Współpracujemy z firmą Portos już 20 lat (oj jak ten czas leci :) ...). Ponieważ nie tylko sprzedajemy ale także montujemy własną ekipą ich wyroby, to jest ważne dla nas aby nie sprawiały kłopotu, bo któż chce jeździć na reklamacje. Owszem nie jest tak, że zupełnie nic się nie zdarza (chyba nigdzie nie jest tak dobrze) ale takich spraw jest na szczęście bardzo mało na przestrzeni tylu lat. A jak już się zdarzą, to nie ma problemu z ich rozwiązaniem. Firma jest terminowa i ma jasne zasady co jest dużym ułatwieniem we współpracy.
Współpracujemy z Portos od ponad 20 lat i współpraca przebiega znakomicie. Produkty wysokiej jakości, bezproblemowy kontakt z obsługą klienta jak i pomocą techniczną. Jako firma zamontowaliśmy wiele produktów od Portos, z których klienci są zadowoleni.
Nie ma miesiąca żeby nie trzeba było naprawiać ciągle tych samych rolet. Pióra i haki wypadają, rysują się i blokują prowadnice. Usterki zgłaszam od szeregu miesięcy, a nawet lat! Serwis nie potrafi sobie poradzić z wielokrotnie powtarzającą się wadą. Dodatkowo każdy przyjazd serwisu jest odpłatny, ponieważ rzekomo to wina użytkownika. Każdy niech oceni sam. NIE POLECAM !