Obsługa Ryanair na lotniskach w Polsce woła o pomstę do nieba. Sami służbiści skoncentrowani tylko i wyłącznie na tym żeby okradać ludzi z pieniędzy wymyślając nowe reguły co chwilę. Banda chamów i złodziei
Mnie próbowali okraść, dwa razy dokonywali nielegalnej próby pobrania tej samej kwoty okolo tj 540zł z mojej karty VISA. Było to po dłuższym czasie od momentu kiedy korzystałem z usług RyanAir. Są to złodzieje pełną gębą, absolutnie nie wyrażałem na to zgody i nie uczestniczyłem w żadnym z ich programów itp. Była to wprost najbardziej bezszczelna próba kradzierzy.
Zniszczony bagaż, reklamacja złożona 28.09 w biurze na lotnisku w Katowicach. Mamy 24.11 zero informacji. Nie da się dodzwonić brak maila na który można by wysłać zapytanie. W protokole z lotniska info że reklamacja będzie rozpatrzona w ciągu 14 dni.
Ja jestem co prawda w miejscu docelowym. Na 6h lotu tylko 2h spóźniony. W tym 2 dzień, na 6 dni urlopu, ja, żona i syn jestesmy 5500km od domu bez bagażu, w którym są nie tylko rzeczy ale i niezbędne leki. Oczywiście nikt nic nie wie. Co lepsze, nikt z tego lotu nie dostał bagażu. Nie polecam tych linii jeśli chcą Państwo miec spokojna głowę.
Ryanair o'Leary nie bardzo się przejmuje zwrotem za nie zrealizowane umowy, nie oddaje pieniędzy za bilety. Oszust i Złodziej. Nie rozlicza zaległości z klientami. To firma nastawiona na zysk za wszelką cenę. Odradzam korzystania z ich usług.
! ! ! NIE LATAJ ryanair jak CHCESZ ŻYĆ ! ! !
o'leary w czasach pandemii COVID19 będzie zawsze ignorował zasady bezpieczeństwa, nie ma najmniejszych wątpliwości, że dla niego zdrowie ludzkie i życie nie będzie nigdy priorytetem. A żeby sprzedać każdy bilet będzie wciskał ciemnotę, że jest bezpiecznie.