Miałam problem ze zwrotem towaru w sklepie stacjonarnym zamówionego przez internet. Podobno można zwrócić w sklepie stacjonarnym do 14 dni. Osoby z obsługi są szkolone żeby nie przyjmować reklamacji. Najpierw był problem, że to piąty dzień od odebrania towaru. Faktura to też za mało, pani stwierdziła, że to nie ich towar bo nie było oryginalnego opakowania, potem była informacja, że tylko kierownik rozpatruje reklamacje, a kierownika akurat nie ma. Potem pani doszukała się uszkodzenia zamka. Co ja na to poradzę, że towar sam się rozpada przy użyciu. Jak powiedziałam, że poszukam w koszu na śmieci uszkodzonego worka w którym był towar zaoakowany. To miałam odpowiedź, że najlepiej jak sobie zwrócę przez internet albo przyjdę z tym workiem/opakowaniem jak będzie kierownik bo ona tej reklamacji/ zwrotu towaru nie uznaje.
UWAGA! Proszę zapoznać się z negatywnymi komentarzami. Jest to 100% prawdy. Sklep oszukuje na reklamacjach. Wciskajà klientowi winę. Ich standardowa odpowiedź „Prosimy o kontakt żebyśmy mogli wyjaśnić sytuację” to kpina. Nic w stronę „wyjaśniania sytuacji nie robià”, byleby prostą obsługę reklamacji przeciągnąć w tygodnie i konsekwentnie olać klienta.
Rewelacyjna obsługa, świetne podejście do klienta!
W dniu 12.06 zostałem obsłużony po godzinach pracy sklepu (około 21:15). Ze względu na sytuację awaryjną (zniszczony wyświetlacz w smartfonie), pracownik (niestety nie pamiętam imienia )zgodził się pomóc w szybkim wyborze nowego sprzętu. Zaproponowany telefon świetnie się sprawdza, jestem bardzo zadowolony ze swojej wizyty w tym salonie MediaExpert :)
Chciałem zgłosić zwrot zakupionej myszki, gdyż nie minęło 14 dni od jej odebrania + myszka po prostu przestała odpowiednio działać. Pani przyjmująca zwrot narzuciła mi uszkodzenie mechaniczne z mojej winy i odmówiła przyjęcia zwrotu tłumacząc się, że nie może nic poradzić i trzyma ją regulamin. Choć usilnie chciałem panią przekonać że myszka nie doznała obrażeń (Świadczył o tym stan tej myszki który Pani miała bardzo dobrze przed sobą i oglądała myszkę, dodatkowo gdyby myszka faktycznie doznała takich uszkodzeń na które pani wskazała, zwyczajnie połamałby się jej osprzęt) Dopiero wysłanie myszki na magazyn pomogło i dostałem zwrot pieniędzy co świadczyło o mojej racji. Kupiłem tutaj coś pierwszy i niestety ostatni raz.
Miałem przyjemność robić zakupy w różnych sklepach sieci Media Expert, wrażenia były różne ... Wreszcie trafiłem do salonu w Pszczynie i okazało się, że to jest inny sklep. Obsługa wzorowa, Pan, który mnie obsługiwał to osoba profesjonalna z bardzo dużą wiedzą. Pomógł w rozwiązaniu mojego problemu oraz doborze ubezpieczenia smartfonu, uwzględniając wszystkie moje preferencje. Zaangażowanie i pomoc w mojej sprawie oceniam 10/10, polecam z całym sercem i bardzo dziękuje.
Obsługa bardzo miła i profesjonalna. Polecam wszystkim . Panowie mają dużą wiedzę i doradzają klientowi według potrzeby. To są kolejne moje zakupy w tym sklepie i na pewno nie ostatnie . Jak tylko się da to do zakupów dorzucają dodatkowe prezenty ;) Mi się dzisiaj udało ;) Pozdrawiam wszystkich pracujących . Panu który sprzedał mi lodówkę z całego serca dziękuję ;)