Mitcar D. i P. Krasnodębski Sp. J.

5 ocen
Ela Borzyńska
07 grudzień 2024 19:20
Jestem bardzo zadowolona z usług serwisu. Korzystam od dwóch lat i każda moja wizyta przebiega pomyślnie. Osoby pracujące są rzetelne, pomocne, cechują się wysoką kulturą osobistą. W tym serwisie na każdy problem znajdzie się rozwiązanie.
pokaż więcej...
Łukasz “LukMalini” Malinowski
09 październik 2024 23:08
Polacy mają skłonność do narzekania i wystawiania negatywnych opinii ale ważne, żeby były ku temu podstawy (jeśli ktoś coś sknocił to trzeba to powiedzieć, żeby ostrzec innych klientów).

Uważam też, że zdecydowanie warto promować też firmy, które wykonują swoją pracę solidnie i co najważniejsze słuchają klientów. Dlatego daję 1 gwiazdkę serwisowi Mitcar a 5 gwiazdek dałem serwisowi Car Droom z Wysockiego. Z racji zamieszkania bliżej mi do Mitcara na Spornej ale tego serwisu ABSOLUTNIE NIE POLECAM.

Zaczęło się już przy odbiorze nowego auta z salonu. Następnego dnia dzieci zauważyły, że przy otwieraniu prawych tylnych drzwi jest jakiś stuk. Okazało się, że plastikowy element ozdobny tylnych drzwi zahacza o przednie. Podjechaliśmy do salonu, poprawili to od razu. Ale pytanie - jakim cudem wypuścili auto z taką usterką (niewielką ale zawsze).

Potem był pierwszy przegląd po roku. Ten przegląd po roku był przy stanie licznika 9 tys. km więc niewiele. Czyli kolejny przegląd za rok albo za kolejne 15 tys. km prawda? Nie po serwisie w Mitcarze, bo po przejechaniu 14 tys. km zaczęło mi sypać komunikatami, że mam przegląd przy 15 tys. km. Okazało sie, że Mitcar przy pierwszym przeglądzie nie wyzerował licznika przeglądów. Takie serwisowe abecadło. Napisałem do Mitcara, zaprosili na reset licznika. Odpisałem, że trochę nie uśmiecha mi się jechać tylko po to, żeby szanowni państwo naprawili swoje brakoróbstwo.

W Car Droomie przy okazji przeglądu, poradzili sobie z usterką, którą Mitcar najpierw lekceważył nie chcąc umówić mnie na wizytę (pomogło dopiero powołanie się na regulamin gwarancji i stanowisko Kia Polska). A potem na wizycie nie naprawił jej i usterka cały czas się pojawiała.



Wracaliśmy z długiej trasy, były jakieś hopki na drodze i nagle na desce rozdzielczej zrobiła się choinka - wszystko się zaświeciło: zero wycieraczek (a zaczął padać deszcz), światła tylko pozycyjne, wszystkie systemy bezpieczeństwa nie działają a na dokładkę kierunkowskazy również wysiadły. To była sobota, żadnego ASO w okolicy tak więc jechaliśmy bo... raz na jakiś czas choinka na desce gasła, udało się włączyć wycieraczki. To była długa trasa i zauważyliśmy, że usterki znikają gdy pasażer na prawym tylnym siedzeniu podnosił się. Brzmi absurdalnie prawda? Ale tak było. To był marzec 2024.

Od razu napisałem do MItcara i ostatecznie mnie przyjęli w kwietniu. Sprawdzili, że faktycznie takie błędy się zapisały w komputerze ale nie wiedzieli co dalej. Opowiadałem o tych spostrzeżeniach z prawym, tylnym siedzeniem ale zlekceważyli to. Usterka pojawiła się ponownie, gdy ... wracaliśmy z majówki a na prawym tylnym siedzeniu podróżował pies :) Oczywiście w majowy weekend żaden warsztat nie działa. Napisałem do Mitcara, zaprosili mnie za 3 tygodnie ale czułem, że jestem traktowany jak upierdliwy klient, który zawraca głowę.

W Mitcarze zignorowali moje sugestie, że może to być związane z prawnym, tylnym siedzeniem.

Serwisant który nas przyjmował w Car Droomie poprosił nawet o mejla ze zdjęciami komunikatów o błędach, które pojawiały się na desce rozdzielczej (w Mitcarze też proponowałem, że mogę pokazać zdjęcia i filmiki ale nie wykazali zainteresowania).

Okazało się, że pod tym fotelem biegł kabel, który prawdopodobnie był źle ułożony fabrycznie i przetarł się. I to spowodowało, że wywalało nam choinkę na desce gdy ktoś jechał na tym siedzeniu.



To co ważne, po wizycie w Car Droomie usterka już nie wystąpiła.



Szanowny Mitcarze. Nie wiem czy Państwo sprawdzali ten kabel pod tylnym fotelem na wizycie, na której byłem w kwietniu? To tak na wszelki wypadek informuję, gdyby trafił się klient z podobnym przypadkiem jak mój.



Podsumowując - Mitcar ma trochę do nadgonienia jeśli chodzi o jakość obsługi. To oczywiście moja opinia ale poparta faktami (poczynając od wydania auta z drobną usterką, poprzez niezresetowanie licznika po przeglądzie po pierwszym roku co dla ASO powinno być czymś oczywistym). I kończąc na ostatniej usterce, z którą sobie nie poradzili. A wystarczyło posłuchać klienta.
pokaż więcej...
ejan1982itf
04 wrzesień 2024 17:40
W 2018 roku kupiłem w mitcar Kia Optima. Robiłem tam serwisy w do 2021 plus kilka razy sezonowa wymiana opon i naprawa po stłuczce.

Pozytywów niewiele, jak dobrze poszło do obsługa bez zastrzeżeń.

Minusy - drobnych nie poruszam, opiszę tylko te dużego kalibru.

Rok 2019 podczas przejażdżki sprawdzającej czujniki ciśnienia w oponach oddano mi ochlapany, zabłocony samochód

Rok 2020 wymiana zderzaka oddano mi samochód z zarysowanymi drzwiami, twierdzono, ze z rysą przyjechałem, podważyłem to zdjęciami zrobionymi dla ubezpieczyciela.

Rok 2021 coroczny serwis. Po serwisie zauważyłem obicie na przednim zderzaku tuż przy kole. Po dotknięciu na palcu zostawał jeszcze lakier, co znaczy, że była to świeża sprawa. Nie przyznali się. Dowodów nie miałem tym razem, przyjmując samochód doradca powinien obejrzeć go w mojej obecności i spisać protokół. A wjechał od razu do warsztatu. Dodam jeszcze, że podczas tego przeglądu odpięto mi przewody w kamerze, a raczej wyrwano je, brudząc przy tym szybę i przestawiając kamerę, sama kamera była podłączona pod zapalniczkę, wystarczyło tylko wyciągnąć wtyczkę.

Podsumowanie: opinie o tej firmie mam złą, ze względu na nienajlepsze doświadczenia. Mają też pozytywne opinie klientów, więc może po prostu miałem do nich pecha.
pokaż więcej...
Wioleta Wioleta
27 luty 2024 19:40
W lutym bieżącego roku podjęłam decyzję o zakupie nowego samochodu marki Kia Sportage. Długo szukałam odpowiedniego miejsca, odwiedziłam cztery salony ale żaden z nich nie spełnił moich oczekiwań. W każdym miałam uczucie jakbym była traktowana przedmiotowo. Nie czułam się komfortowo zadając pytania bo odnosiłam wrażenie, że sprzedawcy nawet ich nie słuchają tylko odpowiadają w wyuczony sposób nie patrząc na potrzeby klienta. W końcu trafiłam do salonu Mitcar na pana Mateusza. Dzięki jego kompetencji i profesjonalizmowi poczułam się w końcu wysłuchana, Mogłam pytać o wszystko i za każdym razem otrzymałam szczegółową odpowiedź. Jego niesamowite podejście do klienta sprawiło, że już po 15 minutach byłam gotowa do podpisania umowy, Pan Mateusz sprawił, że kupno samochodu stało się czystą przyjemnością. Na duży plus oceniam również zapewnienie o dalszej pomocy posprzedażowej i wsparciu klienta. Serdecznie dziękuję i z czystym sumieniem polecam zakup w salonie MITCAR.
pokaż więcej...
Łukasz F. D.
18 luty 2024 19:23
Pierwsza opinia jak najbardziej pozytywna i dotyczyła zakupu auta. Ta opinia dotyczy serwisu.



Dzięki szybie, która jest w budynku mogłem śledzić poczynania mechaników podczas wykonywania czynności serwisowych. Serwis został wykonany nienależycie i niechlujnie co zgłosiłem. Wymiana oleju przeprowadzona na szybko bez odczekania aż olej spłynie (wg książki serwisowej auto musi stać 15 minut przed wymianą). Auto zaraz po podniesieniu miało spuszczony olej. Cała czynność trwałą 7 minut. Zalano za dużo oleju, bo cześć nie spłynęła ! Cały serwis trwał max 20 minut. Później auto stało i czekało na myjnię. Oczywiście zostało policzone 1,5 godziny całego serwisu (1 roboczo godzina 300 zł). Druga sprawa to głosiłem usterkę, która nie został odnotowana w dokumentach przyjęcia auta. Otrzymałem słowne potwierdzenie, że jest wszystko ok. Na moje zastrzeżenia co do sposobu przeprowadzenia wymiany oleju usłyszałem, że ten olej jest jak woda i nie trzeba czekać.



Sprawa zgłoszona do KIA Polska.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про Mitcar D. i P. Krasnodębski Sp. J.

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії Mitcar D. i P. Krasnodębski Sp. J.
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości