ciężko mi uwierzyć w tyle negatywnych opinii. Za każdym razem (zarówno u dzieci i dorosłych) udaje mi się rano dostać numerek, lekarze są mili i profesjonalni, a panie w recepcji pomocne.
dodatkowo nowa wyremontowana część przychodni dla dzieci jest rewelacyjna!
jedyne co można by faktycznie usprawnić to punkt pobrań - a konkretnie recepcję, wydaje mi się, że po prostu jest za mało osób do pracy na ilość pacjentów
Rejestratorka 17 02 ok godziny 10, miała pretensje do mnie, że nie poinformowałam z której przychodni jest skierowanie. Po padaniu peselu pacjenta twierdziła, że nie ma takiego skierowania. Zapewniając, że jest i powiedziałam skąd , zarzuciła czemu o tym na wstępie nie powiedziałam. Ton i sposób porozumiewania niegrzeczny.
Jest tu dużo negatywnych opinii o trudnościach w dodzwonieniu się na rejestrację. Uważam, że jest to krzywdząca opinia. Bez problemu można teraz dodzwonić się na umówienie wizyty i dostać się do lekarza a panie w rejestracji są bardzo miłe.
Punkt pobrań krwi pozostawia dużo do życzenia, pani w rejestracji wręcza każdemu pacjentowi do ręki probówki oraz wręcza naklejkę na pojemnik z moczem (wiec trzeba go wyciągnąć i od razu nakleić) i kieruje pod gabinet. Po przejściu rejestracji trzeba zdjąć kurtkę i zdezynfekować ręce (które są zajęte trzymaniem probówek i pojemnika z moczem). Jak już przez to przebrniecie to we właściwym gabinecie pobrania krwi, pani pojemnika z moczem od was nie weźmie bo skażony, brudny itp i nie ważne że trzymaliście go razem z próbówkami na krew. średniowiecze!! Jak żyje 40 lat w życiu takiego cyrku nie doświadczyłam.
Jedyny plus że pobranie było bezbolesne i obyło się bez siniaka.
Tak źle to jeszcze nigdy tu nie było! Personel ma gdzieś pacjentów. Odrobina życzliwości naprawdę nie wymaga wiele wysiłku, ale raczej to kwestia wychowania. Przydałby się tam prawdziwy manager, który ogarnął by ten bałagan
Wizyty u pediatry są w porządku. Można się zawsze dostać do jakiegoś lekarza. Panie w recepcji i pielęgniarki zazwyczaj miłe. Wśród kadry lekarzy przydałoby się trochę przedstawicieli młodszego pokolenia. Minusem są problemy z umówieniem się na szczepienia - odległe terminy i trzeba pytać czy coś się zwolni. Punkt badań/pobrań nie powinien być zlokalizowany przy poradni dla dzieci.
Praktycznie brak możliwości skorzystania z przychodni w razie choroby dziecka, telefonów nie odbieraja, personel niemiły jak za dawnych lat. szkoda czasu i nerwów, nie tak powinna działać przychodnia.
Dr Drewniak jest niezwykle miłym i empatycznym specjalistą. Zabiegi przeprowadza bez zarzutu.
Natomiast gdybym miała ocenić pracę recepcji to jest to istny dramat. Dodzwonienie się graniczy z cudem. Natomiast nie jest to wina lekarza ani pielęgniarki, która musi rejestrować pacjentów, asystować przy zabiegach i ma na swojej głowie mlion innych rzeczy..
Jedynym i największym problemem tej przychodni jest brak personelu rejestrującego!