Nie polecam! Napisałam e-maila z prośbą o rezerwację domku 2-osobowego dwa dni temu, Pani potwierdziła dostępność. Zapytałam również o możliwość wynajęcia drugiego domku bądź pokoju bo być może będzie potrzebny. Następnego dnia Pani odpisała, że domku nie ma i czy rezerwować tamten. Skoro potwierdziłam to w dniu poprzednim to logicznym jest że tak ale potwierdziłam ponownie. Niestety telefoniczny kontakt był niedostępny więc nadal trwala dyskusja co do ewentualnego pobytu trzeciej osoby. Dziś dostaję informację, że mam rezerwację na dwa pokoje... Dziś telefon jest odbierany więc dzwonię i Pani mówi, że domek został sprzedany bo ludzie przychodzą i pytają... Żenada! Lekceważące podejście do klienta, skoro potwierdzam rezerwację to jak można sprzedać domek innej osobie?? Na szczęście są inne ośrodki gdzie takich problemów nie ma. Tłumaczenie że pisałysmy dwa dni oto jest żenujące. Za pierwszym razem napisałam że konkretnie, potwierdziłam rezerwację więc w czym problem?? Ciekawe co jutro Pani by powiedziała jakbyśmy przyjechali z zakupami gotowi na wypoczynek?? Porażka, nigdy więcej !!!
Sobota godz. 13:15. Zmiana "turnusu". Wchodzę do recepcji. - Dzień dobry, mam tu zarezerwowany domek od dzisiaj. Pani odpowiada:- No tak, ale to pan nie wie, że od 16;00, przecież jest to napisane. - Wiem, że od 16:00, ale jestesmy z Rodziną z drugiego krańca Polski i poczekamy sobie nad jeziorem. Chcę się tylko zorientować jaka jest sytuacja.Do pani to jakoś nie dociera. - Ale wie pan domki są mokre, muszą wyschnąć.To, że są mokre, to mnie nie przeszkadza. Poczekamy jak wyschną. W końcu:- Dostaje pan domek nr x. Idziemy do domku nr xi okazuje się,że jest otwarty. Wchodzimy, a domek nie jest mokry tylko po prostu nie jest posprzątany. Wracam i mówię to pani, a ona na to, cyt.:Pozwoli pan wykonywać mi swoje obowiązki ? Zdębiałem. Po takim powitaniu, gdyby nie zaliczka, pewnie zrezygnowałbym, ale zaliczka przepada jak wiadomo. Obłożenie domków w tym czasie oceniam na 30% .W sąsiednim ośrodku też miejsca były. Proponuję przy recepcji wywiesić napis: NIE PRZESZKADZAC MI W WYKONYWANIU OBOWIĄZKÓW. Po tak miłym powitaniu, odliczaliśmy dni do wyjazdu. Nie chcemy nikomu przeszkadzać.