Bardzo pozytywnie. Po pierwsze mam światłowód od kilku tygodni i chodzi „jak złoto”. Ale co może ważniejsze był problem z podłączeniem w terminie i to z tego co wiem z przyczyn biurokratycznych a firma informowała, przepraszała a co najważniejsze zaoferowała uczciwa rekompensatę.
Korzystam od kilku lat i jestem bardzo zadowolona ze współpracy. Szybka obsługa, kontakt idealny, expresowa pomoc. Technicy, którzy podłączali mi internet pan Mateusz oraz Sebastian bardzo profesjonalni, odpowiedzieli na wszystkie moje pytania. Wi-fi działa w całym domu bez zastrzeżeń. Serdecznie polecam
Korzystamy z usług Netfali od niedawna, ale jesteśmy bardzo zadowoleni. Internet działa szybko bez zastrzeżeń, co zdecydowanie ułatwia np. pracę w domu. Kontakt z działem obsługi klienta na najwyższym poziomie. Sytuacja z niedziałającym zasilaczem z pomocą biura bardzo szybko została rozwiązana, za co bardzo dziękujemy. :)
Nie polecam. Telewizja nie działa, podczas montażu nie został zamontowany kabel, ponieważ Panowie nie mieli jakiegoś elementu, w rezultacie płacimy za drugi dekoder, z którego nie możemy korzystać, a szanowni państwo życzą sobie 200 zł za ponowny przyjazd i naprawę czegoś, czego sami nie zrobili. Z niecierpliwością czekamy na zakończenie umowy i przeniesienie się do konkurencji.
Internet nawet śmiga ale mają momenty, że transfer spada do 0.5 Mb/s.
Po zadzwonie iu na infolinię dowiaduję się, że "u nich wszystko jest ok" czyli żadna pomoc... szkoda, że w pobliżu nie ma innych dostawców bo chętnie bym zmienił.