Wg wspólnej obsługi klienta a2mobile/Premium Mobile 1 powiadomienie sms 10 dni przed końcem ważności konta to wystarczający powód do trwałego wyłączenia numeru z sieci. Straciłem numer, a reklamację i chęć doładowania odrzucili. Beznadziejna sieć i podejście do klienta. Stanowczo odradzam.
Telemarketer powiedział, że numer został pozyskany przez DKM Wrocław - oni z kolei twierdzą, że nie sprzedają baz danych. Ciekawe jak ta gangsterska firma jeszcze funkcjonuje.
Jedna z najgorszych sieci. Ciągle jedna kreska zasięgu internetu. Jeszcze bym zrozumiał, jakbym był w lesie na jakimś wypizdowie trzecim, no ale żeby w Warszawie nie mieć internetu, no prośba. Gorąco nie polecam.
Dziwi mnie duża liczba negatywnych opinii. Korzystam od kilku lat i nigdy nie miałem większych trudności. Obecnie przesiadam się na inną sieć bo ma nieco lepszą ofertę, ale wciąż Premium Mobile jest w czołówce. Jedyna rzecz która mnie trochę śmieszy i trochę razi to fakt, że połączenie z infoliniay Premium Mobile kosztuje 29 gr za minutę z telefonu w Premium Mobile. Do wszystkich innych numerów (również na infolinię) innych sieci mogę z tego samego numeru zadzwonić za darmo.