Absolutnie NIE polecam sklepu internetowego tej firmy sprzedajacej na caly kraj, a nie tylko na ul. Jasnej 1 w Warszawie ( #mennicaskarbowa.pl ). Z sześciu niby nowych monet z aktualnego, nowego rocznika, przyslali mi pięć z wadami i uszkodzeniami. Jedna ma na ok. 1/3 powierzchni ciemne plamy (zanieczyszczenia odlewu,tzw milky spots) - czyli złom. W razie potrzeby opublikuje też zdjęcia. Monety są kapslowane w Mennicy Skarbowej, wiec ktoś tam miał je w ręku i widział co pakuje. Dadatkowo niby jest kontrola vizualna kamerami. Jeśli zamawiam towar nowy, po odpowiednio droższej cenie, to oczekuje towaru bez skaz, by przy sprzedaży nie twierdzono - jak czytam tu w innych opiniach, ze towar ma wady itd... Teraz każą czekać trzy dni robocze na rozpatrzenie reklamacji, do czego dojdą dodatkowe trzy dni weekendu. Na podstawie zdjęć i powiększonych zrzutów ekranu z zaznaczonymi skazami, jakie im wysłałem, można zrobić ta weryfikacje w 10 minut. Jaka oni mają kontrolę jakości przy sprzedaży nowego towaru? Pani agentka informuje, ze do rozpatrzenia reklamacji, nie mogę odstąpić od zakupu, ani wysłać im natychmiast wszystkiego z powrotem (...)? Oznacza to dla KLIENTA stratę czasu, związanie kapitału i ryzyko wahań kursu rynkowego. Niepoważne! Jaka mam gwarancje, że ewentualnie wymienione monety będą bez wad jak prezentowane na zdjęciach portalu sklepu, jeśli ta Spółka wyraźnie albo nie ma kontroli jakości, albo beznadziejną, albo rozmyslnie wciskaja klienton przez internet, tego czego nikt nie kupil od nich w placowce? Czy mam stracić miesiąc na zakończenie tej procedury? Będę omijał Spółkę Mennica Skarbowa wielkim łukiem. Są firmy w konkurencji, gdzie klient traktowany jest poważnie.
Update 1: Minął tydzień od reklamacji i żadnej reakcji ze strony Mennicy Skarbowej.
Update 2 : Pozniej udalo mi sie skontaktowac z Panem, u ktorego zlozylem zamowienie, a ktory byl na urlopie. Ten okazal sie kompetentny i potraktowal mnie powaznie.
Okazalo sie , ze mozna jesli sie chce: zorganizowal wszystko szybko i sprawnie tak, ze moglem wymienic wadliwe monety w oddziale po ich dostarczeniu tam z Warszawy. Bylo to dalsze 3 dni czekania, 2x100 km drogi i pol dnia na ta wymiane, ale porownujac poprzedne 10 dni czekania na Godota bylo mi to warte, by zakonczyc sprawe.
Zatem jeszcze raz bardzo dziekuje i uklon w kierunku Pana Konrada W. za co do opinii dodaje dwie gwiazdki.
P.S.: Podobno wady monet nie maja wplywu na pozniejsza cene skupu, w co trudno mi uwierzyc, czytajac opinie innych klientow oraz to ze np. w Niemczech klasyfikuja wadliwy bulion jako towar jakosci "B"
pokaż więcej...