Novotel i ibis Poznań Centrum

5 ocen
Linkus Note
09 sierpień 2025 14:41
Czy jest to język jakiegoś kraju EU? Czy w Poznaniu wstydzicie się używać języka polskiego? Dlaczego używacie języka kraju który ma gdzieś całe EU i nie chce mieć z EU nic wspólnego ? Prosiłem o cichy pokój i dostałem pokój z zepsutym oknem zaraz przy głównej ulicy. Po 30 minutach pobytu w tym hotelu już wiem że nigdy tutaj nie wrócę. Gdybym mógł, dałbym zero gwiazdek.
pokaż więcej...
Dymitr Babak
02 sierpień 2025 10:37
Byłem z 8 razy w tym hotelu, naprawdę polecam, lokalizacja fantastyczna, pokoje może nie za duże ale zadbane. Ostatnio przyjechaliśmy z rodziną za wcześnie około 12:00 i dostaliśmy wszyscy pokoje bez dodatkowych opłat bo taka była możliwość (generalnie zakwaterowanie po 15:00). Śniadania rewelacyjne (świeżo wyciskane soki, kakao dla dzieci na życzenie, kawa z expresu ciśnieniowego dostępna (nie tylko z automatu), różnorodność dań…), lobby bar (serwis na najwyższym poziomie, nawet jak zamówiliśmy drinki i jedno danie na trzech bo nie byliśmy głodni to zaserwowali dla każdego elegancko: oliwa, świeża bagietka i td. PS5 dla dzieci, piłkarzyki, pokój dla dzieci - wszystko w cenie pobytu. Pozdrawiam całą załogę!
pokaż więcej...
Alicja Czebiołko
19 lipiec 2025 11:09
Świetna obsługa i hotel! Już przy rezerwacji obsługa bardzo mi pomogła – wszystko szybko i bez stresu, co doceniam.



Pokój był przestronny i czysty, codziennie sprzątany – zero zastrzeżeń. Śniadania super – duży wybór, świeże produkty, można było spokojnie się najeść i każdy znajdzie coś dla siebie, czy to na słodko, czy na słono.



Duży plus za siłownię – dobrze wyposażona i czysta, idealna żeby się poruszać po całym dniu.
pokaż więcej...
Wydawnictwo Media4Business
26 czerwiec 2025 15:05
Jako wydawnictwo MPF Sp. z o.o. mieliśmy przyjemność organizować nasze konferencje w hotelu Novotel Poznań Centrum, w ramach trzech tytułów: Production Manager i Transport Manager oraz Logistics Manager. Ostatnie wydarzenia miały miejsce pod koniec maja 2025 roku i z radością stwierdzamy, że hotel wciąż utrzymuje wysoką pozycję wśród poznańskich obiektów.

Obsługa hotelowa jest niezwykle uprzejma i profesjonalna, reagując błyskawicznie na wszystkie potrzeby i sprawnie rozwiązując wszelkie wyzwania techniczne związane z organizacją wydarzeń. Wielkie podziękowania dla kierownika działu bankietów Pani Izabelli!

Sale (szczególnie Berlin i Paryż) są przestronne, dobrze skomunikowane z restauracją oraz pozostałymi częściami hotelu, co znacząco ułatwia logistykę zarówno organizatorom, jak i uczestnikom spotkań. Jakość jedzenia, w tym doskonale zorganizowana przerwa kawowa, również zasługuje na wysoką ocenę.

Doceniamy indywidualne podejście do klienta, wysoką jakość usług oraz umiejętność szybkiego reagowania na wszelkie potrzeby. Naszym opiekunem niezmiennie od lat jest Pani Jolanta Księżopolska i współpraca układa się wzorowo!

Z pewnością wrócimy do Novotel Poznań Centrum z nowymi projektami w przyszłym roku!

Dziękujemy!
pokaż więcej...
CP Gdańsk
23 czerwiec 2025 20:57
Katastrofalne oznaczenie miejsca wejścia do hotelu, znaki kierują do miejsca, gdzie w ogóle nie ma wejścia! Obeszliśmy niemal cały hotel dookoła by w końcu znaleźć do niego wejście!



Pokoje są słabo wyciszone zarówno ściany między pokojami jak i odgłosy z zewnątrz (tramwaj, ruch samochodowy).



Za mała sala do spożywania (dość drogich) śniadań na tak wielki hotel, brakowało miejsc i trzeba było nosić jedzenie do sal znajdujących się obok. W sobotę rano obsługa nie była w stanie nadążyć z donoszeniem jedzenia, brakowało nawet podstawowych elementów jak płatki, mleko czy bułki.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про Novotel i ibis Poznań Centrum

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії Novotel i ibis Poznań Centrum
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości