Przywiozłem płyny w baniakach z Francji. Trzeba wjechać przodem na parking przed firmą i wytyłować na zakład. 5 chłopaków mnie zdejmowało, szybko I sprawnie.
Nie polecam. Dział serwisu to jedno wielkie nie porozumienie. Miesiąc przetrzymywali Hazera i nie potrafili zmienić grzałki, mimo tego za na ich stronie jest ona dostępna od reki. Policzyli sobie tylko 150zł za servis i po wielkich trudach odesłali po miesiącu w sezonie weselnym. Także jak ich zawsze lubiłem, teraz oficjalnie wiem ze nie polecę tej firmy nikomu.
Wreszcie mam ulubiony sklep muzyczny :) Wszystko, czego szukałem - ruchome głowy, statywy do świateł, stojaki do kolumn i subów, fajne kolmuny aktywne, mikser oraz kable - znalazłem. Do tego jeszcze miła obsługa. Polecam serdecznie :)
Świetne nagłośnienie, super oświetlenie i bardzo fajna obsługa. Parę dni temu zrobiłem zakupy na miejscu, obejrzałem sobie każde kupione urządzenie - podziwiam cierpliwość pracowników, bo jestem wymagającym klientem :)
Tragiczna obsługa mailowa, bo sporo rzeczy zakupiłem tu osobiście, czasem przez kolegę, bez problemu i z uśmiechem, ale w mailu zero wsparcia na moje pytanie o zakup sterownika do dymiarki, odniosłem poczucie buty. Szorstkie odpowiedzi, bylebym się odp... i nara. Nawet brak podpisu z kim korespondowałem. No to nara. Inny sklep nie miał z tym problemu, a nawet nie sprzedawali tych urządzeń (brak tej firmy w ofercie), ale kompatybilny pilot wyszukali i załatwili. Można? Można. I nie chodzi już o głupi pilot, ale podejście, a tutaj zachęta na dalsze zakupy w tym sklepie została solidnie zabita. Mailowo tragiczne podejście do klienta. Poprawcie to, bo czasy opornej i niezbyt zainteresowanej sprzedawczyni w mięsnym czy na poczcie już dawno minęły.