UWAGA !!!! UWAGA !!!!! UWAGA!!!! Nowa Itaka Sp . Z O.O. to jedna wielka pomyłka TRZYMAJCIE SIĘ Z DALEKA !!!!!!
przyjechaliśmy do hotelu w dniu dzisiejszym o godzinie 4:20 rano w hotelu okazało się że nie ma nas na liście gości hotelowych i kazali nam czekać do wyjaśnienia sprawy po całonocnej podróży.
Po 4 godzinach zmęczeni spaniem na walizkach w lobby hotelowym około godziny 8:00 zjawił sie człowiek z ITAKA który zaproponował ze mamy iść na śniadanie do hotelu a on się zajmie sprawą w hotelu Royal Resort Spa było tak brudno ze odechciało nam jedzenia i wszystkiego.
Z uwagi na zły stan obecnego hotel bród smród ohydne jedzenie postanowiliśmy znaleść niedaleko inny hotel z oferty ITAKA który był za te samą cenę jaką płaciliśmy za wcześniejszy ,poprosiliśmy o zmianę Hotelu na inny skoro i tak nie ma nas na liście gości hotelelowych.
ITAKA za zmianę zarządała od nas kwoty 4200 złotych Czuję się oszukany i wykorzystany na te kwotę z tytułu dopłaty jak to nazwali manipulacyjnej skandal do hotelu po za tym straciliśmy cały dzień bo zmiana trwała do godziny 15:15 to kolejne 2000 zł straty jesteśmy w pierwszy dzień wykończeni głodni oszukani NIGDY WIĘCEJ NOWA ITAKA SP Z O O OMIJAJCIE DALEKIM ŁUKEM SKODA NERWÓW!!!!!!!!!
Zdecydowanie nie polecam tego turoperatora. Jakość obsługi w stosunku do tego sprzed kilku lat osiągnęła dno. Pobyt w okresie świąt Bożego Narodzenia na Wyspach Kanaryjskich był koszmarem. Mimo iż zwracałem w czasie pobytu uwagę na liczne problemy nikt tym się nie interesował. Ani rezydent, ani nikt w Polsce. Ponad 30 razy byłem na różnych wyjazdach all inclusive, ale czegoś takiego nie widziałem.
Pytam, ponieważ obsługa mojego wyjazdu na to wskazuje. ITAKA na niewiele ponad miesiąc przed wylotem zmieniła hotel, do którego mieliśmy polecieć (Tajlandia), życząc sobie przy tym dopłaty do wyjazdu. Dodatkowo zmiana na hotel o gorszych opiniach.
Nie byliśmy zadowoleni z tej decyzji, ale postanowiliśmy zaakceptować nowe warunki. Po dwóch tygodniach od tego wydarzenia otrzymaliśmy informację, że na miejscu mamy dopłacić 3x950zł za kolację sylwestrową, której nie zamawialiśmy. Nie zgodziliśmy się na to. Itaka zaproponowała hotel alternatywny - oczywiście ponownie gorszy niż pierwotnie wybrany. Co będzie dalej? Nie wiem, ale przestrzegam przed wybieraniem tego biura - dużo bezpieczniej organizować wyjazd samodzielnie. Wybraliśmy Itakę tylko ze względu na BON WAKACYJNY, który musimy wykorzystać.
UPD: zrezygnowaliśmy z wyjazdu. Otrzymaliśmy pełny zwrot gotówki i nowy bon z wydłużonym terminem ważności. Stąd jedna gwiazdka więcej w ocenie. Mimo wszystko, gdybym mógł, omijałbym biuro z daleka, jednak nadal mamy do wykorzystania bon
Fatalna jakość usług. Biuro "Nowa Itaka" sprzedała nam wycieczkę na Zanzibarze za kilkanaście tysięcy z pokojem z widokiem na płot, za którym była ogromna budowa przez, którą nie dało się rano spać. Oczywiście przedstawiciel biura turystycznego na miejscu - rezydent wiedział o tej niedogodności. Mimo tego "Nowa Itaka" nie poinformowała nas o tej sytuacji przed zakupem wycieczki. Na miejscu zero zrozumienia i pomocy.
Niestety nie polecam. Długo wstrzymywaliśmy się z wystawieniem opinii, jednak nie ma na co czekać. 2 gwiazdki za ogólne wrażenia po wakacjach, jednak czas obsługi reklamacji dotyczącej pobytu i uzasadnienia stanowiska biura, które w żadnym stopniu nie bierze odpowiedzialności za zaistniałe odstępstwa, pozostawiają wiele do życzenia. Na kilka wymienionych w reklamacji kwestii, biuro odnosi się do wybranych i jako rekompensatę oferuje bon w wysokości 200 zł na rezerwację kolejnej ,,imprezy turystycznej. Odwołanie napisane i cóż - kolejny miesiąc czekania na odpowiedź... Z tego miejsca dziękuję i informuję, że już nie czekamy :)
Jesteśmy bardzo nie zadowoleni z obsługi biura podróży ITAKA i Pań reprezentujących to biuro pracujących w Galerii Krakowskiej.
Podróż poślubna która miała być przyjemna, od samego początku była dla nas bardzo stresująca, gdyż martwiliśmy się jakie miejsca zostaną nam przydzielone w samolocie i czy będziemy siedzieć daleko od siebie.
Bardzo ważnym aspektem była dla nas podróż obok siebie w samolocie. Kilkukrotnie pytaliśmy o to w biurze podróży. Rzadko latamy, podróż samolotem nie jest dla nas czymś przyjemnym i powszechnym dlatego chcieliśmy wybrać miejsca w samolocie obok siebie za które byliśmy skłonni dopłacić do ceny biletu o czym poinformowaliśmy Panie w biurze sprzedaży.
Podczas pierwszej wizyty, kupnie wycieczki i wpłacie zaliczki uzyskaliśmy informację że nie da się wcześniej zarezerwować miejsc obok siebie nawet za dodatkową opłatą. Poinformowały nas o tym obie Panie tam przebywające. Również podczas drugiego spotkania w biurze i kolejnego naszego pytania otrzymaliśmy taką samą odpowiedź.
Jakie było nasze zdziwienie gdy podczas pobytu na lotnisku w dniu wylotu zostaliśmy uświadomieni że to przecież żaden problem dokonać takiej rezerwacji i powinno to zrobić biuro podróży (tym bardziej jak o to prosiliśmy) oraz również mogliśmy to zrobić sami (jeżeli posiadalibyśmy odpowiedni numer rezerwacji lotu w liniach flydubai). Obsługa lotniska pokazała nam gdzie na stronie internetowej linii lotniczych można dokonać takiej rezerwacji i zaraz po zostawieniu bagaży rejestrowanych mogliśmy dokonać takiej rezerwacji miejsc na lot powrotny (niestety na lot na wakacje już nie dało się tego zmienić było już za późno). Tym bardziej dziwi nas fakt bo taka zmiana miejsc kosztowała nas w sumie 160zl przy ogólnej cenie wycieczki oscylującej w okolicach 35 000 zł.
Drugie negatywne wrażenia z kontaktu z Biurem Podróży ITAKA dotyczą informacji o wymiarach walizek.
Panie podczas rezerwacji wycieczki zapewniały nas że bagaż jaki możemy ze soba zabrać to bagaż rejestrowy 20kg i bagaż podręczny wym. 55x38x20 cm do 7kg. Po zalogowaniu w aplikacji i przeczytaniu informacji o Malediwach odnaleźliśmy informację że bagaż podręczny musi mieć zdecydowanie mniejsze wymiary maksywamlne wymiary: 33x28x20 cm oraz waga nie może przekraczać 5kg. Przy drugim spotkaniu i opłaceniu pozostałej kwoty i naszym pytaniu o ten bagaż dostaliśmy odpowiedź że musimy się trzymać tego wymiaru 33x28x20cm bo inaczej nasz bagaż może zostać nie zabrany (taką odpowiedź otrzymaliśmy mailem).
Jednak nie dawało nam to spokoju (mieliśmy już kupione walizki pod wymiar 55x38x20cm) napisaliśmy sami do hotelu jak wygląda sprawa bagażu podręcznego przy transferze z lotniska do hotelu i od razu otrzymaliśmy odpowiedź że bagaż podręczny nie może tylko przekroczyć wagi 5kg (bo za wagę jest dodatkowa opłata za każdy kilogram) a wymiary nie mają żadnego znaczenia. Wystarczyło żeby Panie napisały w naszym imieniu do hotelu. Na tym chyba polega praca biur podróży i „doradców klienta” czy „specjalistów ds. turystki”. Kupić miejsce w hotelu i bilet na samolot można samemu od tego chyba są biura podróży żeby pomóc klientowi w trakcie podróży, udzielić odpowiedzi na wątpliwości przed i w trakcie podróży czy choćby udzielić informacji na temat wycieczki którą sprzedają (Panie nawet nie wiedziały co jest w ofercie danego hotelu - sam dowiadywałem się wszystkiego z ulotki która została mi wydrukowana ze strony hotelu po angielsku - to również mogłem sam sprawdzić)
Praca „doradców klienta” w firmie Itaka w naszym odczuciu polega tylko na sprzedaniu wizyty w hotelu oraz biletu na samolot, przyjęciu płatności i na tym to „doradztwo” się kończy.
Jesteśmy strasznie niezadowoleni tym jak wygląda planowanie podróży przez firmę Itaka. Nie polecamy tego biura w planowaniu wakacji a tym bardziej takich wyjazdów jak podróż poślubna czy inna okoliczność - bez stresów przed wyjazdem się nie obejdzie.
Dokonując zakupu 31.10 godz. 21:30 przez aplikację Itaki cały czas był komunikat, iż wycieczka nie jest opłacona pomimo, iż środki zeszły z konta. Rozumiem, że 01.11 jest dniem wolnym, ale ktoś powinien być dostępny pod telefonem "alarmowym". Jechaliśmy z duszą na ramieniu na lotnisko w Warszawie, czy płatność przeszła i będziemy lecieć. Tak duże i renomowane biuro podróży powinno działać 24h.
Dokonując zakupu 31.10 godz. 21:30 przez aplikację Itaki cały czas miałem komunikat, iż wycieczka nie jest opłacona pomimo, iż środki zeszły z konta. Rozumiem, że 01.11 jest dniem wolnym, ale ktoś powinien być dostępny pod telefonem "alarmowym". Jechałem z duszą na ramieniu na lotnisko w Warszawie, czy płatność przeszła i będę leciał. Tak duże i renomowane biuro podróży powinno działać 24h. Zawiodłem się, a jestem klientem od ok 10 lat.
Nie polecam ! Zakupilam wycieczkę na 3 pokoje dwuosobowe , w dniu rezerwacji dostałam jeden 2 osoby ,drugi 4osobowy. Po złożonej reklamacji w ich odpowiedzi kłamstwa. Nie trzymają się zawartej umowy!!!!
Nigdy w życiu nie wezmę żadnych wycieczek od Itaki. Chcieliśmy dla 6 osobowej grupy zarezerwować wakacje, a że pokoje były 2-osobowe to robiliśmy 3 rezerwacje po kolei. Przy trzeciej rezerwacji wyskoczył komunikat, że nie ma już dostępnej oferty. Kolejnego dnia jeszcze dzwoniliśmy na infolinię czy nie zwolniło się żadne miejsce, ale nic z tego. Postanowiliśmy, więc zrezygnować z wycieczki od razu następnego dnia. Z tego tytułu zażyczyli sobie po 350 zł od osoby za anulację... Nigdzie na stronie czy w regulaminie nie ma o tym mowy, a wręcz jest napisane, że klient ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni bez ponoszenia opłat. Dzwonienie z tym na infolinię również nie pomogło. To są zwykli złodzieje i naciągacze....
Przykro pisać ale szkoda czasu na to biuro i na siłę dawanie zarabiać nie ma sensu. Na własnej skórze każdy może się przekonać jak działają. Czytając inne opinie tylko się utwierdzam, że jest to biuro ITAKA i wszystko co z nimi związane delikatnie pisząc porażka.
WYCIECZKA SPACER PO RZYMIE KTÓRĄ OFERUJĄ MIJA SIĘ Z PRAWDĄ I RADOŚĆ JEST TYLKO WTEDY JAK SIĘ ODŁĄCZYMY I SAMI ZORGANIZUJEMY JEDYNY PLUS TO NIEZALEŻNI PRZEWODNICY!!!!!
Hotel który oferują Parco Tirreno to totalny stary rupieć którego nazwę zdradzają dzień dwa przed wylotem. Organizacja wycieczki bez organizacji.
Wszystko tylko po to żeby sobie zarobić traktując klienta przedmiotowo.
Kupiliśmy wycieczkę do Tunezji od tego organizatora wycieczek za pośrednictwem partnerów ukraińskich. Pochodzę z Ukrainy i ze względu na wojnę w naszym kraju latamy z lotnisk położonych blisko tych krajów. Rzecz w tym, że podatek turystyczny zapłaciliśmy z góry, ale widocznie Polka Caroline chciała się na nas nabrać, rozumiem, że 15 dolarów to niezbyt dużo pieniędzy, ale jednak. Zapewniła mnie, że muszę zapłacić i po wyjaśnieniach ukraińskiego biura podróży Karolina następnego dnia zwróciła pieniądze. Oto twoi polscy bracia (. Nie polecam
Z przykrością piszę tę opinię bo przedmiotowego traktowania klientów po tej firmie się nie spodziewałem.
Firma Itaka wysyła klientów na wycieczki w miejsca (konkretni Marrakesz) gdzie nie posiada rezydentów. Zgoda, lojalnie
w punkcie sprzedaży o tym uprzedza. Ale to nie znaczy, że ludzie których zatrudnia na miejscu nie do końca chyba rozumieją po co są.
Problem pierwszy, "miejscowy rezydent" nie miał pojęcia gdzie jest hotel i kierowca wysadził nas w miejscu, które jemu się wydawało że to tam. Skutek jest taki, że kilkadziesiąt minut
z bagażami szukaliśmy hotelu. Taki "stresik" na powitanie.
Firma Itaka oferuje na swoich stronach tzw. wycieczki fakultatywne. Skorzystaliśmy i kupiliśmy jedną. Tylko kłopot polega na tym, że zawieziono nas w kompletnie inne miejsce i za wykupiony w ramach wycieczki obiad płaciliśmy sami. Kolejna stresująca i mało komfortowa na wczasach nie zawiniona przez nas sytuacja.
I ostatnia kwestia pomoc firmy Itaka w przypadkach nagłych. Mieliśmy problem z tzw. transferem powrotnym. Skorzystaliśmy z infolinii pomocowej Itaki, zgłaszając problem z transferem. Po 40 minutach oczekiwania na odzew (telefon włączony) i brak reakcji ze strony Itaki (Itaka twierdzi, że nie odbierałem telefonu) aby nie spóźnić się na samolot, skorzystaliśmy z miejscowej taksówki.
Nie chodzi o wydane pieniądze tylko o fakt, że po zgłoszeniu reklamacji i opisaniu w/w sytuacji otrzymaliśmy z Itaki odpowiedź, że wszystko było zgodne z ich procedurami czyli transfer podobno przyjechał - godzina opóźnienia to według Itaki "norma" a operator z infolinii dzwonił tylko ja nie odebrałem telefonu (sprawdzałem aparat parę razy i takowego połączenia system nie zarejestrował).
Reasumując, wszystko jest fajnie do momentu sprzedaży wycieczki, potem no cóż, kliencie twój problem. Warto się dobrze zastanowić czy przy mnogości firm oferujących podobne usługi ta zasługuje na zaufanie.