Niewielka firma, dwie rampy naprzeciw bramy wjazdowej. Bardzo sympatyczni pracownicy, rozładunek bez oczekiwania, bardzo szybko. Przed wjazdem niewielki parking gdyby był zapełniony osobówkami ciężko byłoby wjechać w bramę.
Chce bardzo podziękować panu z serwisu, który w najkrótszym terminie naprawił mi moja maszynkę firmy whal oraz druga mała moser. 100500 panu karmie Znakomity kontakt, przestępne ceny i najważniejsze poważanie klienta. Bardzo polecam i będę rekomendować innym
To nawet nie jest śmieszne jak są żenujący. Potrzebuję sprężynkę do maszynki i żeby ją dostać muszę wysłać do nich sprzęt żeby zrobili przegląd (chociaż nie chcę) i będę przez 30 dni bez maszynki. Skoro polwell sprzedaje maszynki powinien również mieć w sprzedaży dostepne części do nich. Żenada.
Gdybym nie upomniał się o zwrot pieniędzy PO 30 DNIACH, nikt nie odezwałby się łaskawie w sprawie zamówienia. Na co firma czekała? Na zapomnienie przez klienta? Na tym bazujecie? Dwa telefony nie poskutkowały, a za trzecim oznajmiono, że należy dosłać formularz. Wcześniej nikt nie wspomniał nawet o takiej potrzebie... Kwota ponad 700zł czekała i czekała na zwrot, a pewnie poszłaby w zapomnienie... Skandal to mało powiedziane.