Skandal. Na sali obsługi klienta znajduję się 8 okienek. Tylko dwa są czynne. 50 osób oczekuję w kolejce. Totalny zaduch na sali a klimatyzacja wyłączona. I te darmozjady żądają podwyżek. Dno i wodorosty.
Biurokracja ponad wszystko. Już czwarty raz składam wniosek o bon żłobkowy i za każdym razem ta sama historia: przy okienku pani sprawdza i mówi, że wszystko OK, a po 2h telefon, że coś im jednak nie pasuje (a to podpis jest złożony obok wyznaczonej rubryczki, a to cyfra jest koślawo napisana i nie mają pewności co to za rok) i wszystko od nowa.
O modernizacjach można mówić ale tutaj modernizację urząd przeszedł jest szybko sympatycznie bez przepychanek i kolejek Szkoda tylko że Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej i dysponuje tak małymi funduszami gdyż funkcjonowanie w społeczeństwie, z pomocą taką jaką oferuje urząd jest śmieszne niemożliwe zarazem trudne, Trzeba pracować Nie ma nic za darmo.
Pracownicy są tak ograniczeni, że nie widzą danych na zaświadczeniu wystawianym przez pracodawcę. Przyjmują zaświadczenia wystawiane tylko na ich drukach. Moim zdaniem podpada pod skrajne próby utrudniania i wydłużania prowadzonych spraw.