Po ponad roku użytkowania zaczęły powstawać odbarwienia na baterii. Oczywiście reklamacja odrzucona- uzasadnienie: odbarwienie chemiczne. Odbarwienia powstawały nawet bez czyszczenia tego kranu, była w tym czasie używana wyłącznie woda. Także jakość mówi sama za siebie. Kran tylko do wyglądania, nie do użytkowania :-) nigdy więcej zakupów w tym sklepie, ostrzegam ludzi, którzy lubią mieć rzeczy na dłuższy czas niż 2 letni okres gwarancji.
Kran Zumba II wytrzymał 2 miesiące. Gwarancja na 5 lat no cóż. To jednorazowa taka akcja. Więcej nie sięgnę po produkty tego producenta. Szmelc jakich mało. Obsługa klienta też pozostawia wiele do życzenia. Część za kilka zł do naprawy kranu chcą wysłać za ponad 40 zł kurierem do kranu który jest jeszcze na gwarancji. Nie pozdrawiam
Świetna firma, doskonali fachowcy a poza tym w odpowiedzi na prośbę o pomoc odpowiedzieli tak że darmowo wysyłają mi część aby naprawić baterię kuchenną.
Polecam bo ludzi z taką empatią ciężko teraz znaleźć.
Dziękuję i polecam bo muszę jeszcze dodać że mam w domu od kilkunastu lat cztery baterie firmy Ferro i sprawują się doskonale.
Nie polecam w ogóle tej firmy. Kupiłam zestaw natryskowy z baterią termostatyczną, która popsuła się po nie całych 2 latach od zakupu (montowana była dużo później, miałam wymienianą całą instalację hydrauliczną). Zgłosiłam reklamację i zamiast usunięcia usterki, dostałam odpowiedź na e- mail cyt.: " Decyzja serwisu: reklamacja zakończona - naprawa przez klienta". Nadmieniam tu, że nikt baterii nie oglądał, a w rozmowie telefonicznej, obsługa serwisu nieuprzejma, pozbawiona kultury, nie daje klientowi dojść do słowa, przez co klient nie ma możliwości wytłumaczenia usterki, a serwisant przerzuca odpowiedzialność na klienta, nie przyjmuje argumentów klienta, zamiast tego rozłącza się, następnie nie odbiera telefonu.