Powiem szczerze, że obsługa jakości firm niestety zeszła na najniższy poziom.
Już kilkukrotnie zamówiona farba nie doszła, przedstwiciel przyjmuje zamówienie, a później nie odbiera telefonu z informacją, że oddzwoni. Niestety ani farby, ani kontaktu zwrotnego. Kontak przez biuro utrudniony. Obsługa z "łaski" Niestety nie wiadomo z kim się skontaktować, żeby farba szybko, sprawnie ale i na 100% doszła.
A Wielka szkoda, bo jakoś farb naprawdę dobra, ale co zrobić jak nikt nie chce zająć się sprzedażą...
Rozmawiałem telefonicznie z biurem tej firmy, odebrało jakieś babsko, które było tak opryskliwe, niegrzeczne i robiące łaskę przez całą rozmowę, że wyrobiłem sobie jak najgorszą opinie o tej firmie. Dzwoniłem jako klient prywatny na numer 329 14 11 i zostałem potraktowany jak w sklepie mięsnym w PRLu.
Miałem tam okazję rozmawiać z pewnym Panem (A.W.), który wyprosił mnie z biura na wieść, że firma będzie musiała ponieść połowę kosztów za rękawice dla pracownikow, które chciała testować... Żałosne.