Ta firma jako dostawca energii to jakieś kpiny. Mają swój beznadziejny portalik na którym w losowy dzień umieszczają fakturę z losowym terminem płatności. Nawet nie potrafią wysłać mailem powiadomienia chociaż mail mają podany!
Jeśli się zagapisz - bo skąd masz wiedzieć, że wystawili fakturę i pominiesz płatność to od razu straszą rejestrem długów. Dzwoniąc na telefon podany w liście można sobie pogadać z pocztą głosową!
A nie byłoby problemu z ręcznym płaceniem, gdyby była możliwość zgody na obciążanie konta. Nie ma takiej opcji - zero odzewu ze strony firmy na zapytanie o taką możliwość. Nic, kompletny brak odpowiedzi! Lepszą obsługę klienta ma przeciętny handlarz na Allegro!
Dno i kupa mułu. Mam nadzieję, że jak najszybciej ten byt gospodarczy zostanie zaorany.
To jest jakaś kpina. Infolinia nie jest obsługiwana, próbuje dodzwonić się od kilku dni wisząc na lini po kilkadziesiąt minut. Miałam możliwość być u innych dostawców i nie było takich problemów.
Dzwoniłem na infolinie przez 40 minut, ciagle pierwszy w kolejce ale nikt nie odbiera, minus 30 zł za połączenie i brak rozmowy nic nie załatwiłem . System dla opłaty i pobierania faktur to jakiś żart! Co miesiąc musze zmieniać hasło ponieważ za każdym razem jest nie prawidłowe . Zgłaszam ten problem już nie nie jednorazowo ale nikt nic nie może naprawić. Firma która tylko skomplikuje wam życie nie polecam!
Od kilku dni próbuję się skontaktować z firmą PKP Energetyka, ale nie da się dodzwonić na infolinię. Czekam po pół godziny. Próbowałem też wysyłać wiadomości e-mail, ale nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
Jest to absolutnie skandaliczne, że firma z tak dużym udziałem w rynku nie jest w stanie zapewnić odpowiedniego kontaktu z klientem. Jestem bardzo rozczarowany.
Ta firma to jakiś żart. Wnioskowałem o efekture ale dla pracowników to robota jak lot w kosmos z Elonem Muskiem. Burak odbiera telefon i z łaską odpowiada klientowi, który regularnie płaci rachunki. Przykład firmy z mentalnością PRL.
obluga i podejscie do klienta to maskra. zero kultury i checi pomocy. zero odpowiedzi. czas oczekiwania na podlaczenie pradu bardzo dlugi. panowie z infolini nieuprzemi to malo powiedziane. pracownicy PKP maja totalnie wywalone
Daję jedną gwiazdkę bo nie można mniej !!!. Ostrzegam wszystkich aby omijać tą firmę szerokim łukiem. Od pierwszego kontaktu z PKP Energetyka do podłączenia do sieci upłynęło 2,5 miesiąca !!!!. Nieczynna infolinia, infolinia wprowadzająca w błąd - chyba okresowo obsługiwana przez "ciecia", który mówi coś na odczepnego. Brak kontaktu infolinii z centrum wystawiania umów i z monterami. Zabawa w "pomidor", równie dobrze można krzyczeć do rynny w swoim budynku. W końcu jak podłączono prąd nikt mnie o tym nie poinformował przez prawie tydzień. Kto nie jest przymuszony umową przez devlopera - uciekać !!!. Pozostałym polecam w zależności od światopoglądu różaniec albo jogę.
2 miesiące czekałem na podłączenie licznika. Jak juz ekipa podłączyła licznik to źle podłączyli fazy. Na szczęście coś mnie naszło, aby to sprawdzić i dzięki temu uniknałem uszkodzenia urządzeń w lokalu. Odnośnie cen jest to najdroższy dystrybutor i niestety w naszej republice bananowej nie mozna zmienić dystrybutora. Polecam czy nie polecam w takich sytuacjach musisz akceptować koszty, które finalnie przerzucisz na klienta końcowego. Taki lajf