedał Ci swoje auto ze stodoły.



Auto okazuje się wadliwe mechanicznie, co potwierdza podstawowa diagnostyka. Samochód ma problem z układem kierowniczym, mimo poprawnej zbieżności kół. Dodatkowo po przekręceniu kluczyka słyszysz ciągłe pikanie. Dojedziesz czy nie - tego nie wiesz.



Ponownie kontaktujesz się ze Sprzedawcą, ale już mejlowo i informujesz go o odstąpieniu od umowy. Masz po prostu wszystkiego dosyć.



Załamujesz się, bo właśnie wydałeś swoje oszczędności i część kredytu na niesprawny pojazd marki Toyota z programu Pewne Auto. Możesz tylko przejść koło niego i tylko popatrzeć.



A czy ktoś zwróci Ci koszty podróży, paliwa, diagnostyki? Nie, zapomnij.



Siedzisz, czekasz, patrzysz na złom który stoi Ci pod oknem. Jesteś zły a jednocześnie zawiedziony takim podejściem do sprawy.



Nerwy, strata pieniędzy, czasu. Tak mogę podsumować moją dotychczasową przygodę z Pewnym Autem od Toyoty. Zapewne też już nie wybiorę ponownie tej marki...



Finalnie Toyota zabrała auto, zwróciła pieniądze i ponownie wystawiła ten samochód do sprzedaży jako pewniak.



Powodzenia dla nowego użytkownika.



VIN: SB1EG76L00E124031
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про Salon Toyoty Auto Park

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії Salon Toyoty Auto Park
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości