W dniu 15.października odwiedziłem BOK przy ul.Jana Kazimierza 3 celem przepisania licznika gazu na siebie. Będąc trzeci w kolejce obserwowałem obsługę klientów.Pani Maria robiła co mogła aby każdy klient wyszedł z biura zadowolony. Moja sprawa również została załatwiona szybko i profesjonalnie. Serdecznie polecam tą placówkę do załatwiania spraw związanych z PGNiG.Pozdrawiam zadowolony klient Arek.
Obecnie dla napisania opinii korzystam z konta mojej żony, ponieważ moje złapało jakiś błąd a chcę na gorąco podzielić się wrażeniami z wczorajszej wizyty. Obsługiwała mnie Pani Maria Starzyńska, która okazała się być osobą ze wszech miar kompetentną, rzeczową i bardzo pomocną. Taki pracownik to na prawdę najlepsza wizytówka firmy. Jestem pod wrażeniem jakości obsługi reprezentowanej przez Panią Marię i atencji dla mnie jako klienta. Współpraca z Panią Marią to był dla mnie zaszczyt, honor i przyjemność. Jeszcze raz gorąco polecam i dziękuję za tak miłą i profesjonalną obsługę. Arkadiusz Moczydłowski
Byłem tydzień temu w tej placówce. Na miejscu zostałem bardzo sprawnie obsłużony. Czas oczekiwania około 15 minut. Polecam korzystać z obsługi Pani Marii. Obsługa miła i sprawna. Polecam
Na miejscu bardzo sprawna obsługa. Brak kolejek , zostałem przyjęty po kilku minutach oczekiwania. Pani Maria pomogła rozwiązać mój problem w 10 minut. Polecam.
Gdy udawałem się do placówki widząc opinie byłem przygotowany na najgorsze. Okazało się że obsługa była bardzo miła i kompetentna. Obsługiwała mnie Pani Maria. Patrząc z punktu widzenia pracodawcy taki pracownik to skarb firmy. Pracownik który pomimo różnego podejścia klientów potrafi cały czas zachować pogodę ducha i pełne kompetencje.
Dzień dobry,miałem przyjemność załatwienia formalności w biurze obsługi klientaw zeszłym tygodniu w Warszawie - ul.Jana Kazimierza 3 i muszę powiedzieć ,ze rzadko zdarzają się tacy Pracownicy-Maria S. i Tomasz M. Mili,uprzejmi ,a co Najważniejsze Profesjonalni.Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony Dziękuje