Po 13 latach zarzadzania kapitalem w wysokości 36 tys. Pln na rachunku jest 34 tysiące, piszę to w czasach wysokiej inflacji i przy wysoko stojącej giełdzie. Nie wyobrażam sobie gorszego zarządzania. Chciałabym odebrać chociaż to, co wpłaciłam tyle lat temu! Do podpisania polisy zostałam zmuszona przez Nordea bank, bo nie łudziłam się, ze jest to dobry sposób na inwestycje. Jednak wynik przerósł wszystkie najgorsze oczekiwania! Niestety nie można dac zera, bo 1 to zdecydowanie za dużo.
Stanowczo odradzam tą firmę! Trzeba wydzwaniać i prosić się o własne pieniądze. Panie na infolinii co z tego, że miłe jak niekompetentne. Każda chyba inne szkolenie przechodziła. Korzystają z innych systemów, że każda inną informacje tam widzi?
Opiekun szkody- kpina! Olewanie klienta, brak kontaktu, tak jak i przełożony.
Nerwy z powodu szkody to nic w porównaniu z tym co pracownicy zgotują w czasie oczekiwania na wypłatę odszkodowania.
O ubezpieczeniu poinformowała mnie pani w banku w moim mieście i nie żałuję że wzięłam tą ofertę bo w ciągu roku miałam zalanie w kuchni. Szkodę zgłosiłam odrazu przez internet, poszło wszystko szybko i sprawnie, a pieniążki w ciągu trzech dni znalazły się na moim koncie.
Masakra. Odmowa wypłaty odszkodowania za zniszczone mienie, musiałem dostarczyć ekspertyzy, wyceny poniosłem koszty i otrzymałem odmowę wypłaty odszkodowania. Oczywiście wszelkie szacowania na nie korzyść klienta. Nie polecam.
Nigdy więcej. Zalało nam mieszkanie. Zaproponowali 2000 zł. Zgadzam się na to pod warunkiem, że sami znajdą fachowców i materiał do przeprowadzenia remontu za tą stawkę. Nie policzyłem jeszcze kosztu mebli, ale kto by się tym przecież przejmował. Dno i pół metra mułu.
Zapowiadam odwołanie.
To jest żenada, że człowiek się zabezpiecza, a jak przyjdzie co do czego to się musi kopać ze złodziejami. Koszmar.
Najgorsze ubezpieczenia. Odmowa wypłaty odszkodowania przy pękniętej szybie. Paranoja. Uzasadnienie że wiattr wg prognoz wiał 7km/h a nie 11. Mieszkam na ostatnim piętrze gdzie takie pomiary wsadzam między bajki. Sprawa idzie do rzecznika, a później do sądu, jeżeli zajdzie taka potrzeba. Zajmijcie się bankowością oszuści!
Od początku wiedzą , że rozbity tv i co się stało . Każą zawieźć do wyceny , za którą zapłaciłem 100 zł i straciłem czas po czym odmawiają odszkodowania . . Omijajcie z daleka
Ogólnie nie ma co narzekać w końcu to jest Aruba a nie Europa śniadania nie za duże dodatkowo trzeba opłacać jeśli chce się dodatki do śniadania pokoje średnio posprzątane Za to lokalizacyjnie hotel jest w dobrym miejscu