Pani na kasie 14 .11.2024 przed 13 (w okularach z grzywka)niemiła,podaje inna cenę produktu niż jest , zaraz podejdzie ,żeby sprawdzić cenowke na sklepie po czym i tak trzeba prosić kierownika o pomoc ?kierownik rozwiązuje problem w 5 sekund po czym pani na kasie nie potrafi zmienić ceny i nie można według pani płacić bonem !!!!!!
Pan Krzysztof jest bardzo chętnym do pomocy i zaangażowanym pracownikiem. Pomógł mi w wyborze, a potem w zamówieniu zestawu ipad+apple pencil+ładowarka. Także jeszcze raz ślicznie dziękuję za pomoc!!
Pani Wiktoria (mam nadzieję, że dobrze pamiętam imię) , która jest na dziale ekspresów to profesjonalistka. Uważnie słucha klienta , zna się na robocie, uśmiechnięta i bardzo pomocna. Zasługuje na wielką premię . Za to Pan Krzysztof nie powinien pracować z klientami . Niechętny, obojętny, nawet nie udaje, że stara się pomóc. Dodatkowo wprowadza klienta w błąd i przekazuje nieprawdziwe informacje . I to niestety nie była jednorazowa sytuacja .
Dziękuję za miłą i kompetentną obsługę panu Mateuszowi z działu AGD, który mi doradził zakup super pralki firmy Bosh. Od dziś pranie to sama przyjemność. Takich pracowników jak pan Mateusz należy doceniać, bo w dzisiejszych czasach jest mało tak zaangażowanych w swoją pracę ludzi.