PORTOS TR7

10 ocen
Kam Kol
14 październik 2025 13:50
Tragedia, dział serwisu każe czytać instrukcje zamiast udzielić odpowiedzi na proste pytanie jaka jest procedura programowania.
pokaż więcej...
Anna Przybylska
19 wrzesień 2025 10:08
Współpraca z tą firmą to jeden kiepski żart
pokaż więcej...
Marek Żakiewicz
18 wrzesień 2025 18:34
Zamontowana brama z napędem rollixo optimo rts nie utrzymuje zaprogramowanych parametrów położenia już po dwóch dniach. Próbuję sie dodzonić do wsparcia technicznego PORTOS ale nikt nie odbiera i nie oddzwania. Po zamknięciu i następnie otwieraniue jest niepełne, za każdym razem coraz niżej i muszę otwierać kolbą. A to dopiero dwa dni. Monter też nie mógł sobie poradzić z ustawieniem krańcówek. Porażka
pokaż więcej...
Candesa
17 wrzesień 2025 11:46
Super
pokaż więcej...
Lucjan B
03 sierpień 2025 14:56
Rolety działają ale do poprawnego i bez obslugowego działania to nawet się nie zbliżył.

Te rolety to delikatnie mówiąc produkt nie spełniając oczekiwań nawet tych nie wygórowanych i w żadnym wypadku nie kupił bym ich ponownie. Od założenia to już 5 lat i nie ma miesiąca żeby coś się nie działo, walczę z nim nieustannie. A ustawienie pozycji krancowych to jakiś koszmar, wręcz losowo to wychodzi a autokalibracie na 13 rolet działa dobrze może w 4. Ogólnie produkt słabej jakości.

Ostatnia aktualizacja pomogła co prawda w tym że rolety nie głupieją losowo i co jakiś czas ale teraz pozycje krańcowe ustawiają się tak że roleta po dojechaniu np do zamkniętej wraca i ustawia mikro wentylację na pół okna. Mógłbym książkę napisać o tym ile problemow z nimi miałem. Montażysta też zdaje sobie z tego sprawę iż to badziewie ale przez groxbe utraty honoru tuszuje sprawę. Lepiej dopłacić do czegoś sprawdzonego szkoda czasu i nerwów na ten polprodukt.
pokaż więcej...
Solid Bydgoszcz
08 kwiecień 2025 13:40
Współpracujemy z firmą Portos już 20 lat (oj jak ten czas leci :) ...). Ponieważ nie tylko sprzedajemy ale także montujemy własną ekipą ich wyroby, to jest ważne dla nas aby nie sprawiały kłopotu, bo któż chce jeździć na reklamacje. Owszem nie jest tak, że zupełnie nic się nie zdarza (chyba nigdzie nie jest tak dobrze) ale takich spraw jest na szczęście bardzo mało na przestrzeni tylu lat. A jak już się zdarzą, to nie ma problemu z ich rozwiązaniem. Firma jest terminowa i ma jasne zasady co jest dużym ułatwieniem we współpracy.
pokaż więcej...
Katarzyna Dulian
28 marzec 2025 13:43
Współpracujemy z Portos od ponad 20 lat i współpraca przebiega znakomicie. Produkty wysokiej jakości, bezproblemowy kontakt z obsługą klienta jak i pomocą techniczną. Jako firma zamontowaliśmy wiele produktów od Portos, z których klienci są zadowoleni.

Rolety, żaluzje fasadowe, bramy rolowane, automatyka...

Polecam!
pokaż więcej...
Marcin Tarasienko
27 marzec 2025 11:14
Współpracuje z firmą Portos sprzedajemy montujemy rolety jak i żaluzje fasadowe podczas wykonywania naszych usług nie mamy z nimi żadnego kłopotu.
pokaż więcej...
Rafał Lepiarski
15 marzec 2025 16:33
Polecam producenta rolet.

Przystępne ceny, dobra jakość, bezawaryjne. Miła obsługa.



Na uwagę zasługuje również Pan Tomasz Kisiel. Przedstawiciel regionalny. Kompetentny, rozmowny, życiowy. Potrafi wysłuchać i doradzić
pokaż więcej...
Paweł Krupiński
29 grudzień 2023 15:25
Nie ma miesiąca żeby nie trzeba było naprawiać ciągle tych samych rolet. Pióra i haki wypadają, rysują się i blokują prowadnice. Usterki zgłaszam od szeregu miesięcy, a nawet lat! Serwis nie potrafi sobie poradzić z wielokrotnie powtarzającą się wadą. Dodatkowo każdy przyjazd serwisu jest odpłatny, ponieważ rzekomo to wina użytkownika. Każdy niech oceni sam. NIE POLECAM !
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про PORTOS TR7

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії PORTOS TR7
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości