Z Waszych uslug kozystam juz, nie wiem, trzeci lub czwarty raz tedy juz sam ten fakt swiadczyc moze o moim zaufaniu do Was. Zatem moge tylko dodac, iz nie dosc ze warunki sa wyjatkowo przystepne to i komunikacja z Wami jest naprawde bez problemowa a przy tym niezwykle uprzejma !! Dziekuje !!!
Ta firma to żart :D Jak będzie ktoś z miał z nimi problemy to proszę odrazu z nimi się sądzić bo szkoda czasu na rozmowy. Lubią straszyć - nie mają podstaw do tego, ale w moim przypadku to już prokuratory problem aby ich wyprostować :)
Jeśli ktoś ma wybór innego banku to niech to zrobi. Od 2 tygodni próbuje się dowiedzieć skąd wzięła się dodatkowa opłata i jestem kolejny raz zbywana. Na infolinii również nie można się niczego dowiedzieć. Sposób komunikacji tej firmy też pozostawia wiele do życzenia - jakaś forma grzecznościowa, jakaś próba pomocy, pokierowania do załatwienia sprawy tu nie występuje.
Firmy za obsługę leasingu nie mogę pochwalić na żadnym etapie. Kontakt zerowy, jedynie przez ogólną skrzynkę mailową, na wiadomość czasem łaskawie odpiszą, a czasami nie. Wybiórczo niektóre dokumenty wysyłają tradycyjną pocztą, w dodatku zwykłym listem.
Wysyłanie FV w dniu terminu zapłaty lub nawet później to norma, kontakt telefoniczny, wyłącznie 9-16 po minimum godzinie oczekiwania na infolinii.
Naprawdę dno i dwa metry mułu, nigdy więcej RCI czy też MFS. Rebranding chyba tylko po to by odciąć się od żenująco niskich opinii jakie się za nimi ciągną.
Nie polecam, radzę się dwa lub nawet cztery razy zastanowić zanim podpiszemy z nimi umowę leasingową. Zero kontaktu, wszystkie wnioski typu zmiana adresu zamieszkania tylko na skrzynkę podawczą, na skrzynkę wysłałem 3 razy taki wniosek i dalej adres mam stary u nich w systemie. Przez co nie mogę otrzymać dokumentów potwierdzających zakończenie kredytu. Na maila nie prześlą bo takie standardy mają, znikąd pomocy. Dno I 100 metrow mułu. Tragedia, do tego pracują tylko 9 - 15! Zero szacunku do klienta.