Bardzo lubię czytać najgorsze opinie o hotelach, w których jestem lub zamierzam być. Ludzie, którzy mają zerowe doświadczenie lub nikłe, z reguły wystawiają najgorsze opinie.
Sztosem jest pan od materaca proponujący 20 zł za swoje chamskie zachowanie albo turystka z Niemiec, która napisała, że „drogo jak na Polskę”. Ja jestem patriotką i to by mnie zabolało.
Odpowiedzi Pana Piotra są mega ❤️☺️ Jestem Pana fanką a prowadząc biznes, sama doświadczyłam prób wyłudzania usług, szkalowania, niepłacenia, straszenia negatywnymi opiniami, czy powoływania się na tytuły i znajomości.
Uwielbiam Pana narrację i w tym hotelu widać rękę gospodarza. ❤️
W każdym miejscu i w każdym biznesie są jakieś niedociągnięcia, ale ja skupiam się na pozytywach i oto one:
- bardzo dobra relacja ceny do jakości, tak naprawdę w cenie pokoju nieograniczony dostęp do spa, onsenów itp.
- early check in
- miłe i dobre pierwsze wrażenie, szybki check in
- bardzo dobre jedzenie (halibut, ravioli, risotto), dobre śniadanko; jeśli nie było mleka roślinnego, to bardzo miła kelnerka przyniosła spienione; od 3 dekad nie jem mięsa, rybę rzadko, a jednak znalazłam w menu coś pysznego dla siebie
- bardzo miła Pani ratownik w strefie basenowej
- ręczniki pod nogi w saunach (w sieci Savoy tego nie ma, więc tego powinni się nauczyć od Odyssey’a)
- jest bardzo czysto
- mam wrażenie, że ludzie pracują z chęcią w tym miejscu, właśnie takie wrażenie odnosi się w dobrze prowadzonych biznesach.
Jestem pozytywnie zaskoczona. Nie mam nic przeciwko dzieciom ani zwierzakom (kocham bardzo ❤️), ale faktycznie dobrze jest być w miejscu adults only.
Życzę powodzenia w prowadzeniu biznesu, właśnie w takim trendzie, że nie wszystko, nie wszyscy i nie za każdą cenę ☺️
pokaż więcej...