Zero zabezpieczenia aplikacji płatności na bramkach ! Bez mojej wiedzy zostały dopisane dwa samochody do aplikacji. Pobierano mi opłaty za nie moje przejazdy. Sprawa została zgłoszona, stwierdzili że wszystko jest ok. Sprawa została zgłoszona na policję. Ludzie uważajcie !
Po skorzystaniu z pomocy zostałam bardzo zadowolona . Pani Gosia była bardzo mila , pomocna i profesjonalna względem problemu z którym przyszłam . Po konsultacji problem został rozwiązany. Bardzo dziękuję za taką obsługę
Osoba rozpatrująca reklamacje nawet nie czyta zgłoszeń tylko działa na zasadzie automatu. Fatalne podejście do klienta i zgłaszanych przez niego reklamacji. Kontakt również utrudniony, byłem zmuszony dzwonić na 3 różne infolinie.
Nie da się dać 0 gwiazdek więc dostają jedną. Aplikacje PKO to tragedia a obsługa jeszcze gorsza. Omyłkowo zakupiłem bilet autostradowy na drugie auto, odrazu do nich zadzwoniłem żeby to anulowac lub poprostu zmienić auto oczywiście NIE DA RADY. Zakupiłem nowy bilet w dwie strony na prawidłowe numery lecz nie chcą oddać kasy za błędnie zakupiony bilet.