Świetny kontakt ze salonem i specjalistą sprzedaży p. Danielem. Profesjonalna obsługa. Mój zakup nowego samochodu został zfinalizowany w tym salonie. Specjalnie pojechałem z Krakowa do Katowic bo odniosłem wrażenie że w Krakowie w salonie Hyundai nie byli zainteresowani sprzedażą samochodów. Polecam salon Hyundai w Katowicach.
Od samego początku obsługa była na najwyższym poziomie. Salon jest nowoczesny, dobrze zorganizowany i oferuje szeroki wybór modeli. Szczególnie chcielibyśmy wyróżnić Panią Sandrę, która wykazała się ogromnym profesjonalizmem, cierpliwością i wiedzą na temat dostępnych samochodów. Odpowiedziała na wszystkie nasze pytania, doradziła najlepszą opcję dostosowaną do moich potrzeb i pomógł w doborze dodatkowego wyposażenia. Cały proces zakupu przebiegł sprawnie, a formalności zostały załatwione szybko i bezproblemowo. Samochód został przygotowany do odbioru zgodnie z ustaleniami, a podczas przekazania otrzymaliśmy wszystkie instrukcje. Polecamy ten salon wszystkim, którzy szukają profesjonalnego podejścia, rzetelnych informacji i miłej atmosfery podczas wyboru nowego auta.
Super sprawa wszystko jest ok na najwyższym poziomie kupiłem Hyundai Kona II moim prowadzącym zakup był Pan Bartek ( pozdrawiam serdecznie) bardzo miła obsługa klienta PROFESJONALNA OBSŁUGA Pani od ubezpieczenia Kamila doradzi we wszystkim POLECAM ten salon
„Fachowcy” bo tak próbują się nazwac… twierdzą, że jest wszystko ok. Ponad 15 osób w tym kilku lakierników twierdzi, że praca została wykonana po taniości lub po prostu źle wykonana. Na co ASO odpowiada: jeśli się nie podoba to rzeczoznawca, może sąd itp. Nie polecam tego serwisu.
Lakierowane 3 elementy. Zderzak przód nowy, błotnik nowy, drzwi pasażera cieniowane, przypalony lakier (nieumiejętnie spolerowany), mora (skórka pomarańczy) znacząco różni się od elementów oryginalnych. Pomijam już fakt, że samochód został dodatkowo uszkodzony w dwóch miejscach i wrócił na poprawki. Jedno uszkodzenie zostało zniwelowane (prawie w 100%) drugie nie, bo przecież to nie oni :)
Dogadanie się z nimi bez pomocy prawnika nie wchodzi w grę. Dla nich najgorsza robota jest najlepiej zrobiona. Żeby nie być gołosłownym dodaje zdjęcia.
Na bonus powiem że obsługa likwidacji szkód dba o klienta jak pies o piątą nogę (bagatelizujące podejście)