Z przykrością potwierdzam wcześniejsze opinie dotyczące fatalnej obsługi sekretariatu. Pani sekretarka okazała się nie tylko bardzo nieuprzejma, ale również wprowadziła mnie w błąd, co skutkowało stratą czasu i nerwów. Odesłała mnie do niewłaściwej instytucji, która zaskoczona stwierdziła, że sprawą powinien zająć się sąd – czyli dokładnie to miejsce, z którego zostałam odesłana z błędną informacją. Gdy przy kolejnym telefonie zwróciłam na to uwagę, reakcją była jeszcze większa opryskliwość. Tego typu podejście do petenta jest absolutnie niedopuszczalne. Zdecydowanie zalecam przeszkolenie pracowników z zakresu komunikacji i kompetencji zawodowych.
Ten Sąd jest najlepszy jakiego tylko spotkałam. Pracownicy sekretariatu 3 wydziału karnego, z pełną precyzją i zaangażowaniem pomogli rozwiązać moje problemy. Podali mi wszystkie informacje, o które pytałam oraz wytłumaczyli dużo niezrozumiałych przeze mnie spraw, upewniając się w międzyczasie, że wszystko jest dla mnie jasne. Naprawdę dziękuje bardzo za okazaną mi pomoc! Należy się im podwyżka! Pozdrawiam
Bardzo szybko dostałam dokumenty które potrzebowałam. Przy wejściu bardzo miła obsługa, pan pomógł się zorientować i powiedział gdziem mam iść. Przez przypadek weszłam do innego pokoju (52) niż trzeba było, przez co spotkałam okropnie nie miłą panią. Dlatego 4 gwiazdki a nie 5.
Jestem dalej b mile zaskoczny podejściem do petenta przez Panie z biura podawczego i pokoju nr 41
Kultura osobista oraz zaangażowanie sie w sprawę z którą przyszedłem tak powinno byc w każdym urzędzie ten Sąd moze byc przykładem jak można byc ludzkim urzędnikiem
Fatalnie zorganizowane miejsce. Kolejki do automatów, aby móc pobrać numerek. Panie w punkcie ds. KRK udzielają informacji niejasnych albo zapytane udają, że nie słyszą. Brak sprawnej koordynacji obsługi obywateli, zasadniczo nie ma żadnej koordynacji.