Porta kmi poland s.a.

29 ocen
Joachim Kudelski
02 wrzesień 2025 12:57
Wysłali nie te drzwi, bo nazwali biale trim kilka modeli i zamiast w magazynie sprawdzić numer to wysłali jakiekolwiek...i to ja teraz się męczę miesiąc bez drzwi.
pokaż więcej...
Piotr Krawczyk
27 sierpień 2025 14:30
Z przykrością muszę stwierdzić, że współpraca z Państwa firmą okazała się rozczarowującym pokazem niekompetencji i braku szacunku dla klienta. Zamówienie na drzwi na wymiar, złożone 9 kwietnia, zostało zrealizowane dopiero 13 czerwca – czyli po ponad dziewięciu tygodniach. To już na starcie budzi poważne wątpliwości co do sprawności operacyjnej firmy.



Po otrzymaniu produktu okazało się, że ościeżnica jest uszkodzona i porysowana – co wygląda, jakby przeszła przez magazyn bez choćby cienia kontroli jakości. Takie niedbalstwo trudno wytłumaczyć czymkolwiek innym niż całkowitym brakiem profesjonalizmu.



Co więcej, dopiero po moim zgłoszeniu reklamacyjnym sprzedawca poinformował, że również skrzydło drzwiowe jest uszkodzone. Informacja ta została przekazana z dużym opóźnieniem, co tylko pogłębiło frustrację i utwierdziło mnie w przekonaniu, że komunikacja z klientem nie jest dla Państwa priorytetem.



Jakby tego było mało, 8 sierpnia dostarczono kolejny komplet drzwi – również uszkodzony. A 13 sierpnia serwis fabryczny pojawił się z następnym zestawem drzwi i ościeżnic, które... również okazały się wadliwe. Trudno uwierzyć, że firma specjalizująca się w produkcji drzwi nie potrafi dostarczyć ani jednego egzemplarza wolnego od defektów.



Obietnica rozpatrzenia reklamacji w ciągu kolejnych czterech tygodni brzmi jak kiepski żart, biorąc pod uwagę, że od złożenia zamówienia minęło już ponad 5 miesięcy, a produkt nadal nie nadaje się do użytku.



Porta była naszym pierwszym wyborem – mamy w domu około dziesięciu drzwi tej marki, z których dotąd byliśmy zadowoleni. Niestety, obecne doświadczenie sprawia, że Porta trafia na sam dół listy potencjalnych dostawców.



To, co miało być prostym zamówieniem, przerodziło się w pokaz nieudolności i braku szacunku do klienta. Opowiadanie klientowi jakich to zamówień się nie realizowało pokazuje tylko brak szacunku do klienta indywidualnego.



Reasumując: Zamówienie 09.04-2025.



27.08.2025 - produkt bez wad nadal nie został dostarczony i zamontowany.
pokaż więcej...
Kamil Hajduk
11 lipiec 2025 15:13
Wysłali złe zamki magnetyczne do drzwi - procedura reklamacyjna (czyli zamówienie zamka od producenta LOB) zajmuje już 1 miesiąc i końca nie widać. Wśród monterów panuję opinia, że nazatrudniali pracownikow zza wschodniej granicy i jest jeden wielki "bałagan". Odradzam tą firmę.
pokaż więcej...
Rafal Gutowski
02 lipiec 2025 14:44
Ok
pokaż więcej...
Synek z Volvo
01 lipiec 2025 08:50
Kierowcy! Fajna firma od bramy do bramy w godzinę choć mówią że nie raz z 3 ramp załadunki. Dla mnie szybko sprawnie i palety do paleciary podwożą w razie co
pokaż więcej...
Cezary Krakowski
06 grudzień 2024 21:27
Koszmarnie długo się czeka na realizację zamówienia. Moje zamówienie było wadliwie skompletowane. Długi czas rozstrzygnięcia reklamacji, żadnego słowa przepraszam, a jedynie pogróżki, że jak nie oddam błędnie wydanych drzwi to zostanę dodatkowo obciążony kosztami. Nie wspomnę, że zwrot i odbiór prawidłowych drzwi musiałem zorganizować na swój koszt. Wadliwy produkt oddałem, dostałem dokumenty zwrotu, a po paru tygodniach i tak otrzymałem pogróżki, że jak nie oddam to będę płacił. Warto trzymać dokumenty.
pokaż więcej...
Erwin Szpajcha
20 listopad 2024 11:18
Kupiłem drzwi, a po 2 tygodniach z jednych drzwi kawałek okleiny mi odszedł.A na drzwiach z łazienki jest ślad jakby z naklejki który nie schodzi.
pokaż więcej...
Alexandra M
18 październik 2024 13:30
pokaż więcej...
Daniel Google.
18 wrzesień 2024 20:03
1 dzień w użyciu! Jeden dzień!!!

Teraz kolejne 2 miesiące na kolejny ???
pokaż więcej...
Wojciech Rabiak
06 wrzesień 2024 16:15
PRZESTROGA !!!! Zdecydowanie nie polecam. Po montażu 3 drzwi 2 musieliśmy reklamować i tak czekaliśmy kolejne 2 miesiące. Przyszedł dzień wymiany i obie sztuki jakby poklejone i ponownie czekamy już 2 miesiące. Próbowałem dogadać się z rzecznikiem firmy ale to dopiero jest jazda ( pozdrawiam panią i życzę sukcesów w pracy )
pokaż więcej...
Gwint94
21 grudzień 2023 08:41
Nie dajcie się zwieść opinii "dobrych" drzwi. Posiadam 4 pary drzwi tej firmy i każdej żałuję. Dlaczego?

Drzwi są słabej jakości, a każda usterka zwalana jest na kupującego. Od jednych drzwi zaczęła odchodzić okleina - firma nie uznała reklamacji argumentując że sam je uszkodziłem. Nie jestem w stanie sobie wyobrazić jak miałem to zrobić.



Kolejne trzy pary - praktycznie najdroższe drzwi wewnętrzne (ponad 2000zł za skrzydło z ościeżnicą) okazały się być tak delikatne, że zabezpieczenie ich taśmą malarską zrywa okleinę. Firma jak widać zakłada, że jeśli stać kogoś na przemalowanie ścian to powinien również wymienić ościeżnice, ponieważ reklamację odrzucono, znów pod argumentem uszkodzenia z mojej strony. Czym w takim razie to zabezpieczać? Każda strona trzech ościeżnic została uszkodzona drogą, celowo kupioną dla zapewnienia bezpieczeństwa taśmą malarską.

Kolejna rzecz - proszę nie dawać nabrać się na "klamkę za 1gr". To najtańszy, beznadziejnej jakości element. Klamka po wciśnięciu nawet nie odskakuje na swoje miejsce - trzeba ją podnieść!



Bez cienia złośliwości, poprzednie drzwi za 400zł z Castoramy były lepsze jakościowo. Nic się nie odrywało ani nie zadzierało.



Jeśli z jakiegoś powodu musicie kupować ich drzwi - obejrzyjcie je od A do Z PRZY ODBIORZE LUB MONTAŻU koniecznie w obecności pracownika i dopilnujcie, by wszystko zostało przez niego zaprotokołowane oraz koniecznie zróbcie zdjecia. Sprawdzajcie krawędzie, powierzchnię i działanie okuć, przyłóżcie poziomicę sprawdzając czy nie są wypaczone. Firma Porta wyznaje filozofię rodem z Młodych Wilków - "Jeśli złapią Cię za rękę, powiedz że to nie Twoja ręka" więc wszystko trzeba udokumentować, a i zwykle to za mało bo klient indywidualny jest dla nich warty tyle co nic.



Drzwi Porta to najdroższy materiał opałowy z jakim miałem do czynienia. Jakość dykty w cenie litego, szlachetnego drewna. Przy najbliższej okazji drzwi zostaną wymienione na inne, bo boje się kolejnych niespodzianek.



Wesołych świąt.
pokaż więcej...
Bozena Halman
19 grudzień 2023 10:11
Bardzo żetelna firma i przyjazna ludziom.

Polecam. Profesjonalne wykonują usługi i terminowo.
pokaż więcej...
Tomasz Z.
06 grudzień 2023 13:13
Rzetelność i profesjonalizm
pokaż więcej...
Dreww
26 listopad 2023 11:11
pokaż więcej...
rysmen2
18 listopad 2023 12:36
Brak wsparcia na infolinii. Zostałem rozłączony mimo, że czekałem kilkanaście minut na połączenie. Bardzo niska jakość obsługi klienta na infolinii a raczej jej całkowity brak.
pokaż więcej...
Kamil (C)
13 listopad 2023 17:04
Waszym autoryzowanym monterom uderza do głowy, adekwatnie do ilości zdobytych gwiazdek. Monter 5* Łukasz C. to niesłowny bajerant, który umawia się z klientami na konkretną godzinę, a następnie nie przyjeżdża i nie odbiera telefonów. Tym samym niszczy dobre imię handlowców, firm które mają to nieszczęście że jeszcze z nim współpracują oraz oczywiście samej Porty, ponieważ chodzi w waszych firmowych koszulkach i odnosi się z tym "że ja mam przecież 5*". Przez tego durnia straciłem najważniejszych klientów!
pokaż więcej...
Łukasz Oksiuta
12 listopad 2023 13:36
Mamy drzwi wewnętrzne porta od 10 lat. Po mniej więcej roku zaczęły odstawać "ramki" od szyb. Po 10 latach wszystkie drzwi jakie mamy z tej firmy musieliśmy sklejać bo się ROZPADAŁY. Dosłownie. Są tak kiepskiej jakości że stare komunistyczne drzwi które mamy na parterze wyglądają przy nich na wzór solidności! Zdecydowanie NIE POLECAM!
pokaż więcej...
Janusz Rusin
08 wrzesień 2023 11:44
Bardzo słaba jakość ,okleiny są tak delikatne że wystarczy lekkie puknięcie czymkolwiek i się uszkadzają . Na ościeżnic ach to wogule porażka , obojętnie jakiej by nie użyć taśmy do oklejania podczas obróbki dookoła oscieżnicy stałej to przy zdzieraniu tych taśm nawet takich z małą ilością kleju czyli o małej siłę klejenia i przy bardzo delikatnym odrywaniu,dochodzi do zrywania okleiny w miejscu połączenia z nadprożem gdzie jest ci cienkie kątem 45stopni i widać wtedy że okleina się rozwarstwia jak tapeta papierowa .Jakość na zasadzie kup i niedotykaj .Trzeba to przecież jakoś obrobic. Po montażu a poza tym świadczy to o tym że nie są to drzwi na lata .Na pewno nie polecę nikomu .Montowałem ostatnio 7szt. I uważam że marka przereklamowana ,marketowe mają często lepsza jakość.
pokaż więcej...
Daniel Sosna
07 wrzesień 2023 16:22
Nie zazdroszczę tym, którzy handlują drzwiami firmy Porta. Proces reklamacji odbywa się w typowo korporacyjnych warunkach - brak jakiejkolwiek kontroli jakości, dwukrotnie przybyły uszkodzone ościeżnice. Za pierwszym razem rozumiem - czynnik ludzki, ale reklamowany produkt ponownie uszkodzony to już była lekka przesada. Ostatecznie dotarły za trzecim razem w stanie nieuszkodzonym, ale strach pytać, jak wygląda proces gwarancyjny w tej firmie... Dwie gwiazdki za ostatecznie pozytywnie zakończoną sprawę...
pokaż więcej...
Xperia Xperia
12 sierpień 2023 07:50
Drzwi zamówione w lutym przyjechały w kwietniu nie takie jak zamawiałem inny kolor. Ponowne zamówienie w maju miały być na 10 sierpnia i tu kolejna informacja że będą jednak na 10 września . Jak za dwie pary drzwi za 10 tys zł DRAMAT !!!!! Słodkie zaprawianie sympatycznej Pani żadnych konkretów ani zwrotu kasy ani drzwi . Niby ekskluzywna klamka za którą dalem 259 zł to zwykła klamka firmy metal tech a taka sama najdroższa w necie jaka znalazłem kosztuje 120 zł ZAL i nabijanie w butelkę !
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про Porta kmi poland s.a.

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії Porta kmi poland s.a.
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości