Nie polecam zakupów z odbiorem osobistym. Sobota - jedna osoba pakuje wszystkie zamówienia . Czas oczekiwania na odbiór grubo ponad godzinę. Zero informacji od pracowników. Piękna przestrzeń, monitory są, ale nie wyświetlają żadnych informacji o kolejce zamówień. Dramat!
Od wielu lat korzystam z produktów tej firmy, tylko oni mają taki wybór białych pudełek. Mała firma, która chce ładnie zapakować swoje produkty może z całą pewnością skorzystać z oferty neopak.
Dodam jeszcze, że obsługa klienta jest na bardzo dobrym poziomie i zawsze można się do nich zwrócić o pomoc.
Nie polecam, usługa nie działa. od kiedy tu przyjechałem (a to daleko poza Warszawą) czekam już godzinę. Początkowo operator nie mógł utworzyć zamówienia, nie miał dostępu do Internetu. Następnie czekasz na swój jeden przedmiot. Będę musiał poszukać innej firmy pakującej.
p.s. będę zmieniać swoje opinie, jeżeli sytuacja będzie iść w górę i czas który będzie potrzebny dlatego żeby oddać zamówienie będzie mniej
Lekceważące podejście na każdym kroku. Kontaktu brak. Można pisać, można dzwonić. Po 4 dniach wreszcie ktoś odebrał. Chciałem zapytać czy na Allegro mogą zmienić formę wysyłki z Poczty na InPost. Opakowania foliowe, które chciałem kupić, spokojnie zmieściłyby się nawet w średniej skrytce paczkomatu, a widziałem, że w przypadku innych ogłoszeń mieli aktywną tę formę dostawy. Chodziło mi nie tylko o wygodę przy odbiorze zamówienia, ale również z opcją Smart, InPost miałbym za darmo. Z kolei do Poczty trzeba było dopłacić. Niestety zamiast proaktywnego podejścia, musiałem wysłuchać marudzenia, "że nic się nie da, że przeprowadzili się do nowego magazynu i mają teraz urwanie głowy, do tego sezon świąteczny, a w ogóle to żeby edytować aukcję trzeba dużo zachodu, zresztą skoro w ogłoszeniu jest tylko wysyłka Pocztą to znaczy, że paczka do Paczkomatu nie wejdzie". Dopłaciłem więc te 12 zł kosztów przesyłki. Oto co otrzymałem po dwóch dniach. Karton 80x25x30 cm, gdzie 70% zawartości stanowiło powietrze i zmięta tektura, a 30% właściwe zamówienie. Żeby firma sprzedająca hurtem opakowania, nie miała kartonu na wymiar??? I jeszcze żebym do ich lenistwa musiał niepotrzebnie dopłacać? Zresztą tu nawet nie potrzeba specjalnego kartonu. Wystarczy nóż i ręce. Inni sprzedawcy gdy nie mają opakowania na wymiar, przycinają je tak żeby ściśle przylegało do zamawianego przedmiotu. Ale tutaj ktoś musiałby się najwyraźniej przepracować. Na takie podejście w relacji z klientem nie powinno być miejsca w tych czasach. Jak im potem można powierzyć poważniejsze zamówienia? Zagotowałem się więc i nie szczędząc słów napisałem w prywatnej wiadomości co o tym myślę. Oczywiście odpowiedź zwrotna nastąpiła po 3 dniach i brzmiała mniej więcej w stylu: "Taką opcję dostawy wybrałeś to taką dostałeś".