Niekompetencja Zarządców i kadry Zarządzającej tą firmą jest szokująca. Na maila napisałam, odpowiedzi nigdy nie dostałam, więc dajcie spokój z pozorami pod publiczkę.
Składam najszczersze podziękowania za chęć pomocy Zarządu Promos w sprawie, która w ogóle nie dotyczyła bloku ani mieszkańca, którego administracja obsługuje. Przed chęcią zmiany zarządcy budynku skontaktowałam się z Państwem w celu rozwikłania prawnych podstaw dotyczących kilku zagmatwanych spraw związanych z obecnym zarządcą mojego budynku, wszystko zostało dokładnie wyjaśnione, przede wszystkim kontakt błyskawicznie został przekazany dalej i zupełnie obce mi osoby wykazały się totalną empatią, chęcią zrozumienia i pomocy w sprawie. Jestem godna podziwu, wyrażam uznanie i na ten moment zazdroszczę blokom, którego Promos obsługuje. Śmiem twierdzić, że obsługa jest na najwyższym poziomie. Mam nadzieję na współpracę, o czym oczywiście nie decyduję sama - jednak to co Państwo zrobili zasługuje na ogromny rozgłos. DZIĘKUJĘ!
Odpowiadając na Waszą odpowiedź. Straciłem możliwość pracy u Was (co istotne - jako osoba z niepełnosprawnością) ze względu na wzięcie l4 na miesiąc. Więcej pisał nie będę, bo szkoda mojego zdrowia. I tak odpiszecie jakąś błyskotliwą odpowiedź żeby wyszło, że wina pracownika, a mi szkoda zdrowia na tę dyskusję.
Jestem mieszkanką bloku przy ul. Fatimskiej 21a. Chciałam podziękować p.Małgorzacie Borowiec za życzliwość i sprawne działanie. Szybko po zgłoszeniu usterek była reakcja zarządcy. Dodatkowo błyskawicznie zadbano o wołający już o naprawę plac zabaw i piaskownicę, a także zamontowano nowe, solidne ławki. Aż przyjemnie było spędzać czas przed domem. Dziękuję!
Do dnia dzisiejszego (16.08.2022) nie otrzymaliśmy sprawozdania finansowego za rok 2021. Miesiąc temu otrzymałem informację, że jeszcze nie jest dopięty :/. W zeszłym roku sprawozdanie za 2020, otrzymaliśmy dopiero w czerwcu, a daty które na nim widnieją to marzec, również zostały uwzględnione koszty z roku 2021.Dodatkowo administracja nie chce zorganizować zebrania wspólnoty zasłaniając się nieaktualnymi obostrzeniami covidowymi oraz niską frekwencją mieszkańców z lat ubiegłych. Ostatnie zebranie odbyło się w 2019. Od ponad trzech lat administracja nic nie robi. Cały czas są zgłaszane problemy z dziurawym dachem oraz dziurawymi rynnami, lecz administracja nic sobie z tego nie robi, narażając nas na coraz większe zniszczenie budynku oraz rosnące koszty remontu.