Jestem rodzicem dziecka uczęszczającego do szkoły niepublicznej w Sulejówku i chciałbym podzielić się moimi spostrzeżeniami na temat tej placówki. Szkoła, mimo że funkcjonuje stosunkowo krótko, świetnie radzi sobie z organizacją nauki oraz zapewnieniem uczniom wysokiego poziomu edukacji. Jestem pod wrażeniem bogatej oferty zajęć dodatkowych, takich jak lekcje pływania, taniec czy szachy, które są wliczone w czesne. Co więcej, regularnie organizowane są różnorodne warsztaty, które umożliwiają uczniom rozwijanie swoich pasji i zainteresowań.
Szczególnie warto podkreślić zaangażowanie dyrektora szkoły, Pana Roberta, który swoim profesjonalizmem i podejściem do zarządzania placówką znacząco wpływa na jej pozytywny wizerunek. Jego otwartość i gotowość do rozmowy z rodzicami budują silne, wspierające relacje w społeczności szkolnej.
Szkoła stawia na aktywność fizyczną i indywidualny rozwój każdego ucznia, co uważam za niezmiernie ważne. Kadra pedagogiczna jest młoda, pełna energii i zawsze gotowa pomóc. Dostępność specjalistów takich jak psycholog, pedagog czy logopeda dodatkowo podnosi jakość wsparcia oferowanego uczniom.
Moje dziecko z ogromną radością uczęszcza do tej szkoły i często nie chce jej opuszczać, co jest dla mnie najlepszym potwierdzeniem, że jest to miejsce, które stwarza doskonałe warunki do nauki i rozwoju. Z pełnym przekonaniem polecam szkołę niepubliczną w Sulejówku każdemu rodzicowi, który poszukuje dla swojego dziecka placówki, gdzie będzie mogło ono bezpiecznie się rozwijać, ucząc się w przyjaznej i wspierającej atmosferze.
Nowa, działająca niespełna dwa lata placówka. Na tak wczesnym etapie funkcjonowania radzi sobie bardzo dobrze, a my jako rodzice mamy realny wpływ na jej tworzenie i kształtowanie. Dzieci są pod dobrą i życzliwą opieką, zajęcia mają ciekawy i zróżnicowany charakter. W ramach czesnego zajęcia na basenie, taniec, szachy. Regularnie odbywają się warsztaty. Duży nacisk położony jest na aktywność fizyczną, indywidualny rozwój ucznia i wspieranie go w w szeroko pojętym rozwoju. Oczywiście jak i w innych placówkach zdarzają się zmiany kadrowe czy sytuacje wymagające rozwiązań, ale zawsze priorytetem jest dobre samopoczucie i bezpieczeństwo dzieci.
Nie zgadzam się z negatywnymi opiniami. Zapewne wynikają z osobistej urazy osoby której dziecko kwalifikowało się do szkoły specjalnej i nie mogło kontynuować dalszej nauki w tej szkole.
Mam dziecko w szkole i po prawie dwóch latach nauki oceniam szkołę bardzo wysoko. Jak każda placówka tego typu ma drobne problemy organizacyjne lub kadrowe, jednak biorąc pod uwagę w wszystkie kwestie związane z poziomem nauczania, bezpieczeństwa, zajęć dodatkowych, specjalnego wsparcia terapeutycznego dla dzieci z orzeczeniem nie widzę lepszej placówki w okolicy. Dla dzieci jest wspaniała przestrzeń do nauki a dla rodziców możliwość wykazania się we współpracy ze szkołą. Co do zwrotu "towarzystwo wzajemnej adoracji" to zakładam, że oceniająca miała na myśli możliwość normalnych społecznych kontaktów zarówno z nauczycielami i dyrekcją. Rzadko się to zdarza i ja osobiście oceniam to bardzo na plus. Jeżeli ktoś ma aspołeczne podejście to taka forma może być rzeczywiście nieakceptowalna. Mój syn chętnie chodzi do szkoły i często się zdarza że nie chce za wcześnie z niej wyjść. Myślę, że to najlepszy dowód że szkoła zasługuje na dobrą opinię.
Uważam, że opinie wystawione zapewne przez jedną osobę są krzywdzące dla placówki i wymagałyby interwencji moderatora.
Super szkoła, młoda kadra, bardzo dużo zajęć dodatkowych. Basen w ramach w-f, dodatkowe języki i zajęcia w ramach czesnego. Czyste, nowe klasy, przestrzeń. Bardzo dobry kontakt ze specjalistami (psycholodzy, pedagodzy, logopeda)