Niegodziwe jest oszczędzanie na wyżywieniu starszych i schorowanych osób!!!!! Jest to ocena na podstawie 2 tygodniowego pobytu w Rezydencji Ostoya moich rodziców. Przy opłacie 260zł za osobę za dzień, 520 zł za dobę e pokoju dwuosobowym, dla osób chodzacych i samodzielnych, niewymagajacych zaangażowania personelu, spodziewaliśmy się godziwych warunków. Posiłki w standardzie państwowego szpitala, z najtańszych i najgorszej jakości produktów, niewystarczajace dla prawidłowego odżywidnia seniora. W dwa tygodnie rodzice schudli i opadli z sił. Niestety z powodu wyjazdu nie byłam w stanie dostarczyć im dodatkowego jedzenia. Jak wybierałam dla nich, na pobyt krótkoterminowy, ośrodek, który wydawał się bardzo dobry, droższy niż inne ośrodki, nie przyszło mi nawet do głowy, że może ich spotkać taka sytuacja, że będa głodni i niedożywieni.
Żenujące nastawienie tylko na zysk, osiągany metodami moralnie wątpliwymi.
W grudniu 2022 opłaciłem w Warszawie, w Mazovii na ulicy Mazowieckiej 10 zabiegów.
Z powodu choroby Pani Terapeutki - Rehabilitantki nie wykorzystałem w grudniu ostatniego, 10 zabiegu.
18 stycznia 2023 załatwiłem formalności (stosowne podania, druki itp itd) związane ze zwrotem pieniędzy za niewykorzystany zabieg.
Raptem 115 złotych.
Poinformowano mnie, że została wystawiona faktura korygująca i przekazano ją do KSIĘGOWOŚCI. Lada dzień miał zostać wykonany przelew - zwrot 115 złotych.
Dzisiaj jest 23 luty 2022 - minęło 5 tygodni - a pieniędzy nie ma. Na telefony informują mnie, że sprawę wyjaśnią. Na maile nie odpowiadają. I CO? I PSTRO tzn NIC.
Interweniowałem w Zarządzie, ale moją interwencję przesłano do MAZOVII do wyjaśnienia.
WSTYD ORPEA MAZOWIA za takie lekceważenie pacjenta - klienta.
Korporacja nastawiona tylko i wyłącznie na wyzysk pracownika i pensjonariuszy. Firma jest krótko na polskim rynku, ale sugeruje poczytać o zagranicznych aferach. Odradzam umieszczenie bliskich w ich placówkach.
Wogole nie podnosicie telefonow, na pytanie w tonie piano i bez epitetow Orpea Polska rep mowi "prosze nie podnosic glosu". Macie jakies gotowe skrypty z zakresu anatomii prowokacji?. O tak, kazecie sobie placic z gory za opieke a pozniej robicie ludzi w konia. 5 dni dzwonienia, mailowania, poczty glosowej,.... zero reakcji. Taki tez macie ode mnie rating.. ZERO.
PS Doskonale wiecie o co chodzi, o jaka placowke, o jaka rozmowe, o jakie emaile- bo rzekomo wszystko nagrywacie. A chodzi tez o wasza dyrekcje w Warszawie.
Osoby które myślą o wysłaniu do tego ośrodka swoich bliskich powinni przemyśleć to w jaki sposób bardzo niskie wynagrodzenia pracowników i złe warunki pracy, wpłyną na poziom opieki nad seniorami. Osoby które zapisują się do związków zawodowych są zwalniane przez co pracownicy nie mają szans walczyć o lepsze warunki :(. Zarówno pracownicy ośrodka jak i rodziny pacjentów wspierają zwolnone osoby, bo są świetnymi fachowcami ale dyrekcja ma to w nosie, bo czym mniej się zapłaci pracownikom a więcej wyciągnie od pacjentów tym wyższy jest zysk dla korporacji.
Nie polecam. Żenujące nastawienie tylko na zysk. Pracownicy kiepsko opłacani, zastraszani, kiedy próbują się organizować i dbać o poprawę warunków pracy, kończy się to zwolnieniem.
Nie polecam. Korzystaliśmy z usług kliniki rehabilitacyjnej Marianna. Ze względu na problemy zdrowotne musieliśmy zakończyć pobyt przed czasem. Od przeszło trzech tygodni prosimy się o zwrot nadpłaty. Nikt nie potrafi odpowiedzieć kiedy to nastąpi. Jesteśmy odsyłani od jednej do drugiej osoby. Jest to żenujące. Do czasu podpisania umowy świetny kontakt, potem ignorowanie i olewanie klienta.
*****************
Pomimo informacji poniżej zwrot nadpłaty nie nastąpił. Mijają już 4 tygodnie jak czekamy na zwrot swoich pieniędzy. Rekomendujemy poszukać innych usługodawców o podobnym profilu gdzie zachowane są standardy uczciwego podejścia do klienta a grupę ORPEA omijać należy szerokim łukiem.