Fatalna obsługa , wykorzystywanie pozycji monopolisty na rynku przy obsludze ponad 90% hoteli w polsce, wspolpracuja z LSI softwere - skostniała firma pracujaca na starych nie rozijanych systemach obarczajac kosztami napraw klientow zamiast wdrozyc inne sposoby przechowywania baz danych , informuja ze cos sie popsulo ale naprawia nastepnie po dwuch godzinach system dziala baza danych przywrocona i wyslana faktura na prawie 1tys pln , nie polecam dał bym -1 ale nie ma takiego ratingu
Godny zaufania partner w branży hotelarskiej. Rozwiązania przyjazne hotelom i gościom, stale udoskonalane. Narzędzia mają dobry UX i jak dla mnie przystępną cenę. Trzymamy kciuki za kolejne ulepszenia! Szybki i miły helpdesk - szczególnie dla tych, którzy wiedzą, co chcą osiągnąć.
Świetny partner biznesowy, pracujemy razem od 5 lat i bardzo sobie chwalę tę współpracę. Bardzo dobry silnik rezerwacji, bardzo dobry support. Tworzymy razem 4tą stronę internetową dla hotelu i tu również bez najmniejszych zastrzeżeń. Polecam.
Dla nowych klientów: nie polecam. Support to porażka.
EDIT: Poniższa odpowiedź Profitroomu nie zawiera informacji o braku kompetencji pracowników na każdym etapie. To co wyprawiają od kilku dni woła o pomstę do nieba. Brak jakiejkolwiek reakcji kierownictwa. To co u innych zajmuje kilka godzin w Profitroomie trwa 36. dzień. Dzisiaj wypowiedziałem umowę.