Wypaczył ideę bezpłatnych płatności online, zezwala na pobieranie opłat od transakcji i dołączył do pazernych sklepów internetowych, pobierają opłaty za transakcje BLIK i Przelewy24, to karygodne, że ułatwienie w ich mniemaniu staje się utrudnieniem. Szkoda...
Jednak jak zawsze można obejść pazerność i polecam wybór płatności kartą, która jest bez opłat. Na przykład Visa i Mastercard bardzo dbają o to, aby nie było żadnych dodatkowych opłat. Kiedy do nich nadpisałem, że Lidl Polska i inni nie umożliwiają płatności poniżej 20 zł lub pobierają opłaty natychmiast załatwiali sprawę z Zarządami tych spółek :). Pisałem do BLIK, a oni na to: "BLIK nie ma bezpośrednich relacji ze sklepami (..), a prowizja przy płatności BLIKIEM w serwisie może wynikać z warunków umowy, zawartej pomiędzy integratorem płatności (PayU) a sklepem Za ofertę dla sklepu odpowiada agent rozliczeniowy, a BLIK nie ma wpływu na poziom cenowy oferowany przez agenta i serwis zakupowy..", czyli my wielki BLIK za nic nie odpowiadamy, to nie my, to oni.. BLABLABLA i płać...
Jeśli musicie wybrać jednak sklep z BLIKIEM, to albo bezpośrednio na stronie dostawcy tam dbają o swoich klientów :), a BLIK już nie polecam. W załączeniu dowód pazerności zrzut ekranu transakcji oprócz Bilety24 to samo robi pyszne.pl.
NIE POLECAM. Brak jakiejkolwiek gwarancji bezpieczeństwa przy oszustwach internetowych, itp. Wypinają się na klientów i nie współpracują z bankami przy próbach odzyskania pieniędzy.
Nie można skontaktować się z firmą POLSKI STANDARD PŁATNOŚCI SP. Z O.O. ws identyfikacji transakcji która poszła przez BLIK z naszego konta firmowego. Fatalnie nigdzie nie ma numeru telefonu a ten co jest na stronie pod adresem siedziby nie działa.