Zamontowana brama z napędem rollixo optimo rts nie utrzymuje zaprogramowanych parametrów położenia już po dwóch dniach. Próbuję sie dodzonić do wsparcia technicznego PORTOS ale nikt nie odbiera i nie oddzwania. Po zamknięciu i następnie otwieraniue jest niepełne, za każdym razem coraz niżej i muszę otwierać kolbą. A to dopiero dwa dni. Monter też nie mógł sobie poradzić z ustawieniem krańcówek. Porażka
Rolety działają ale do poprawnego i bez obslugowego działania to nawet się nie zbliżył.
Te rolety to delikatnie mówiąc produkt nie spełniając oczekiwań nawet tych nie wygórowanych i w żadnym wypadku nie kupił bym ich ponownie. Od założenia to już 5 lat i nie ma miesiąca żeby coś się nie działo, walczę z nim nieustannie. A ustawienie pozycji krancowych to jakiś koszmar, wręcz losowo to wychodzi a autokalibracie na 13 rolet działa dobrze może w 4. Ogólnie produkt słabej jakości.
Ostatnia aktualizacja pomogła co prawda w tym że rolety nie głupieją losowo i co jakiś czas ale teraz pozycje krańcowe ustawiają się tak że roleta po dojechaniu np do zamkniętej wraca i ustawia mikro wentylację na pół okna. Mógłbym książkę napisać o tym ile problemow z nimi miałem. Montażysta też zdaje sobie z tego sprawę iż to badziewie ale przez groxbe utraty honoru tuszuje sprawę. Lepiej dopłacić do czegoś sprawdzonego szkoda czasu i nerwów na ten polprodukt.
Współpracujemy z firmą Portos już 20 lat (oj jak ten czas leci :) ...). Ponieważ nie tylko sprzedajemy ale także montujemy własną ekipą ich wyroby, to jest ważne dla nas aby nie sprawiały kłopotu, bo któż chce jeździć na reklamacje. Owszem nie jest tak, że zupełnie nic się nie zdarza (chyba nigdzie nie jest tak dobrze) ale takich spraw jest na szczęście bardzo mało na przestrzeni tylu lat. A jak już się zdarzą, to nie ma problemu z ich rozwiązaniem. Firma jest terminowa i ma jasne zasady co jest dużym ułatwieniem we współpracy.
Współpracujemy z Portos od ponad 20 lat i współpraca przebiega znakomicie. Produkty wysokiej jakości, bezproblemowy kontakt z obsługą klienta jak i pomocą techniczną. Jako firma zamontowaliśmy wiele produktów od Portos, z których klienci są zadowoleni.
Nie ma miesiąca żeby nie trzeba było naprawiać ciągle tych samych rolet. Pióra i haki wypadają, rysują się i blokują prowadnice. Usterki zgłaszam od szeregu miesięcy, a nawet lat! Serwis nie potrafi sobie poradzić z wielokrotnie powtarzającą się wadą. Dodatkowo każdy przyjazd serwisu jest odpłatny, ponieważ rzekomo to wina użytkownika. Każdy niech oceni sam. NIE POLECAM !