Rhenus port logistics spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

5 ocen
Zuzanna
13 maj 2025 16:11
WIELKIE DNO!!!

dostawa zaplanowana na 12.05 godziny 8-20 (świetny rozstrzał czasowy). Po kontakcie z infolinią IKEA o godzinie 20.05 (jako zleceniodawca dostawy) okazuje się, że cytuję ‚dostawa nie zmieściła się na ciężarówkę’. Nie otrzymałam ŻADNEJ informacji że dostawa się nie odbędzie.

Dziś 13.05 po kontakcie z infolinią przewoźnika Pani oznajmiła mi, że nie było mnie w domu, dlatego dostawa nie dotarła. Po tym, jak powiedziałam jakie informacje uzyskał pracownik IKEA Pani się zająknęła i powiedziała, że nowy termin dostawy jest wyznaczony na dzień jutrzejszy. Dla mnie to kolejny dzień wolnego w pracy, i oczekiwania na dostawę która może się odbędzie a może znowu nie? Czy jutro zamówienie zmieści się do ciężarówki? Brak jakiegokolwiek profesjonalizmu, oraz poszanowania dla drugiego człowieka. Wystarczyło wykonać jeden telefon, zamiast bezczelnie kłamać po próbie kontaktu z mojej strony.
pokaż więcej...
Bozena U.
17 kwiecień 2025 21:55
Naprawdę nierozumiem dlaczego Ikea, która dba o jakość Klienta i widać, że zależy jej na tym, współpracuje z firmą Rhenus Logistics. Współpraca tych 2 podmiotów trwa od lat. Jakość obsługi świadczona przez spółkę Rhenus, a dokładnie kultura osobista pracowników, którzy dostarczają meble zakupione w IKea do niejednego domu w Polsce, pozostawia wiele do życzenia. Kurierzy niszczą ruchomości. Sądząc po opiniach wielu konsumentów sklepu Ikea i jak się okazuje nie tylko, jakość firmy Rhenus jest na poziomie "0". I tutaj należy zaznaczyć, że jakość dostawy po stronie IKEA JEST ROWNIEŻ NA POZIOMIE "0". STANOWCZO ODRADZAM KORZYSTANIE Z DOSTAWY MEBLI IKEA PRZY UDZIALE FIRMY RHENUS Z UWAGI NA BRAK MOŻLIWOŚCI DOCHODZENIA SWOICH ROSZCZEŃ W STOSUNKU DO USZKODZONEGO MIENIA WE WŁASNEJ NIERUCHOMOŚCI PRZEZ KURIERÓW firmy RHENUS. SKLEP IKEA ODRZUCA SKLADANE W TEJ SPRAWIE REKLAMACJE! Jeśli możecie wynajmijcie sobie innego przewoźnika, który odbierze towar bezpośrednio ze sklepu, ale nie korzystajcie z dostawy Ikea (Rhenus).
pokaż więcej...
Karolina Karolina
15 kwiecień 2025 16:48
NIE POLECAM! Termin dostawy na czwartek 8-20, o 19 dostajemy telefon, że nie przyjadą bo zepsuł się samochód i towar będzie „może” po weekendzie. Dostawa przeniesiona na wtorek między 8-20. Dwukrotnie kontaktowaliśmy się z pracownikami firmy słysząc, że nie wykupiliśmy przedziału dostawy i mamy po prostu czekać. Po dłuższej rozmowie z jednym z pracowników otrzymaliśmy informację, że zadzwoni do przewoźnika, aby dał znać z godzinę wcześniej kiedy będzie- takiej informacji nie przekazał. Z tego co widzę po opiniach to i tak powinniśmy się cieszyć, że towar dotarł po kilku dniach. Rhenus- to właśnie o takich „firmach” mówi się firma „krzak”. IKEA to wstyd z nimi współpracować.

*Za drugim razem kurier, który przyjechał był bardzo miły, sam wnosił po schodach paczki ważące razem ok. 200 kg. Panowie z wtorku chyba się przestraszyli i nagle zepsuł im się samochód.
pokaż więcej...
OM96
11 kwiecień 2025 10:50
Firma krzak, kilkukrotne próby doręczenia kończące się informacją, że zmieniłem termin odbioru przesyłki. Przedziały czasowe odbioru rozciągane po 6 godzin z 3, żeby finalnie usłyszeć, że anulowałem przesyłkę, bo kurierowi się już nie chciało wozić. Nie wiem jakim cudem ikea współpracuje z takim podmiotem. Polecam pytać w Ikei czy obsługują dany region miasta i jeśli tak to unikać szerokim łukiem.
pokaż więcej...
Agata Wójcik
27 luty 2025 13:03
Doświadczenia jak wszyscy poniżej. IKEA TO WSTYD, że taka firma jak Wasza współpracuje z tak nieprofesjonalnym i żenującym przewoźnikiem! Dostawa z IKEA zamówiona na 26.02.2025. Wzięłam na ten dzień wolne. Panowie o godz. 19:55 zadzwonili, że będą za 15 minut. Po 45 minutach zadzwoniłam zapytać jak sytuacja i już nie odebrali, a potem zrzucali połączenie. Status zamówienia za 5,5 tys. zmieniony na "Niezrealizowane". Na infolinię oczywiście nie sposób się dodzwonić, a IKEA też średnio się poczuwa. Pomagają w ustaleniu nowego terminu, ale każą się dostosować do godzin 8-20, bo nie ma możliwości doprecyzowania z przewoźnikiem, nawet w ramach takiej reklamacji. To też jest dla mnie niebywałe w takiej firmie jak IKEA. Edit: W końcu dodzwoniłam się na infolinię Rhenus. pani powtarza formułkę, że przyjmuje moje zgłoszenie, ale niestety nie ma możliwości w ramach reklamacji ustawienia konkretnych widełek godzin, znowu tylko 8-20. Nie obchodzi ich fakt, że nie wywiązali się z umowy.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про Rhenus port logistics spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії Rhenus port logistics spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości