Zamówiłem u was rolety za pośrednictwem firmy metalbud w zielonej górze. Okazało się że zostały zamówione za małe rolety. Przyjechał do mnie wasz przedstawiciel pan Paweł Krolak, który stwierdził że nie będzie problemu wymiany na większe bo rolety nie były nawet rozpakowane, oczywiście miałem pokryć różnice w cenie. Na drugi dzień okazało się że jakaś kierowniczka z waszej firmy stwierdziła że nie mogę ich zwrócić ani wymienić. Do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi, dlaczego nie mogę ich wymienić
Skontaktowałem się z firmą w związku z uszkodzonymi przez zwykłą eksploatację uchwytami do rolet, które nie widnieją na stronie internetowej Roto jako odrębny do zakupu produkt. Profesjonalnej pomocy udzieliła mi p. Katarzyna Mitura, która po zebraniu niezbędnych informacji zapewniła, że firma prześle odpowiednie uchwyty na mój adres, nie oczekując przy tym jakiejkolwiek opłaty. To bardzo uprzejmy gest świadczący o wysokiej kulturze relacji z klientem. Serdecznie polecam!