PGE Energetyka Kolejowa

9 ocen
Olek Szymanko
13 październik 2023 15:01
Dzwoniłem na infolinie przez 40 minut, ciagle pierwszy w kolejce ale nikt nie odbiera, minus 30 zł za połączenie i brak rozmowy nic nie załatwiłem . System dla opłaty i pobierania faktur to jakiś żart! Co miesiąc musze zmieniać hasło ponieważ za każdym razem jest nie prawidłowe . Zgłaszam ten problem już nie nie jednorazowo ale nikt nic nie może naprawić. Firma która tylko skomplikuje wam życie nie polecam!
pokaż więcej...
Oleksandr Gezei
18 lipiec 2023 22:54
Od kilku dni próbuję się skontaktować z firmą PKP Energetyka, ale nie da się dodzwonić na infolinię. Czekam po pół godziny. Próbowałem też wysyłać wiadomości e-mail, ale nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.



Jest to absolutnie skandaliczne, że firma z tak dużym udziałem w rynku nie jest w stanie zapewnić odpowiedniego kontaktu z klientem. Jestem bardzo rozczarowany.
pokaż więcej...
Olha Bilyk
06 czerwiec 2023 12:43
Portal do opłacenia faktur to masakra. Co miesiąc trzeba zmieniać hasło. Na komórce nie da się pobrać fakturę w PDF. I nikt z tym nic nie może zrobić.
pokaż więcej...
Johnlock LOST
03 kwiecień 2023 10:38
pokaż więcej...
Patryk Karwiński
27 luty 2023 16:17
System elektronicznych faktur nie działa. Infolinia to tragedia, nic się nie można dowiedzieć. Konsultanci nieuprzejmi. Same minusy, zadnych plusów.



Edit: podają numery telefonów komórkowych, które są wyłączone. Bardzo nieprofesjonalna firma



Co do samej obsługi: pod koniec stycznia miałem skoki napięcia, jakakolwiek reakcja po miesiącu, a sprzętów AGD nie mogłem używać przez 3 dni
pokaż więcej...
Domowe “Domowe Kino” Kino
23 luty 2023 15:19
Ta firma to jakiś żart. Wnioskowałem o efekture ale dla pracowników to robota jak lot w kosmos z Elonem Muskiem. Burak odbiera telefon i z łaską odpowiada klientowi, który regularnie płaci rachunki. Przykład firmy z mentalnością PRL.
pokaż więcej...
Julka Key
08 grudzień 2022 13:18
obluga i podejscie do klienta to maskra. zero kultury i checi pomocy. zero odpowiedzi. czas oczekiwania na podlaczenie pradu bardzo dlugi. panowie z infolini nieuprzemi to malo powiedziane. pracownicy PKP maja totalnie wywalone
pokaż więcej...
Jacek Piekarniak
29 maj 2022 19:42
Daję jedną gwiazdkę bo nie można mniej !!!. Ostrzegam wszystkich aby omijać tą firmę szerokim łukiem. Od pierwszego kontaktu z PKP Energetyka do podłączenia do sieci upłynęło 2,5 miesiąca !!!!. Nieczynna infolinia, infolinia wprowadzająca w błąd - chyba okresowo obsługiwana przez "ciecia", który mówi coś na odczepnego. Brak kontaktu infolinii z centrum wystawiania umów i z monterami. Zabawa w "pomidor", równie dobrze można krzyczeć do rynny w swoim budynku. W końcu jak podłączono prąd nikt mnie o tym nie poinformował przez prawie tydzień. Kto nie jest przymuszony umową przez devlopera - uciekać !!!. Pozostałym polecam w zależności od światopoglądu różaniec albo jogę.
pokaż więcej...
Maciej Ka
27 marzec 2021 14:21
2 miesiące czekałem na podłączenie licznika. Jak juz ekipa podłączyła licznik to źle podłączyli fazy. Na szczęście coś mnie naszło, aby to sprawdzić i dzięki temu uniknałem uszkodzenia urządzeń w lokalu. Odnośnie cen jest to najdroższy dystrybutor i niestety w naszej republice bananowej nie mozna zmienić dystrybutora. Polecam czy nie polecam w takich sytuacjach musisz akceptować koszty, które finalnie przerzucisz na klienta końcowego. Taki lajf
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про PGE Energetyka Kolejowa

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії PGE Energetyka Kolejowa
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości