Obecnie dla napisania opinii korzystam z konta mojej żony, ponieważ moje złapało jakiś błąd a chcę na gorąco podzielić się wrażeniami z wczorajszej wizyty. Obsługiwała mnie Pani Maria Starzyńska, która okazała się być osobą ze wszech miar kompetentną, rzeczową i bardzo pomocną. Taki pracownik to na prawdę najlepsza wizytówka firmy. Jestem pod wrażeniem jakości obsługi reprezentowanej przez Panią Marię i atencji dla mnie jako klienta. Współpraca z Panią Marią to był dla mnie zaszczyt, honor i przyjemność. Jeszcze raz gorąco polecam i dziękuję za tak miłą i profesjonalną obsługę. Arkadiusz Moczydłowski
K…two i dziadostwo, licznik zdemontowany ponad rok czasu temu a opłaty świadczenia usług wyższe niż przed demontażem. Po rozwiązaniu umowy złodzieje naliczali sobie jeszcze jakieś dodatkowe opłaty i finalnie kazali sobie płacić po 113 zł miesięcznie. Uważajcie na tą firmę i jak na każdą nad którą rząd Polski trzyma łapę.
Byłem tydzień temu w tej placówce. Na miejscu zostałem bardzo sprawnie obsłużony. Czas oczekiwania około 15 minut. Polecam korzystać z obsługi Pani Marii. Obsługa miła i sprawna. Polecam
Na miejscu bardzo sprawna obsługa. Brak kolejek , zostałem przyjęty po kilku minutach oczekiwania. Pani Maria pomogła rozwiązać mój problem w 10 minut. Polecam.
Gdy udawałem się do placówki widząc opinie byłem przygotowany na najgorsze. Okazało się że obsługa była bardzo miła i kompetentna. Obsługiwała mnie Pani Maria. Patrząc z punktu widzenia pracodawcy taki pracownik to skarb firmy. Pracownik który pomimo różnego podejścia klientów potrafi cały czas zachować pogodę ducha i pełne kompetencje.
Dzień dobry,miałem przyjemność załatwienia formalności w biurze obsługi klientaw zeszłym tygodniu w Warszawie - ul.Jana Kazimierza 3 i muszę powiedzieć ,ze rzadko zdarzają się tacy Pracownicy-Maria S. i Tomasz M. Mili,uprzejmi ,a co Najważniejsze Profesjonalni.Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony Dziękuje
Telefon nie jest odbierany, to pozostało, ale obsługa się poprawiła znacznie, nie było długiej kolejki tym razem, a niestety doszły wykopki przy ulicy, co utrudnia dojazd, ale tym razem to nie wina firmy. Więc postęp jest.
Brak kontaktu z firmą, 3 godzinne kolejki w punktach , niekompetencja urzędników. Otrzymałam fakturę na firmę, gdzie od roku mam rozwiązana umowę z PGNiG , a teraz przypomniały im się zaległości na 16 tys. Zł. Sprawa idzie do sądu .
Nawiazalem polaczenie o godz. 16.40 do godz. 18.00 nie zostalem połaczony z konsultantem. Chcialem uzyskac odp na pytanie, dlaczego nie otrzymuje faktur za gaz. ????? Ani dzien dobry, ani pocaluj mnie w d…Nie wiem czy moja zaliczka w ciemno zostanie przyjeta! To byla moja trzecia proba kontaktu. Zero gwiazdek!
Od kilku dni nie mogę uzyskać połączenia w sprawie opłat za gaz, ostatnia wpłata była w listopadzie 2021r i do tej pory brak rachunków bieżących. Nie mogę się zalogować na ebok.pgnig.pl bo są jakieś prace techniczne.. a odsetki za opóźnione płatności są naliczane ? Bo nie zapłacone??? Proszę o informacje co się u Was dzieje? Poproszę o telefon na Jana Kazimierza, inny niż ten 5151515
Usiłowałem od nich uzyskać odpowiedź na ważne pytanie dotyczące zawarcia nowej umowy. Wysłałem pytanie poprzez formularz kontaktowy z ich strony. Od kilku dni czeka na odpowiedź. Bez skutku.