Profesjonalnie zaopiekowani przez specjalistę Pana Adama. Przejrzyste i fachowae doradztwo przy wyborze i zakupie poszukiwanego sprzętu. Trafne podpowiedzi przy konfiguracji ubezpieczenia i końcowej ceny zakupu. Polecamy sklep i specjalistę Adama.
Kiedyś dawno temu zrobiłem pierwszy zakup w MadiaExpert, takia tam drobnica. Zamówienie skompletowane i już ma do mnie być wysłane i cisza w eterze. Czekam, 3,5,7,9 dni- dzwonię. Usłyszałem od panie że zamówienie jest wysłane wczoraj. Żadnej informacji nic kompletnie. Parę drobiazgów które kupiłbym gdzie indziej i były by na czas podany przez sprzedawcę. Tutaj w zamian że kupuję w dużym molochu to dostaje towar w nagrodę po 12 dniach. To jest karykatura działań takiej firmy. Skreśliłem ich i kupowałem u konkurencji. Ostatnimi dniami zobaczyłem promocje na telefon i atrakcyjna cena skusiła mnie do powrotu do tego sklepu. Zamówiłem, czekam dostaje milion maili co się dzieje z zamówiony towarem które dla mnie nie są aż tak istotne. Ale to nie problem. Nareszcie mam informacje że towar wyrusza w drogę. Paczka następnego dnia już jest praktycznie w paczkomacie. 15:23 przesyłka umieszczona w paczkomacie, super zawijam do paczkomatu a tu mail, minął czas odbioru twojej przesyłki a jest 15:29 (tego samego dnia) i zonk. Nie mogę odebrać przesyłki bo 6 min na reakcje to za długo. Dzwonię do in postu a od nich mam informacje że nadawca zablokował możliwość odbioru i towar zostanie zwrócony. Więc telefon do firmy która ma klientów w d....pie. Tam informacja ze zgłoszenie trafi do działu logistyki i mam czekać na informacje. Zapłaciłem gotówką i nie mam ani towaru ani gotówki. Mija tydzień a tu żadnej informacji. Wykonany telefon i zgłoszenie jeszcze raz do działu logistyki. W końcu wkurw był tak wysoki że zrezygnowałem z zakupu i zarządałem zwrotu gotówki. No i efekt jest taki. Ani telefonu ani gotówki ani pocałuj mnie w d...pę. Nigdy już nie zrobię tam zakupów bo mają klientów za debili a kilka tysi to dla nich kupa bo to są pieniądze klienta a nie pracowników.
Mogę z czystym sumieniem polecić sklep. Pan Adam absolutnie profesjonalnie rozwiązał problem z moim zamówieniem a także pomógł mi wybrać sprzęt AGD oraz załatwić dostawe i odbiór niedziałającego sprzętu.
Jeśli będę czegoś potrzebował to wybiore ten sklep ponownie!
Zakup kompleksowego agd rtv do calego domu. Pan Adam to profesjonalista, pomocny w 110 %. Sprzet dobrany i skonfigurowany. Doradzi,porowna, zasugeruje (a nie wpycha na sile).
Pojechaliśmy do sklepu z zamiarem kupna całego sprzętu AGD. Pan Adam bardzo pomógł nam w doborze odpowiedniego sprzętu poświęcając nam dużą ilość czasu. Nasze zamówienie zostało zrealizowane w szybkim czasie dzięki stałemu kontaktowi. Serdecznie polecam :)
Kilka tygodni temu kupiliśmy w tym sklepie sprzęt AGD do kuchni. Przyjechaliśmy do Media Expert z gotową listą zakupów. Chcieliśmy jednak dopytać o szczegóły. Dzięki uprzejmości Pana Adama, który poświęcił nam dużo czasu i zaangażowania jesteśmy teraz z zakupionego sprzętu bardzo zadowoleni.
Serdecznie polecam salon Media Expert w CH Sfera. Doradca- Pan Adam- poświęcił nam bardzo dużo czasu w doborze sprzętu do domu. Mogliśmy na niego liczyć na każdym etapie realizacji naszego zamówienia- od wizyty w sklepie do monitorowania dostawy do naszego domu :) Polecam!
Gdzie obsługa? Byłem na dziale RTV przez dłuższa chwile nikt nie podszedł a Pan kierownik przechodził 2 razy popatrzył i poszedł dalej - zero zainteresowania nawet dzien dobry czy do widzenia NIE POTRAFIĄ odpowiedzieć!!!
Jeżeli kierownictwo tak pracuje to nie dziwie się ze pracownicy tez maja klientow w ...
Witam wszystkich! Rok temu kupiłem słuchawki Sennheiser momentum true wirelles 3 (w sierpniu, wydaje się) Powiem, że dźwięk spełnił wszystkie oczekiwania, jest doskonały, Sennheiser w tym zakresie są dobre. Jednak okresowo na ułamek sekundy przerywał dźwięk i kontynuował ponownie, trochę irytujące, ale ogólnie do zniesienia.
Początek historii: A potem w pewnym momencie prawa słuchawka przestaje łączyć się z telefonem, druga słuchawka, podobnie jak etui, nie widzi tego, chociaż działa. Ponieważ gwarancja na nie była ważna, zaniosłem je do media experta, aby wysłali je do diagnozy i naprawy. Po około tygodniu dostałem odpowiedź, że serwis odmawia naprawy, bo są brudne. Były na nich ślady woskowiny. Jednak łaskawie zgodzili się je naprawić za 300 zł, nie zgodziłem się i poprosiłem o ich zwrot. Wróciły po tygodniu, kupiłem specjalne wykałaczki z silikonowymi szczoteczkami i wyczyściłem wszystkie krawędzie i kanał ze śladów woskowiny. Po tym przyszedłem do sklepu i poprosiłem o ponowne wysłanie ich do naprawy, a co ty na to? Tydzień później dostałem odpowiedź, że brakuje im części, której wymiana będzie kosztować ....300 zł! Mają też ślady siarki, więc płać albo ich nie naprawimy. W tym momencie byłem już na koniu, poprosiłem o ich zwrot i pewnego dnia postanowiłem posłuchać muzyki przynajmniej z jednej słuchawki. Po przywróceniu ustawień fabrycznych i ponownym podłączeniu słuchawek, DZIAŁAŁY. Brud? Uszkodzenie mechaniczne? Brakująca część? Cóż, oczywiście. Oni po prostu chcą zarobić dodatkowe pieniądze, diabły. W końcu 300 zł to 300 zł, do cholery!
Teraz straciłem drugą słuchawkę, nie daje oznak życia. Ciekawe, czy jak zaniosę je do sklepu, to znowu mi powiedzą, że jest uszkodzenie mechaniczne i nie naprawimy ich w ramach gwarancji????. Ale, dlaczego masz gwarancję na słuchawki, jeśli odmawiasz ich naprawy? Dlaczego kłamiecie, że naprawa kosztuje 300 zł, skoro wszystko udało się naprawić resetując ustawienia!
Ciekawe czy przedstawiciele tego sklepu oszukującego na gwarancji czytają opinie czy nie?
Chciałem bardzo podziękować za miłą i profesjonalną obsługę pani Justynie, zgłosiłem się do sklepu ze sprawą obsługową, która została zrealizowana w 5 minut, a wcześniej w pozostałych dwóch sklepach sieci była to kwestia nie do rozwiązania. Następnym razem gdy będę chciał dokonać zakupu, to zgłoszę się właśnie do tego oddziału, który również polecam wszystkim